Xboxlife forum

F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Spil med fart på

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf BulletEyeDk » 16. apr 2017 14:29

Har oprettet et lille excel ark til håndtering af stillingen som løbene køres...

Stillingen pt:
Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+8

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf Niculla2 » 17. apr 2017 08:16

Hvis det er muligt tager jeg gerne en Ferrari. Umiddelbart ligner det at kun en har valgt den. Og ellers en Williams. I må lige hjælpe med, hvilke hold der er tilbage eller om I har et system med tildeling.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf Morten Skou » 17. apr 2017 10:04

Det gør vi bare når tilmeldingen til næste løb åbner :D Alle bilerne kører jo heldigvis lige hurtigt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf BoblereN » 17. apr 2017 10:05

Fedt løb! Jeg var hamrende uforberedt, havde nået 20-30 minutters ræs på banen flere dage forinden.. Var milimeter fra at melde afbud, stod med de sidste forberedelse, skrive kort, pakke gaver ind, putte lillemanden, få overtalt den bedre halvdel om at det var en god ide lige at koble fra en time i de sidste minutter ;)
Fik sat rattet til og havde kun tid til et forsøg i kvallen med under 3 minutter af sessionen da jeg gik... Det lagde lidt pres på og fejlede også stort i sektor to med låste hjul og langt udover banens afgrænsninger...
Rakte til en 7er på gridden og holdte mig lidt tilbage mod første sving, hvor der opstod tumult.. Kom fint igennem men blev så påkørt i udgangen og havnede direkte med fronten i dækbarrieren, det kostede frontvingen og da jeg igen fik vendt ræseren fandt jeg mig selv +25 sekunder til den næstsidste.. Holdt ræseren på banen til lap 6 hvor jeg gik på soft og fik ny vinge, så stoppet tog 12 sekunder.. Meget tilfreds med at det lykkes at få en 4. plads, ved ikke om min 2 stopper fik mig til at avancere lidt... Det var super fede sidste 5 laps hvor jagten på en podieplacering synes muligt... Fed kamp mod uret og tiger.. Hatten af for ham, han holdt hovedet koldt og kørte sine omgange og sluttede på en flot 3. Plads ;)

Tak for go ræs.. Lover at møde bedre forberedt op næste gang..

Jeg dykkede på 2-3 stykker i nedbremsningen, og jeg kom også foran uden at forbremse mig, kom helt ind i apex, men som om folk ikke bemærkede mit angreb og drejede derfor alle ind i min bagende for også at komme ind til apex.. Jeg tror to stk fik en snurretur pga.dette.. Lidt en skam, vil have slået navne på næste gang så jeg kan melde min ankomst og formentlig undgå disse i fremtiden.. Håber ikke nogen følte sig overfuset..
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+3

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf BoblereN » 17. apr 2017 10:12

Skal vi ikke have en konstruktør stilling bullet??
Jeg vil gerne forsøge at samle point sammen for haas igennem sæsonen, og kan se I gør et forsøg for force india
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf Morten Skou » 17. apr 2017 10:20

Jeg kommer som sagt til at lave et subsite til F1, så vent evt. til det er færdigt :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf BoblereN » 17. apr 2017 10:39

@dalingo kan se du kørte en 3 stopper men du kvallede dig ind på en anden plads på soft dæk... Hvad var din plan? Eller fik du et uplanlagt stop?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf BulletEyeDk » 17. apr 2017 15:00

BoblereN skrev:Skal vi ikke have en konstruktør stilling bullet??
Jeg vil gerne forsøge at samle point sammen for haas igennem sæsonen, og kan se I gør et forsøg for force india


Det burde være muligt at samle det også... ser lige på det
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf dalingo » 18. apr 2017 08:11

Tak for et super sjovt løb herfra også. Det er rigtigt fedt at vi er mange (og åbenbart får lokket flere til) og jeg ser frem til resten af løbene (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf dalingo » 18. apr 2017 08:20

BoblereN skrev:@dalingo kan se du kørte en 3 stopper men du kvallede dig ind på en anden plads på soft dæk... Hvad var din plan? Eller fik du et uplanlagt stop?


Hvad får dig til at tro der var en plan (o:

Det var der egentligt ikke. Jeg vidste fra start af at på den måde jeg slider dækkene på så var to stop utopisk. Tror bare jeg startede kvallen på soft og fik en god omgang på dem. Og så tænkte jeg at der ikke var nogen grund til at gøre mere ud af det.

Jeg fatter stadig ikke hvordan I andre kan få mere end 7-8 omgange ud af super soft og 10 ud af soft :?: :?: :?: :?:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf dalingo » 18. apr 2017 08:26

BulletEyeDk skrev:Har oprettet et lille excel ark til håndtering af stillingen som løbene køres...



Fedt med en stilling igennem sæsonen. Det kan være med til at holde folk til ilden (o:

Mon ikke vi skulle sige at f.eks. de 3-5 dårligste resultater ikke tæller med. Dels har alle ikke været med fra start og dels vil der helt sikkert være nogen afbud grundet lørdage og ferie. Jeg hælder mere til 5 end 3 fratrækkere.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+3

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf BulletEyeDk » 18. apr 2017 08:55

dalingo skrev:
BulletEyeDk skrev:Har oprettet et lille excel ark til håndtering af stillingen som løbene køres...



Fedt med en stilling igennem sæsonen. Det kan være med til at holde folk til ilden (o:

Mon ikke vi skulle sige at f.eks. de 3-5 dårligste resultater ikke tæller med. Dels har alle ikke været med fra start og dels vil der helt sikkert være nogen afbud grundet lørdage og ferie. Jeg hælder mere til 5 end 3 fratrækkere.


God idé - hvilket også vil holde folk til, samtidig med at der er plads til at misse et par løb...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf Morten Skou » 18. apr 2017 10:16

Som jeg har sagt et par gange i tråden, så er jeg jo i gang med at lave et mini-site til det, så vi kan holde oplysningerne om F1 løbene herinde på Xboxlife... kan vi ikke holde os til det, i stedet for at jeg laver noget, og BulletEye laver noget andet samtidig? Alternativt skal jeg bare droppe det jeg roder med..

Det var jo ikke meningen, at det skulle ende med at være lige så avanceret og konkurrencepræget som Project Cars-ligaen, men bare noget casual gaming, som alle kunne være med til når og hvis de havde lyst.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+4

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf dalingo » 18. apr 2017 13:57

(ikke relevant indlæg slettet)
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf BoblereN » 18. apr 2017 14:23

Jeg synes bare vi skal holde os til det du har ild i skou og så lade det være så casual som først tiltænkt ;)
Point var skam ikke for at gøre det konkurrencepræget, blot for at kunne skubbe lidt til hinanden
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron