Xboxlife forum

Path of Exile Xbox One !!!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf petethedawg » 10. mar 2017 20:29

jeg hader jeg faldt over denne post.... har spillet hver dag siden jeg postede sidst er nu lvl 79 ancient warchief chieftain men har lidt svært ved maps det har dog hjulpet lidt siden jeg har cappet res delen undtagen chaos res men syntes ikke jeg har fundet ud af hvorfor ikke der er mange der laver grupper i maps (der er aaldrig nogen på tavlen ingame) er det fordi de er nærige med at give ud af deres loot?(det er jo delt ) sidder fast på lvl 79 er død ingame over 250 gange og i merc mister du 10%hver gang du dør, så jeg kommer aldrig længere. Har farmet dried lake indtil 79 men nu giver det for lidti xp til det er det værd, jeg kan godt se et map giver en del xp men hvis man dør 4 gange i hver map er man jo på nul igen. så tænker det vile være nemmere hvis man var flere
Billede
petethedawg
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: tårs


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 10. mar 2017 21:24

petethedawg skrev:jeg hader jeg faldt over denne post.... har spillet hver dag siden jeg postede sidst er nu lvl 79 ancient warchief chieftain men har lidt svært ved maps det har dog hjulpet lidt siden jeg har cappet res delen undtagen chaos res men syntes ikke jeg har fundet ud af hvorfor ikke der er mange der laver grupper i maps (der er aaldrig nogen på tavlen ingame) er det fordi de er nærige med at give ud af deres loot?(det er jo delt ) sidder fast på lvl 79 er død ingame over 250 gange og i merc mister du 10%hver gang du dør, så jeg kommer aldrig længere. Har farmet dried lake indtil 79 men nu giver det for lidti xp til det er det værd, jeg kan godt se et map giver en del xp men hvis man dør 4 gange i hver map er man jo på nul igen. så tænker det vile være nemmere hvis man var flere


Hehe spillet er yderst fantastisk :p

Puplic grupper til maps er ikke rigtig det mange gør, det mere de normale zones folk kører i puplic grupper.

En god ide er at joine en clan/guild! Brug det officielle forum tro mig på ingen tid vil du finde folk at mappe med :)

At blive high level i poe er ikke som i Diablo, det tager ultra lang tid! Så tænk ikke så meget over din level. Level 79 er helt fint til blå og nemme gule maps med de items og det build du sikkert har nu ! En god ide for dig nu er at begynde at farme valuta og gør din character stærkere og på den måde vil du begynde at få din character op i levels.

Husk på jo sværer mappet er dvs lav med gult jo mere valuta vil der droppe eller være chance for :)

Jo flere mods mappet har jo mere loot vil det give ;)

Jeg er yderst rig på pc men tro mig det har taget mig 4år at samle det hele sammen fra da spillet gik ud af beta og rigtigt udkom :p

Kender mange som har brugt over 2000 timer i poe så tro mig bare giv den gas :)

Så for at ramse min roman op til en kort version :p

Tænk ikke Xp lige nu, tænk valuta! Byg din bank op og på den måde vil du både lærer at trade og få bedre items men det vil også gøre din character stærkere om det med den her eller en andet med et nyt build :)

GT: SEQU3L på boxen hvis du har brug for bedre hjælp som ikke er fyldt med stavefejl :p
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby

+1

Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 14. mar 2017 15:15

Ny video!

Her ser du interface og mere gameplay på boxen ;)

https://youtu.be/s-Wwfob4Sfo
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby

+1

Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf heinstach » 14. mar 2017 15:21

Jeg kan fornemme, at der er en i denne tråd, der er ret glad for PoE :-)

Er der noget at komme efter, hvis man ikke gider multiplayer og kun vil spille alene?
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg

+1

Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 14. mar 2017 17:05

heinstach skrev:Jeg kan fornemme, at der er en i denne tråd, der er ret glad for PoE :-)

Er der noget at komme efter, hvis man ikke gider multiplayer og kun vil spille alene?



Glad for PoE? Ej da hvor har du fået den ide fra :p

Spillet er altid online men du behøver aldrig spille med nogle andre hvis du ikke gider det :)

Plus når patch 3.0 går live og det samme tidspunkt kommer ud på boxen så i patch 3.0 introducerer de self found league.

Der kan ikke trades eller noget andet. Det noget du kan trykke på når du vælger league så kommer du på en ladder hvor alle andre self found legaue spiller er.

Og gider du det ikke mere en dag og gerne vil kunne trade så trykker du det bare af, men du kan så ikke komme ind igen efter der :)

Men ja vil du spille spillet alene er helt op til dig :)
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby

+2

Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf heinstach » 14. mar 2017 17:42

Lyder godt. Ser frem til at prøve.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 14. mar 2017 19:00

Lidt at lærer før spillet komme til boxen :p

https://youtu.be/P9VTa73wmIw
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 17. mar 2017 18:36

heinstach skrev:Lyder godt. Ser frem til at prøve.


Lidt at hører og se omkring Solo selvfound league :)

https://youtu.be/sWC7Wep2yDY
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 20. mar 2017 12:28

kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 19. apr 2017 06:13

Hvordan fungerer leagues i Path of Exile? Se med her :)
https://youtu.be/1Ha2-x5Hfiw

Han for ikke lige sagt i video at hvis du dør i en hardcore league så bliver din character automatisk en softcore character på standard league med alt det du have af items på din character.

Alt du har i din stash er stadigvæk på den league du kom fra :)

Så du kan spille videre hvus du dør med din character men kun på standard hvor du så også har din stadard stash :)
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 20. apr 2017 07:08

Tidligt kik på den nye boss i det nye act 6 :) Epic shit ;)

https://youtu.be/imJTucXv0rQ
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf spif2001 » 28. jul 2017 09:19

Xbox One Beta sign up:

http://www.pathofexile.com/xboxbeta

Jeg glæder mig til at prøve det :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf spif2001 » 29. jul 2017 15:10

Tilmeldte mig i går og fik en nøgle i dag. Hurtig levering :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf allanb » 31. jul 2017 15:45

Kode er væk..
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 7. aug 2017 18:26

Har ikke spillet andet en PoE på min box siden beta gik live :D Kommer heller ikke til at spille andet til beta går ned :p

Håber i hygger jer med det :)
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron