Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Askinas » 18. jun 2017 18:30

YCSMS skrev:Noget nyt om et evt indbytningstilbud?


Spurgte GameStop Lyngby igår. Og der var stop på preorder til den nye Xbox One X.
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 19. jun 2017 07:32

dantyr skrev:
Slimjay DK skrev:Nu skal man også huske at man kan have 4k og så kan man have 4K der ser godt ud .. 4K der ser godt ud kræver nye textures .. Pacman kan jo også køre 4K, men det gør det jo ikke pænere....

Det ser ud til at det var med 4k textures.
"Not only were they able to demonstrate a native 4K resolution and 60FPS, but they were also able to push through 4K textures as well. Turn 10 was running the game on Ultra settings, with the resolution and frame rate stable. They had GPU power to spare at this point, which allowed them to push the game above the PC ultra settings for everything related to the GPU."
http://www.xbox2gamers.com/forza-4k-60fps-xbox2



Ja, det gør det jo noget nemmere med 4K textures når spillet også er udviklet til PC .. så er arbejdet jo lavet.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 24. jun 2017 10:11

Jeg har læst noget om, at årsagen til at man ikke kan forudbestille Xbox One X endnu, er fordi den ikke er godkendt af FCC (i USA) og dermed måske måske heller ikke CE i Europa endnu. :D

Men mon ikke det kommer på plads snart. Dog kan jeg godt forstå, hvis mange danskere er lidt bange for at forudbestille den efter det som skete med Xbox One, hvor den blev rykket et år.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Rechain » 24. jun 2017 11:20

Billede

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+2

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf xKRAELx » 4. jul 2017 08:24

Jeg havde egentlig aldrig forventet at skulle logge ind her igen endsige købe mig en xbox-konsol, men med den bagudkompatibilitet der er blevet meldt ud angående xbox one x (er du vimmer et retarderet navn), jamen så er jeg solgt.

Langt om længe kan min gamle arcade få lov at gå pension. [-o<
Billede
xKRAELx
Niveau 4
 
Indlæg: 342

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mike JezZ » 4. jul 2017 13:01

Jeg har ellers prøvet at undgå at blive spist op af hypen, men efter at være blevet ret træt af de mange screen tearing problemer der efterhånden er i flere spil samt lave droprates, er det svært ikke at blive hyped, når MS siger at gamle spil per automatik vil køre mere solidt på Xbox One X.

Tror i virkeligt at man bliver nødt til at forudbestille den for at være garanteret en? Det skulle man vidst ikke med Pro, og de har jo en større brugerbase end Xbox.

Jeg er rigtigt hyped på den, men vil gerne lige se hvad den kan før et eventuelt køb. Ville ærge mig hvis det kun var samme bump som Pro'en var for PS4.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Erroneus » 5. jul 2017 22:03

Kan se nogle nævner bagudkompatibilitet som en vigtig faktor for dem, så syntes jeg man skal være opmærksom på den nyeste detalje om bagudkompatibilitet på X1X. Ikke patched spil, altså spil i dens boost mode, får ikke fuld adgang til hardwaren, det er af hensyn til kompatibilitet. Lign. metode bliver brugt til PS4 Pro.

Bare så man ikke forventer at "gamle spil" får automatisk et 6teraflop boost. De får dog stadigvæk et pænt boost, som helt sikkert vil komme til gavn i spil der før havde svært ved ramme FPS target eller kørte med dynamisk opløsning, hvor man måske så 900p lidt for mange gange.

"Well, it turns out that compatibility with older games isn't a walk in the park, so pre-existing Xbox One titles default to a different set-up. In effect, half of the render back-end hardware is disabled and pixel and vertex shaders are each hived off to half of the 40 available compute units."
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... s-revealed
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Niculla2 » 6. jul 2017 06:49

Digital Foundry nævnte i en af deres seneste videoer, at det ville svare til en 3 TF Xbox One. Det er alligevel en del.

Edit: Det er vel egentlig nok det du linker til.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Zieglers » 13. jul 2017 00:42

xKRAELx skrev:Jeg havde egentlig aldrig forventet at skulle logge ind her igen endsige købe mig en xbox-konsol, men med den bagudkompatibilitet der er blevet meldt ud angående xbox one x (er du vimmer et retarderet navn), jamen så er jeg solgt.

Langt om længe kan min gamle arcade få lov at gå pension. [-o<


Syntes det var lidt sjovt at se dit brugernavn, når man lige havde set din kommentar :)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Lord Beef Jerky » 14. jul 2017 22:04

Nu har jeg set og læst en del om X (den er forudbestilt), me jeg har endnu ikke fundet ud af, hvor hurtigt den starter op. Min Xbox One er håbløst langsom i hvert fald. Nogen der er stødt på det?
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf JohnH » 14. jul 2017 22:37

Lord Beef Jerky skrev:Nu har jeg set og læst en del om X (den er forudbestilt), me jeg har endnu ikke fundet ud af, hvor hurtigt den starter op. Min Xbox One er håbløst langsom i hvert fald. Nogen der er stødt på det?


Den er ikke hurtigere kun pænere og dyrere :wink: :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Painmaster Zero » 24. jul 2017 16:47

Lord Beef Jerky skrev:Nu har jeg set og læst en del om X (den er forudbestilt), me jeg har endnu ikke fundet ud af, hvor hurtigt den starter op. Min Xbox One er håbløst langsom i hvert fald. Nogen der er stødt på det?


Jeg skal vist snart have fat i Gamestop og høre dem omkring en preorder. De plejer jo at lave et indbytningstilbud, men jeg har ikke læst om det endnu nogen steder. Er der nogen der har lidt info om dette?
Painmaster Zero
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 24. jul 2017 16:53

Jeg læste tidligere i dag, at Microsoft snart afslører info omkring pre-orders. Der har vidst manglet nogle godkendelser før de kunne sætte gang i salget :)

Edit: Her er tweetet fra Phil Spencer:
Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Painmaster Zero » 24. jul 2017 17:32

Ah ok tak Morten, det tyder på den ikke kan forudbestilles i de fysiske butikker endnu. Prøver lige at høre i Gamestop en af dagene, og skriver tilbage herinde om de har nyt.
Painmaster Zero
Niveau 1
 
Indlæg: 61

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf livekiller92 » 24. jul 2017 17:59

Painmaster Zero skrev:Ah ok tak Morten, det tyder på den ikke kan forudbestilles i de fysiske butikker endnu. Prøver lige at høre i Gamestop en af dagene, og skriver tilbage herinde om de har nyt.


Drop bare gamestop
De må ikke tage imod preorders (flere) endnu før de er godkendt af MS har forsøgt
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron