Xboxlife forum

Le Mans 2017

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Le Mans 2017

Indlægaf Morten Skou » 15. jun 2017 10:09

Chokofanten skrev:
Morten Skou skrev:Jeg er kun crashet 1 gang i min LMP1 og har kørt 30 omgange :P Jeg udgår ikke (men jeg krydser fingre for, at alle de andre LMP1'ere gør - for jeg kører ikke særlig hurtigt :lol: )


Hvordan var det så gik Skou? :D

Tak for et fedt løb, trods den langsomme bil.
Kørefejl kan alle lave, også BoblereN. :D
Vi ses til et andet løb. Måske på Spa.

Kim.


Det vigtige er jo heller ikke at vinde, men at deltage og blinke SÅ MEGET SOM MULIGT MED LYGTERNE efter andre biler om natten :mrgreen: :mrgreen:

Men ja, det var sgu underligt... i kvalifikationen kunne jeg slet ikke holde bilen på vejen. I starten af løbet kunne jeg, men da vejen blev koldere så fik jeg problemer igen. Crashede nok 5 gange i alt + 10 afkørsler hvor jeg ikke fik nogen damage.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Le Mans 2017

Indlægaf mrnybroe » 15. jun 2017 10:24

Tak for et fedt løb - og dejligt med en gang LeMan igen.
Disse indurance løb er altså noget specielt - det kræver noget koncentration, især om natten. Og så lidt ekstra, når man møder disko-Skou :)

Mit løb gik noget bedre end forventet. Jeg havde trænet aftenen før i BMW'en, men 20 min inden løbet skulle starte, tog jeg beslutningen om at skifte til Bentley. Det var jeg glad for - den kørte som en drøm!!

Jeg startede med at ligge lidt alene imellem Skou og Racing - ca. 1½ min til hver side. Men så pludselig kom Eriksen tæt på mig, og den sidste halve time ca., der lå jeg 13 sekunder fra den 3., plads som Eriksen sad på. Det var sgu fedt at skulle jagte der.... men stadig skulle man jo lige sikre man ikke smed bilen ind i væggen.

Jeg havde et crash - det var nok den eneste rigtige fejl jeg lavede. Skulle overhale Kim og Lars - først forbi Kim... så kom jeg op til Lars og tænkte, ej.. jeg kan godt lige nå ham inden svinget... og pludselig kommer man ud af sin race-line og får totalt black out og glemmer faktisk hvor jeg er på banen. Så ind i væggen med mig.
Er meget tilfreds med løbet - og at overhale og se man har ca. 29min ned til Bobleren er jo det hele værd :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+2

Re: Le Mans 2017

Indlægaf dalingo » 15. jun 2017 14:31

Hej All,

Tak for et super løb. Desværre røg jeg af chatten da kontrolleren slukkede, og da jeg tændte den igen var der som om jeg røg på noget ingame chat i stedet. Irriterende , men kunne heldigvis via TV lyden hører jer andre. Så det var hyggeligt alligevel.

Jeg kørte rigtigt godt den første halve times tid og fik opbygget et forspring ca. 30 sek. til RacingBull. Men så begyndte jeg desværre at lave fejl efter fejl. Det kostede to reparations pitstop. og jeg endte ca. halvandet minut efter. Dvs. jeg var nødt til at smutte i pit inden det jeg regnede med ville blive sidste omgang for at fylde et par liter på. Desværre ville de så ikke lukke mig ud igen så jeg blev holdende og ventede på at løbet var slut. Måske fordi det i virkeligheden var min sidste omgang. Men jeg blev lidt nervøs for at project cars igen opførte sig mærkeligt. Men jeg holdt altså 2. pladsen.

Godt kørt af RacingBull og tillykke med sejren!!!!!!
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf normann » 15. jun 2017 16:26

Hej det der blev optaget kan man se det nogen steder
Mvh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf BulletEyeDk » 15. jun 2017 16:36

Skou streamede det, men om han nogensinde fik aktiveret "arkiv" funktionen på streamet aner jeg ikke.... der var ellers rigeligt med pitstops, hvor han kunne se på det, haha :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf normann » 15. jun 2017 16:51

Det kunne ellers havde været sjovt at se ,det må prøve næste gang
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Le Mans 2017

Indlægaf Morten Skou » 15. jun 2017 20:54

Ja beklager, jeg fik sgu ikke lige slået det til så den blev gemt :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Le Mans 2017

Indlægaf ATOM-DK » 16. jun 2017 08:12

normann skrev:Hej det der blev optaget kan man se det nogen steder
Mvh teddy


Jeg vil arbejde på en video efter weekenden. Skal til Le Mans arrangement mens løbet står på. =D>
Skal nok sige til når det er klar. :)
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+3

Re: Le Mans 2017

Indlægaf Morten Skou » 17. jun 2017 12:40

Husk vores Le Mans chat i dag, hvis I alligevel skal sidde og chille Le Mans foran fjerneren :D

http://www.xboxlife.dk/news/xboxlife-ch ... 13462.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf BulletEyeDk » 19. jun 2017 20:50

Har desværre ikke haft tiden til at lave den endelige opdatering vedr. vores Le Mans løb, dog kan jeg lige smide resultatet:

Billede

Hvad var det han hed, ham der joinede og kørte med i LMP klassen, men som udgik ret hurtigt ?? fik det ikke skrevet ned... jeg ved han tidligere har kørt med i nogle af vores F1 løb.

Regner med at få lavet pcars.dk opdateringen en af de nærmeste dage... 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Le Mans 2017

Indlægaf Morten Skou » 19. jun 2017 21:34

Det er Zonic DK som mangler på listen :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf ATOM-DK » 27. jun 2017 11:31

Yo Guys!

Der kommer ikke video fra løbet. Har kun In Car.
pCARS går ned når jeg forsøger at indlæse mit replay.

Lægger gerne in-car op, hvis det har intra.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Le Mans 2017

Indlægaf mrnybroe » 27. jun 2017 11:33

ATOM-DK skrev:Yo Guys!

Der kommer ikke video fra løbet. Har kun In Car.
pCARS går ned når jeg forsøger at indlæse mit replay.

Lægger gerne in-car op, hvis det har intra.

endnu en fed feature ved pcars :)

Kunne da godt tænke mig at se hvor hurtigt det gik, når de LMP1er fløj forbi :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Le Mans 2017

Indlægaf Morten Skou » 27. jun 2017 12:30

Jeg fik desværre heller ikke optaget noget :-( Vi må vel bare køre et løb mere så? ;-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Le Mans 2017

Indlægaf ATOM-DK » 27. jun 2017 13:48

Morten Skou skrev:Jeg fik desværre heller ikke optaget noget :-( Vi må vel bare køre et løb mere så? ;-)


Ja. Det bliver vi nød til.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster