Xboxlife forum

pCARS 2

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 21. sep 2017 19:33

normann skrev:Der er nogen der siger der er en demo men den kan jeg ikke finde


Der er ingen demo af pCARS2, det er der til gengæld af forza 7, måske du forveksler dem ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 22. sep 2017 06:17

Fik brugt ca. 45 minutter i går aftes i pCARS2 udelukkende med controller, da jeg ikke gad slæbe mit rig frem for en så kort session...

Samtidig syntes jeg det kunne være fint lige at se hvor spillet stod mht. controlleren, nu hvor Skou havde ytret, at han havde problemer.

Jeg testede 3 biler, alle GT3

Ferrari
Nissan
Lamborghini

og jeg kørte på henholdsvis

Long Beach
Hochemheim short
Algarve (mener det er navnet på den portusiske? )

Fælles for alle baner var, at jeg kørte ud i en lokal træningssession, opsat til d.d. med klart vejr og ellers realistiske indstillinger som vi plejer at køre med i pCARS regi.

Jeg kørte med standard indstillinger på controlleren, har end ikke været i menuen for at ændre det :mrgreen:
Der blev ikke ændret i setup på de enkelte biler, det eneste jeg ændrede var mængden af benzin i tanken...

Det er tydeligt for mig, at der er sket rigtig meget mht. styring med controlleren, bilen er i hvert fald meget nemmere at føle end det var tilfældet med pCARS1, når man styrede med controller der...

Jeg havde lidt problemer de første par minutter, dette var klart en tilvænningsprocess og tildels også kolde dæk 8)

For lige at lukke "controller" delen, så er min oplevelse, at styring med controlleren er meget nemmere at gå til end det var tilfældet med pCARS1, man skal være opmærksom på, at det er et simulator racing spil... og her tror jeg måske nogle stadig kan gå galt i byen.

Om det er her Skou har problemer er svært at sige, han har jo da kørt med i nogle af vores pCARS1 løb, og burde ikke umiddelbart have større problemer i 2'eren end det han oplevede i 1'eren, hvorfor det er tilfældet ved jeg ikke :shock: :mrgreen:

Ellers er mit førstehåndsintryk, at spillet er forbedret på stort set alle parametre, jeg glæder mig virkelig til at koble rat+pedaler til spillet senere i dag/aften....

Hvis ikke fruen har alt for mange planer i aften, kunne jeg måske godt fristes til at køre lidt "trackday" med ligesindede, hvis der skulle være opbakning til det herinde?

Vedr. de 3 biler jeg fik prøvet må jeg sige, at de alle 3 var fede på hver deres måde, hvis man går efter motorlyd alene så vinder Lamborghini'en uden sammenligning, haha sikke en fed bil :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+6

Re: pCARS 2

Indlægaf BoblereN » 22. sep 2017 07:43

Jeg prøvede det i 5 min i morges, og jeg havde heller ikke problemer med controller..
Skou skal bare lære at bremse i tide :D
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf mrnybroe » 22. sep 2017 08:17

Super med lidt feedback Bullet.

Glæder mig også til at få fingrene i spillet - men afventer lige lidt tid endnu :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf dalingo » 22. sep 2017 08:30

Jeg har sendt fruen ud af huset i aften så jeg er klar på lidt fælleskørsel.

Det skal helst være efter kl. 21 hvor børnene er lagt i seng.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf fatbass » 22. sep 2017 08:55

Hvilken settings bruger i til jeres g920?
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320


Re: pCARS 2

Indlægaf BoblereN » 22. sep 2017 09:04

Jeg er også klar i aften.. Dog med en halv forstuet fod, så det bliver højrefodsbremsning :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: pCARS 2

Indlægaf BoblereN » 22. sep 2017 09:22

fatbass, jeg mener pcars 2 har lavet 3 overall FFB settings, mild, standard og high... så der ikke skal justeres så meget som tidligere... Hvis du er virkelig nørdet og har preferencer kan du vidst gå ind og finjustere.. Jeg regner med at bruge standard udgaverne :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2

Indlægaf ShumwayDK » 22. sep 2017 10:29

God læsning Bullet.

Jeg kan desværre ikke deltage i en trackday i aften. Er afsat til god mad og rødvin. Det er hårdt men nogen må jo gøre det. :D

Men jeg glæder mig til at høre/læse jeres indtryk af noget online ræs.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 22. sep 2017 10:31

Fandt i øvrigt lige denne "season pass" oversigt, den har jeg ikke set før:

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf normann » 22. sep 2017 16:55

Hej nu har jeg spillet en halv times tid og når alt virker
Kan det tydeligt mærkes at der sket noget på fysikken
Dog har jeg har haft 2 gamle problemer fra pcars 1
Force feedback der bliver væk og en bil der laver dækrøg konstant så det er da lidt træls
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2

Indlægaf normann » 22. sep 2017 16:58

Dejligt du tager en for holdet shumway
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf dalingo » 22. sep 2017 17:07

BoblereN skrev:Jeg er også klar i aften.. Dog med en halv forstuet fod, så det bliver højrefodsbremsning :)


Synes sku altid du er god for en undskyldning Brian. =D> =D> =D>
- Syge børn,
- Manglende træning.
- Forstuet fod.
og listen kunne gøres meget længere......

Der er høj klasse. :D
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf BoblereN » 22. sep 2017 17:13

Ja den bedre halvdel var sød at tage sig af den syge dreng i forgårs :)
Og i går styrtede jeg på MTB.. Det var fint i går aftes men i morges kunne jeg slet ikke støtte på venstre fod :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2

Indlægaf Chokofanten » 22. sep 2017 17:33

Nu har jeg også lige prøvet det lidt.
Jeg fortsatte hvor vi slap i onsdags.
Hockenheim short. Jeg kan ikke få den helt ned, hvor jeg var. Bilen reagerer lidt anderledes, og dommerne slår hårdt ned.
Nu har jeg verdens hurtigste tid i Renault Clio Cup :D

Nu vil kigge lidt videre.

Kim
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron