Xboxlife forum

Mini løbsserie - Mix Class

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf dalingo » 22. aug 2017 07:22

I er sku' hurtige I to. Krydser finger for at I ikke sætter de tider hver omgang.... (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf normann » 22. aug 2017 16:55

Du kan være ganske rolig jeg har ikke meldt mig til
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BulletEyeDk » 22. aug 2017 16:56

normann skrev:Du kan være ganske rolig jeg har ikke meldt mig til


meeen det gør du vel ? =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf ShumwayDK » 22. aug 2017 18:57

Der er desværre kommet noget i vejen, så der er en risiko for at jeg ikke når det første løb i morgen. :(
Jeg håber på det lykkes, men hvis jeg ikke er online kl 21, så skal I ikke vente på mig.

Hvad siger reglerne? Kan jeg hoppe ind i løb 2, hvis jeg ikke har kørt løb 1? :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BulletEyeDk » 22. aug 2017 20:50

ShumwayDK skrev:Der er desværre kommet noget i vejen, så der er en risiko for at jeg ikke når det første løb i morgen. :(
Jeg håber på det lykkes, men hvis jeg ikke er online kl 21, så skal I ikke vente på mig.

Hvad siger reglerne? Kan jeg hoppe ind i løb 2, hvis jeg ikke har kørt løb 1? :D


Selvfølgelig ka' du træde til i løb #2, ikke noget problem...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf ATOM-DK » 23. aug 2017 07:51

Ved ikke om jeg kan nå det i aften.
Jeg har en Server på jobbet der skal have lidt TLC, men kan først komme igang med den efter kl 16.

Hvis jeg ikke er online kl 21 ved I hvorfor.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BulletEyeDk » 23. aug 2017 17:42

Jeg tager lige en førerbeslutning vedr. løbet i aften....

Løbene i aften 23.august 2017 kl.21.00 og 21.30 aflyses

Beklager ovenstående, men grundet få tilmeldte (6 stk) og af disse er 2 tilmeldte - ShumwayDK og ATO DK ikke sikre på, at de når at komme på, så reelt set risikerer vi "kun" at være 4 mand på grid'en... det syntes jeg ikke helt er nok, syntes derfor det er bedst at udskyde til en anden og bedre dag hvor flere kan være med.

Jeg tænker sammenfald med Champions League kan være en af årsagerne, samt selvfølgelig job/familie ting... og MTB :mrgreen:

Håber på forståelse blandt alle... og så tænker jeg, at vi enten skubber denne løbsdag til næste onsdag eller skubber hele kalenderen 14.dage frem, det er der plads til i forhols til pCARS2, men lad os blive enige om det...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf GTninja » 23. aug 2017 18:06

Det er sgu i orden BulletEye..!
Sarakitto inter er ellers en feeed lille bane, håber vi kan samle flere til næste runde..
GTninja
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Vrinners


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf Chokofanten » 23. aug 2017 18:13

BulletEyeDk skrev:Jeg tager lige en førerbeslutning vedr. løbet i aften....

Løbene i aften 23.august 2017 kl.21.00 og 21.30 aflyses

Beklager ovenstående, men grundet få tilmeldte (6 stk) og af disse er 2 tilmeldte - ShumwayDK og ATO DK ikke sikre på, at de når at komme på, så reelt set risikerer vi "kun" at være 4 mand på grid'en... det syntes jeg ikke helt er nok, syntes derfor det er bedst at udskyde til en anden og bedre dag hvor flere kan være med.

Jeg tænker sammenfald med Champions League kan være en af årsagerne, samt selvfølgelig job/familie ting... og MTB :mrgreen:

Håber på forståelse blandt alle... og så tænker jeg, at vi enten skubber denne løbsdag til næste onsdag eller skubber hele kalenderen 14.dage frem, det er der plads til i forhols til pCARS2, men lad os blive enige om det...


Helt iorden med mig.
Champions League har også en stor plads ved mig.
Kan vi arrangere det i fremtiden så det ikke kolliderer med hinanden, vil det være perfekt for mig.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BulletEyeDk » 23. aug 2017 18:26

GTninja skrev:Det er sgu i orden BulletEye..!
Sarakitto inter er ellers en feeed lille bane, håber vi kan samle flere til næste runde..


Bare rolig, den udgår ikke... vi skubber det bare, til en anden og bedre dag...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BulletEyeDk » 23. aug 2017 18:28

Chokofanten skrev:Helt iorden med mig.
Champions League har også en stor plads ved mig.
Kan vi arrangere det i fremtiden så det ikke kolliderer med hinanden, vil det være perfekt for mig.

Kim.


Det var faktisk tanken, at jeg skulle have checket kalenderen for sammenfald, men glemte alt om det... så fejlen er helt på min side, plejer typisk at checke det inden planlægning af løb, må være ude af form grundet alt for få løb her i foråret/sommeren :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf ShumwayDK » 23. aug 2017 19:56

Damn! Nu nåede jeg det ellers. Og jeg har endda løbet! Fy for den! :lol:

Helt OK beslutning. Det er sjovere om vi er flere.
De to muligheder at enten vi skubber det hele en uge, eller lægger Sakitto efter Hockenheim er begge ok med mig.
Så kan vi stadig nå det inden pCars2 :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BulletEyeDk » 23. aug 2017 21:30

Nemli' Lars, det er nu engang bare sjovere når grid'en er mere fyldt... hvad stemmer folk for ?? personligt syntes jeg det vil være mest fair at vi bare skubber løbene, så dagens løb bliver det næste, det er trods alt det løb folk har trænet til.... spørgsmålet er bare om det skal være den kommende onsdag, eller om vi skal holde os til planen og lade næste løb være på planlagt dato 6.september... og så skubbe de sidste løb til 20.september... det vil lige akkurart være inden pCARS2 udkommer...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf normann » 24. aug 2017 10:40

Ja jeg synes også det lyder fint
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf ShumwayDK » 24. aug 2017 20:50

Jeg hælder mest til at vi kører Sakitto næste løbsdato og så skubber Hockenheim til 20..
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster