Xboxlife forum

Mini løbsserie - Mix Class

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BulletEyeDk » 9. aug 2017 16:35

Lige nu... Klart vejr over Donington, bliver spændende at se om det holder ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf Morten Skou » 9. aug 2017 17:13

God fornøjelse i aften! Jeg kan desværre ikke være med denne gang, men håber på at kunne til næste løb :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf ATOM-DK » 9. aug 2017 17:34

Internettet oppe igen. =D>
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+2

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf normann » 9. aug 2017 19:19

Selvfølgelig holder det tørt
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf Smolle » 9. aug 2017 19:41

Jeg har bestilt fast IP til min Xbox via Dansk Kabel TV for, at få åben NAT, men de har været temmelig sløve og min faste IP er åbenbart ikke blevet oprettet endnu og har derfor "moderat" NAT lige pt :/ Hvis det er i orden med jer andre, så prøver jeg manuelt, at disconnecte mellem løb 1 og løb 2, af følgende årsag:

Smolle skrev:En ting jeg har lagt mærke til er, at det altid sker i løb to. Tror faktisk aldrig det har gået galt i første løb. Både på Laguna Seca og i dag røg jeg ud på første omgang af løb to. I Dubai var jeg "heldig", at det skete i Warm-up og at I andre var villige til, at invitere mig med igen. Måske jeg for fremtiden burde manuelt disconnecte inden løb to?


Så hvis jeg kan få en frisk invite til løb 2, så ville det være fedt. Håber, at det kan løse problemet i aften!

EDIT: Blev så ikke nødvendigt, da jeg blev smidt af i første løb *suk*.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+2

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf Smolle » 9. aug 2017 21:33

Tak for løbene her til aften. Jeg må endnu engang indse, at I kører forbandet hurtigt! :P Havde håbet på lidt mere end en 6. plads, men det var nok hvad evnerne rakte til.

Nu håber jeg, at Dansk Kabel TV for styr på min IP inden den 6. september, så jeg (for første gang) kan være med i et helt event uden, at disconnecte! Fingers crossed.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+2

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf normann » 9. aug 2017 21:43

Ja også tak fra min side og jeg undskylder for min Magnussen kørsel
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BulletEyeDk » 9. aug 2017 21:50

Også tak for løbene herfra, det var 2 ganske fine løb, selvom der i vanlig pCARS stil var lidt små problemer...

Mine primære mål for løbene blev til fulde opfyldt, så serien er virkelig sparket godt igang herfra :mrgreen: men som SmolleDK er inde på, så er der virkelig nogle som kører alt for stærkt, skal man i nærheden af en podieplads alene, så skal der næsten mirakler og held til :lol:

Jeg regner med at opdatere stilling osv. torsdag...

Hvis nogle har kval. tiderne så smid dem venligst, meget gerne som et screenshot... alle andre resultater har jeg
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf Chokofanten » 9. aug 2017 21:53

Også tak herfra.
Mistede lige en placering i sidste løb pga. Cut straf i allersidste sving.
Vi ses om 14 dage.
Kim
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+2

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BoblereN » 10. aug 2017 15:54

Tak for ræs. Det mest uforberedte løb i min tid.. ikke desto mindre blev det et af de sjovere.. fed kamp med bullet mod slutningen af løb 2
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf dalingo » 10. aug 2017 16:06

Jeg siger også tak for rigtigt fedt ræs. Fedt at man kan køre den Clio som om man har stjålet det hele (o:

Havde nogle lange dueller med både Smolle, Racing Bull, BoblereN og sikkert flere. Stor respekt til alle for at give plads til race. En fornøjelse!!!!

@BoblereN jeg tror nu det var mig du kæmpede med i slutningen af løb to. Du var lidt hurtigere men var aldrig kommet forbi hvis jeg ikke var gået i pit lige inden sidste omgang (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BulletEyeDk » 10. aug 2017 16:36

Bobleren og jeg byttede plads 2 gange på de sidste 2 omgange... jeg er ikke sikker på at jeg kunne have holdt ham bag mig hvis vi havde haft 1-2 ekstra laps, hehe

Er helt på linje med DalingoDK -> Clio'en kan eddermagme tåle nogle seriøse tæsk :mrgreen: :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BoblereN » 10. aug 2017 17:55

Hov, Ja.. Det var kamp med bullet i løb 1 og dalingo i løb 2 :)
Sjovt at udbremse smolle lige inden chikanen... mitsubishien var alt for hurtig af langsiderne men den var også tungere at bremse :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf Smolle » 10. aug 2017 19:25

BoblereN skrev:Sjovt at udbremse smolle lige inden chikanen... mitsubishien var alt for hurtig af langsiderne men den var også tungere at bremse :)


Ja, selvom det var mig det "gik ud over", så er det også det sjove ved de her løb med ret forskellige biler. Jeg synes i hvert fald det var utroligt sjovt, at køre, på trods af en lidt skuffende placering.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf ATOM-DK » 10. aug 2017 19:50

Super race alle. Igen en super oplevelse.

Ikke fedt at BMW'en var 2.5 sek langsommere end den der hørte langsommeste tid i løb 1.

Løb 2 gav virkelig sved på panden. Fik slowdown på omg 2-3 stykker i chickanen, så var pludselig bagerst.
Med udholdenhed og gode omgange nåede jeg da op på 3. pladsen. Choco og jeg lå side om side på vej ned til chickanen på sidste omg. Gad vide om jeg havde holdt den hvis ikke Choco havde fået en slowdown. Fed kamp. Dejligt når det er tæt.

God weekend alle. Ses til næste løb.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron