Xboxlife forum

pCARS 2

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2

Indlægaf ATOM-DK » 29. jul 2017 16:19

BulletEyeDk skrev:Fedt med lidt "inside" viden... jeg går ud fra, at online ranking systemet endnu ikke er funktionel ? ellers kunne det være rart med lidt info om det...


Det har jeg endnu ikke kigget nærmere på. Indtil videre er det biler og baner jeg roder med. :mrgreen:
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf ATOM-DK » 29. jul 2017 16:23

Så er videoen klar.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+2

Re: pCARS 2

Indlægaf dalingo » 29. jul 2017 18:58

Rigtig fed video. Tak for den!

Jeg går ud fra det er på PC ikke?

Er vild med de nye HUDs. Den der sammenligner med sidste omgang er da for fed. Kan den ændres så den kan sammenligne med bedste omgang i stedet?

Håber man kan flytte stiilings visningen væk fra bakspejlet (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: pCARS 2

Indlægaf ATOM-DK » 29. jul 2017 20:16

dalingo skrev:Rigtig fed video. Tak for den!

Jeg går ud fra det er på PC ikke?

Er vild med de nye HUDs. Den der sammenligner med sidste omgang er da for fed. Kan den ændres så den kan sammenligne med bedste omgang i stedet?

Håber man kan flytte stiilings visningen væk fra bakspejlet (o:


Ja, det er på PC.
Billede
Billede

Delta tid kan vises ifht.
Forrige omg, Hurtigste omg el Optimal omg.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+2

Re: pCARS 2

Indlægaf ATOM-DK » 29. jul 2017 20:41

Du Godeste! Regnvejrsløb i pCARS2 kan godt gå hen og blive rigtig interessant.

Efter at ha tullet rundt i Ginettaen, som uden problemer klarer regnvejr uden man skal ind og skifte dæk (det undrede mig meget at der ikke var forskel, men forklaring kommer) hoppede jeg i Aston Martin GTE. Det blev en brat opvågen da der først blev vådt. [-o<

Man skal bare tænke på at røre bremsen, så spinner man af, det er det samme med Speeder ud at sving. INd i pit og rep skade og få inters på, så gik det meget bedre. :mrgreen:

Da jeg kiggede nærmere på de dæk man kan bruge på Ginettaen er der 3 at vælge imellem. Pirelli P-Zero (som er et dæk med mønster), All terrain og Ice. Tror da fanden det ikke gør nogen forskel når der bliver vådt, ud over lidt længere bremse afstand. #-o
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 29. jul 2017 22:25

Fedt du lige gider poste lidt video for os... det er tydeligt, at der vejrmæssigt er sket meget på regnvands delen, man kan tydeligt se, der samler sig en del vand på banen flere steder ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf ATOM-DK » 30. jul 2017 08:24

BulletEyeDk skrev:Fedt du lige gider poste lidt video for os... det er tydeligt, at der vejrmæssigt er sket meget på regnvands delen, man kan tydeligt se, der samler sig en del vand på banen flere steder ;)


Ja, det virker rigtig godt. Kan mærke det rykker i bilen når man kører hen over pytterne. Ginettaen kan godt aquaplane hvis man kører hurtigt nok, men er dog nem at redde.

Aston GTE på slicks kan ikke reddes når den først skrider.
Vi kan godt glæde os. Jeg gør. Forza og Gran Turismo, skal til at stramme gevaldigt op. Forza 7 har noget af det samme. Spændt på at prøve det. GT Sport er det rene lal ved siden af pCARS2. Det kommer jeg ikke til at spilde tid på.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+2

Re: pCARS 2

Indlægaf Niculla2 » 2. aug 2017 07:55

Nåede aldrig rigtig 1eren så meget, men efter indkøbet af rat og pedaler skal 2eren da tæskes lidt rundt. Det ser vildt ud.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf Morten Skou » 2. aug 2017 18:24

En lang række Ferrarier er blevet tilføjet til listen over biler i Project Cars 2:
http://www.xboxlife.dk/news/project-car ... 13483.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf ATOM-DK » 18. aug 2017 13:09

Info om Online delen.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf Askinas » 18. aug 2017 20:26

Har bestilt Limited Edition til Xbox One :)
Og er meget spændt på hvor god grafikken er når det skal spilles på Xbox One X i 4K :D
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 19. aug 2017 11:37

Har set video'en om online delen, det ser ud til at pCARS2 bliver et helt fantastisk spil, en fed detalje, at de 2 broadcaster pladser der vil være til online løbene er ekstra pladser så der stadig er en fuld grid af biler...

ser virkelig spændstigt ud med alle de stats de gemmer fra løbene, som også vil påvirke ens rating...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2

Indlægaf BoblereN » 20. aug 2017 06:34

Det bliver stort med det nye project cars, men....

Er jeg den eneste der ikke rigtig er fan af måden spillet bliver udgivet på?
Køber man en standard udgave til 495,- kr. mangler der allerede indhold, på store kan man allerede nu se flere pakker med udvidelser... Eksempelvis indeholder Deluxe udgaven en Japansk og en motorsports bonus bilpakke + et season pass som jeg formoder giver adgang til de kommende DLC pakker.
Jeg bestiller nok deluxe udgaven under alle omstændigheder, men jeg synes godt nok der er sket en udvikling siden jeg købte spil tidligere...

Jeg er lidt splittet for jeg synes egentlig DLC er et godt tiltag for at holde spil i live og sikre at de forbliver interessante i længere tid... Det er mere konceptet om at man fra dag et allerede er bagud hvis man køber en standardudgave til 495,- kr... Nå, det var bare lige mine tanker :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: pCARS 2

Indlægaf mrnybroe » 20. aug 2017 07:35

Du har ret Brian. Men synes alle spil er sådan idag. Det er øv.

Men for pokker jeg glæder mig til pcars2, bliver dælme fedt. Ser nok mest frem til hygge under løbene
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+2

Re: pCARS 2

Indlægaf Niki Lauda DK » 20. aug 2017 08:55

Så længe folk køber DLC, så fortsætter udviklingen i den retning. Det er som sædvanligt pengene ethvert firma går efter og det eneste der kan ændre på spilindustriens uheldige udvikling er et oprør fra spillerne.

Men udover det, så skal jeg også have PCars 2 :)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster