Xboxlife forum

LMP2 - 3 Afdelings serie

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf normann » 9. mar 2017 11:41

jeg synes bare 3 timer er for meget ,tror simpelthen ikke jeg kan klare det
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf ShumwayDK » 9. mar 2017 12:29

Smolle skrev:Hvad skete der for Shumway i sidste løb?? En sidsteplads er da ikke hverdagskost fra din side :)


Og så lappet med en omgang!
Jeg ved sgu ikke lige hvad pit-crewet havde gjort ved bilen i pausen. Der blev talt med store bogstaver i garagen efter løbet! :D
Den understyrede som bare pokker. Da jeg havde kørt galt første gang og været i pit, så kom jeg ud med iskolde bremser. Det gjorde det bare endnu værre, da jeg så ikke kan få ordentlig varme i bagbremserne i LMP2'eren, nå de er helt kolde fra start.
Jeg synes bremserne på den virker rigtigt godt mellem ca 600-800 grader. Og når løbet starter, så er de varme hele vejen rundt og kommer ikke under 600 grader.
Men når jeg selv skal varme dem op, så kommer bagbremserne ikke over 700 grader, og det vil sige at de kommer ned omkring 500 grader på langsiderne. Så når jeg skal bruge dem, så tager de ikke så godt fat til at starte med, men pludseligt så hugger når de når over 600, og det er ufedt når bagbremserne blokerer. :D

Men jeg er super godt tilfreds med kval og 1. løb. Jeg er lidt heldig at Bobleren kører galt på anden omgang, for jeg var begyndt at komme under pres. Men det ville ellers have været fedt med en duel, som vi tidlgiere har haft på den bane.


@Smolle, når jeg læser din oplevelse af dit disconnect, så virker det som om du havde kørt mere end en omgang inden du røg af.
Det var bestemt ikke sådan jeg oplevede det. :)
Umiddelbart efter løbet var givet frit, og vi drejer ind i hesteskoen første gang, så drejer du meget skarpt ind i svinget, og forsætter ud i væggen.
Da vi så er kommet igennem det efterfølgende højresving og ind i skoven, så dukker din bil pludseligt op millimeter foran mig, så jeg må gå af gassen, hvorefter den svinger til højre ud i væggen igen.
Og så stod der at du var disconnected hos mig, og så var det jeg spurgte om du fortsat var på chat'en.

Men det er sgu underligt med din NAT. Hvis du har fået registreret den rigtige ip addresse på DMZ zonen, så burde det bare virke. Der er to scenarier jeg kan komme på, der kan få NAT indstillingerne til at ændre sig.
Den ene er, at xboxen pludsligt har fået en anden ip addresse af DHCP, men det virker usandsynligt, når den er tændt og det er efter så kort tid.
Den anden er at din internet udbyder har dårlig understøttelse for NAT.
Da jeg havde internet via YouSee havde jeg ingen problemer med åben NAT på xbox'en, så længe UPNP var aktiv på min router.
Da jeg så skiftede til Fiberby, så oplevede jeg pludsligt problemer. Jeg kunne engang imellem få NAT til at være åben, men oftest var den strict. Eneste løsning for mig, var at købe en fast offentlig ip addresse.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 9. mar 2017 13:11

Ja løb 1 var ved at udvikle sig til en god duel.. Da du kørte bredt i det sving jeg kørte galt mistede jeg balancen, jeg måtte af med gassen som skubbede vægten forover i bilen med en lille overstyring til følge... Uden at tænke videre over det går jeg hårdt på gassen som jeg plejer i svinget men der rykkes vægten jo så helt bagover på nogle dæk der ikke har kontakt og overstyringen fortsætter direkte i muren.. Øv øv..
Tænker den måske kunne have været reddet med et rat... Den gode nyhed er, at der nu er et nyt TX på vej til mig med GLS! :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf normann » 9. mar 2017 15:57

ikke så tosset
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Smolle » 9. mar 2017 16:28

Beklager hvis jeg ødelagde noget for dig, eller nogen andre, Shumway. Spillet opførte sig lidt mærkeligt og jeg mistede som sagt også forbindelsen til chatten lød det som om, i et stykke tid. Det vendte så tilbage, lige indtil jeg disconnectede på langsiden :(

Og jeg kan desværre ikke deltage i endurance løbet den 22.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf ShumwayDK » 9. mar 2017 21:58

Det var det som startede den byge af uheld der ramte mig :lol:
Nej, bare rolig. Det klarede jeg vist helt selv! :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf ATOM-DK » 10. mar 2017 09:12

BoblereN skrev:Tak for tippet, du har rigtig nok ret. Men jeg har problemer med at få billederne fra ipad'en ind på computeren. Derfor nappede jeg dem bare med telefonen, og med et lå de også på computeren :)

Og skal vi forresten ikke snart se dig på banen igen?


Tjaa. Jeg kan ikke finde lysten eller koncentrationen. Testede bil og bane, men det varede ikke længe før jeg tabte interessen igen.

Jeg håber pCars 2 kan tænde gnisten igen.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf normann » 10. mar 2017 11:36

Ja det går lidt op og ned med den der lyst
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 10. mar 2017 13:24

Hehe ja, hvad angår bil og bane er et noget af en mundfuld :)

Ved ikke om Assetto Corsa har fået introduceret private lobbies på xbox one endnu? Men det er altså noget mere tilgængeligt i forhold til håndteringen af bilen.. Bedre force feedback og følelse med hvor meget greb bilen har... og bedre følelse med balancen i bilen
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf normann » 10. mar 2017 15:50

Det er nemlig rigtigt og private lobbyes burde da snart havde været her ,det er da snart et par uger siden de snakkede om at det lige ved at være klar
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BulletEyeDk » 10. mar 2017 16:09

Så fik vi afgjort mini serien i LMP2 :mrgreen:

Racing Bull Dk endte med at fravriste DalingoDK den sidste podieplacering totalt, ellers intet nyt helt i front...
Tak til dem der deltog, og tillykke med sejren igen igen til BoblereN..

Der er virtuelle medaljer til de første 3. placeringer...

Jeg får opdateret rang/skill point for løb #3, #4, #5, og #6 snarest... (jep #3 og #4 mangler stadig :roll: )

Billede
http://pcars.dk/race_series_standings_mini_LMP2.php
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+3

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BulletEyeDk » 13. mar 2017 16:16

Så fik jeg ligeledes opdateret rang+skill for de sidste 2 løbsaftener, hvorfor ranglisten ser således ud:

Billede
http://pcars.dk/rangliste.php
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Foregående

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster