Xboxlife forum

LMP2 - 3 Afdelings serie

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BulletEyeDk » 8. mar 2017 17:36

Jeg kunne godt mistænke Teddy for at have "glemt" at tilmelde sig... og måske hans kammerat "MR LAUR" også kan være med ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf ShumwayDK » 8. mar 2017 17:41

Og hvad med dig Bullet? :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BulletEyeDk » 8. mar 2017 17:50

Vil sgu gerne, men det passer bare ikke særlig godt... jeg er dog klar til endurance løbet senere på måneden ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf normann » 8. mar 2017 19:13

Vi er begge meldt til
Mvh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 8. mar 2017 20:17

Hvad med chokofanten? :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Smolle » 8. mar 2017 22:02

Det er virkelig irriterende med de disconnects! :( Jeg beklager de gener det har måtte give jer andre. Denne gang virkede det næsten værre end normalt. Jeg troede faktisk, at alle andre også havde problemer, for chatten blev pludselig meget stille og de tre biler foran mig havde hvad der fra min position lignede et alvorligt sammenstød. Da jeg så selv nåede op til start/mål langsiden, så kom chatten igen, men kort efter frøs billedet fuldstændig i mit spil. På lyden kunne jeg høre, at min bil fortsatte og hamrede ind i en væg. Derefter fik jeg så beskeden om, at jeg var blevet disconnected.

En ting jeg har lagt mærke til er, at det altid sker i løb to. Tror faktisk aldrig det har gået galt i første løb. Både på Laguna Seca og i dag røg jeg ud på første omgang af løb to. I Dubai var jeg "heldig", at det skete i Warm-up og at I andre var villige til, at invitere mig med igen. Måske jeg for fremtiden burde manuelt disconnecte inden løb to?

Jeg tror også jeg vil kontakte Dansk Kabel TV for, at høre om der er noget de kan gøre, eller om jeg skal have en ny router. Den jeg har købte jeg ellers netop pga. problemer med den tidligere router jeg havde og kiggede grundigt på anmeldelser inden jeg købte den jeg har, som burde være ganske fornuftig.

Hvad angår selve løbet - det jeg var med til i hvert fald - så gik det egentlig ret godt. Forbedrede min personligt bedste tid markant i kval'en og så fik jeg lige sneget mig forbi Racing Bull på målstregen af selve racet ;) Det er vidst min første top 2 placering nogensinde?
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BulletEyeDk » 8. mar 2017 23:54

smid et par billeder op af resultaterne, så skal jeg snarest få opdateret...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 9. mar 2017 07:55

Tak for en hyggelig aften. Imponerende fart og stabilitet der generelt blev vist over hele linjen :)

Og velkommen til en debutant i xboxlife pcars regi mr laur som jeg håber kommer til at følge os i kommende løb/serier. Han viste god stabilitet og fart... Dog kludrede det vidst lidt med opsætning af pitstoppet, men det skal man vel lære på den hårde måde i pcars :)

Resultaterne taler for sig selv... Så står den på bathurst 3 timers næste gang!

Kval:
Billede
Løb1:
Billede
Løb 2:
Billede
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 9. mar 2017 08:19

@Smolle - Jeg har godt lagt mærke til, at det altid er efter vi er vendt tilbage til lobbyen og starter et nyt løb du ryger ud.
Vi kunne eventuelt prøve efter første løb blot at slutte sessionen og invitere på ny til løb to.. Hvis det afhjælper dit disconnect vil jeg hellere end gerne gøre det :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf ATOM-DK » 9. mar 2017 08:47

BoblereN skrev:Tak for en hyggelig aften. Imponerende fart og stabilitet der generelt blev vist over hele linjen :)

Og velkommen til en debutant i xboxlife pcars regi mr laur som jeg håber kommer til at følge os i kommende løb/serier. Han viste god stabilitet og fart... Dog kludrede det vidst lidt med opsætning af pitstoppet, men det skal man vel lære på den hårde måde i pcars :)

Resultaterne taler for sig selv... Så står den på bathurst 3 timers næste gang!

Kval:
Billede
Løb1:
Billede
Løb 2:
Billede


Hej Bobler.

Nu bliver jeg nød til at sige det!
Hvis du på din iPad/iPhone trykker på HOME og tænd/sluk knap samtidigt, tager du et billede af skærmen. :mrgreen:
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 9. mar 2017 09:19

Tak for tippet, du har rigtig nok ret. Men jeg har problemer med at få billederne fra ipad'en ind på computeren. Derfor nappede jeg dem bare med telefonen, og med et lå de også på computeren :)

Og skal vi forresten ikke snart se dig på banen igen?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Smolle » 9. mar 2017 09:26

Hvad skete der for Shumway i sidste løb?? En sidsteplads er da ikke hverdagskost fra din side :)

@BoblereN: Det kunne være fedt, at prøve det næste gang bare for, at se om det gør en forskel. Det er ikke engang sikkert, at I andre behøves forlade sessionen, hvis bare jeg hopper ud og ind igen. Men jeg har også lovet kæresten, at der lige skal gå lidt tid inden jeg beslaglægger onsdag aften med ræs igen ;)
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BulletEyeDk » 9. mar 2017 09:56

BoblereN skrev:Tak for tippet, du har rigtig nok ret. Men jeg har problemer med at få billederne fra ipad'en ind på computeren. Derfor nappede jeg dem bare med telefonen, og med et lå de også på computeren :)


Netop.... har samme problem, da det "kun" er ungerne som har iPad's her i huset, så jeg låner venligst en af dem til min pCARS Dash, når vi kører...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Chokofanten » 9. mar 2017 10:03

BulletEyeDk skrev:
BoblereN skrev:Tak for tippet, du har rigtig nok ret. Men jeg har problemer med at få billederne fra ipad'en ind på computeren. Derfor nappede jeg dem bare med telefonen, og med et lå de også på computeren :)


Netop.... har samme problem, da det "kun" er ungerne som har iPad's her i huset, så jeg låner venligst en af dem til min pCARS Dash, når vi kører...


Jeg låner også min kones.
Så tager jeg et screenshot og uploader dem til xbox life share, og derfra ind i forummet.

@smolle
Skal du ikke være med til 3 timers løbet den 22?

Jeg kunne desværre ikke igår.
Den 22 er jeg klar.
Jeg ved ikke hvilken bil endnu, så jeg er lige test fasen.
Jeg får brug for noget ekstra maling.
De bander står alt for tæt på banen.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+2

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 9. mar 2017 10:26

Smolle skrev:Hvad skete der for Shumway i sidste løb?? En sidsteplads er da ikke hverdagskost fra din side :)

@BoblereN: Det kunne være fedt, at prøve det næste gang bare for, at se om det gør en forskel. Det er ikke engang sikkert, at I andre behøves forlade sessionen, hvis bare jeg hopper ud og ind igen. Men jeg har også lovet kæresten, at der lige skal gå lidt tid inden jeg beslaglægger onsdag aften med ræs igen ;)


Ja, der skal vel gå lige nøjagtig 14 dage :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron