Xboxlife forum

Ghost Recon : Wildlands

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Ghost Recon : Wildlands

Indlægaf Morten Skou » 1. apr 2017 10:50

UnrealPirate skrev:Er der en der evt. kunne hjælpe mig med en achievement? Det er den der hedder: Finished the Job.

Den går ud på at den ene spiller skader en fjentlig soldat med et enkelt skud, hvor den anden spiller så laver et melee kill på den pågældende soldat. Burde ikke tage mere end et par minutter ;-)

Så er der en der også mangler den eller en der kunne hjælpe et par minutter her? :-)


Det kan jeg sagtens lige hjælpe med - hvornår har du tid? :D Jeg kan det meste af eftermiddagen i dag tror jeg.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ghost Recon : Wildlands

Indlægaf UnrealPirate » 1. apr 2017 11:19

Hey Morten.

Kanon! Jeg har tid fra nu. Så det er op til dig :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Ghost Recon : Wildlands

Indlægaf Morten Skou » 1. apr 2017 11:34

UnrealPirate skrev:Hey Morten.

Kanon! Jeg har tid fra nu. Så det er op til dig :-)


Jeg tænder for boksen med det samme, så vi kan få det fikset :wink:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ghost Recon : Wildlands

Indlægaf Morten Skou » 1. apr 2017 12:34

Så kom den achievement i hus ;-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Ghost Recon : Wildlands

Indlægaf UnrealPirate » 2. apr 2017 20:41

Yes det var nice. Fik jo de 1000G og kunne endelig tænke på alle de andre spil jeg har liggende... Men fedt at den kom i hus. Tak for hjælpen Morten :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Ghost Recon : Wildlands

Indlægaf Macheta » 3. apr 2017 20:13

Jeg har et problem med spillet. Jeg ved ikke om der er andre der har været udsat for det samme, eller om der er nogle der kender løsningen. Det håber jeg da forhåbentligt at der er nogle der gør.

Jeg har et problem med 4 provinser i mit spil. Jeg har et fint overblik over alle collectables i spillet, Kingslayer-files, Side-missions. Alt. Men hovedmissionerne er ikke synlige overhovedet. Jeg kan faktisk heller ikke se "overhovedet" i den gældende provins. Og der er intet jeg kan stille op - jeg kan sagtens hoppe med på missionerne og joine dem med en co-op buddy, som ingen problemer har med at aktiverer hovedhistorien. Men der er ingen tegn på at missionen er aktiveret hos mig, som det normalt kan ses ved, oppe i venstre hjørne - og når en mission er gennemført, får jeg ingen melding om at den er gennemført eller modtager de tilhørende XP som man får - det afprøvede vi i provinsen "Inca Camina", og det føles bare som om at spillet er bugged. Det er noget pis, for det sætter umiddelbart min game-progress i stop-kurs. Jeg kan ingengang gennemføre mit spil nu, med mindre der findes en måde at fixe dette problem på.

Er der nogle der kender til dilemmaet - nogle der måske er bekendt med en løsning på det?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Ghost Recon : Wildlands

Indlægaf Renoldo » 3. apr 2017 20:59

Macheta skrev:Jeg har et problem med spillet. Jeg ved ikke om der er andre der har været udsat for det samme, eller om der er nogle der kender løsningen. Det håber jeg da forhåbentligt at der er nogle der gør.

Jeg har et problem med 4 provinser i mit spil. Jeg har et fint overblik over alle collectables i spillet, Kingslayer-files, Side-missions. Alt. Men hovedmissionerne er ikke synlige overhovedet. Jeg kan faktisk heller ikke se "overhovedet" i den gældende provins. Og der er intet jeg kan stille op - jeg kan sagtens hoppe med på missionerne og joine dem med en co-op buddy, som ingen problemer har med at aktiverer hovedhistorien. Men der er ingen tegn på at missionen er aktiveret hos mig, som det normalt kan ses ved, oppe i venstre hjørne - og når en mission er gennemført, får jeg ingen melding om at den er gennemført eller modtager de tilhørende XP som man får - det afprøvede vi i provinsen "Inca Camina", og det føles bare som om at spillet er bugged. Det er noget pis, for det sætter umiddelbart min game-progress i stop-kurs. Jeg kan ingengang gennemføre mit spil nu, med mindre der findes en måde at fixe dette problem på.

Er der nogle der kender til dilemmaet - nogle der måske er bekendt med en løsning på det?


Jeg tror jeg har samme problem, da jeg også har 4 provinser uden overhoved.
Men jeg troede faktisk at der bare var provinser uden hovedmissioner.

Pisse ærgerligt hvis man ikke kan gennemføre det.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Ghost Recon : Wildlands

Indlægaf Macheta » 3. apr 2017 21:05

Renoldo skrev:
Macheta skrev:Jeg har et problem med spillet. Jeg ved ikke om der er andre der har været udsat for det samme, eller om der er nogle der kender løsningen. Det håber jeg da forhåbentligt at der er nogle der gør.

Jeg har et problem med 4 provinser i mit spil. Jeg har et fint overblik over alle collectables i spillet, Kingslayer-files, Side-missions. Alt. Men hovedmissionerne er ikke synlige overhovedet. Jeg kan faktisk heller ikke se "overhovedet" i den gældende provins. Og der er intet jeg kan stille op - jeg kan sagtens hoppe med på missionerne og joine dem med en co-op buddy, som ingen problemer har med at aktiverer hovedhistorien. Men der er ingen tegn på at missionen er aktiveret hos mig, som det normalt kan ses ved, oppe i venstre hjørne - og når en mission er gennemført, får jeg ingen melding om at den er gennemført eller modtager de tilhørende XP som man får - det afprøvede vi i provinsen "Inca Camina", og det føles bare som om at spillet er bugged. Det er noget pis, for det sætter umiddelbart min game-progress i stop-kurs. Jeg kan ingengang gennemføre mit spil nu, med mindre der findes en måde at fixe dette problem på.

Er der nogle der kender til dilemmaet - nogle der måske er bekendt med en løsning på det?


Jeg tror jeg har samme problem, da jeg også har 4 provinser uden overhoved.
Men jeg troede faktisk at der bare var provinser uden hovedmissioner.

Pisse ærgerligt hvis man ikke kan gennemføre det.


Kæft noget fucking lort altså! Kraftdedme typisk stil af Ubisoft. De udgiver spil der er halv produceret.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Ghost Recon : Wildlands

Indlægaf Morten Skou » 3. apr 2017 21:31

Har du prøvet at genstarte (begge to)? Jeg oplevede ca. det samme med en af de første - hvor min co-op buddy godt kunne se missionen og jeg ikke kunne :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ghost Recon : Wildlands

Indlægaf Macheta » 3. apr 2017 22:23

Morten Skou skrev:Har du prøvet at genstarte (begge to)? Jeg oplevede ca. det samme med en af de første - hvor min co-op buddy godt kunne se missionen og jeg ikke kunne :)


Genstarte begge to - hvad tænker du på? :)

Jeg har prøvet at reboote konsollen.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Ghost Recon : Wildlands

Indlægaf Renoldo » 4. apr 2017 13:42

Måske man skulle prøve at slette spillet og installere det igen
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Ghost Recon : Wildlands

Indlægaf Morten Skou » 4. apr 2017 15:55

Det out-of-sync som vi oplevede, forsvandt efter en genstart :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ghost Recon : Wildlands

Indlægaf Macheta » 4. apr 2017 16:23

Renoldo skrev:Måske man skulle prøve at slette spillet og installere det igen


Og starte heeelt forfra med alt? Nej tak.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Ghost Recon : Wildlands

Indlægaf Macheta » 4. apr 2017 16:25

Morten Skou skrev:Det out-of-sync som vi oplevede, forsvandt efter en genstart :-(


Og med genstart, mener du, at vi skal starte helt tilbage med alt. Samle alt igen, og gennemfører alle missioner igen? Vi er over halvvejs. Jeg nægter at begynde på ny.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Ghost Recon : Wildlands

Indlægaf Morten Skou » 4. apr 2017 19:18

Nej, jeg genstartede bare Xboxen og så gik det over, men det har I jo så prøvet :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron