Xboxlife forum

For Honor

Diskussion om third-person action spil her.

Re: For Honor (Beta)

Indlægaf JohnH » 12. feb 2017 12:00

pongolle skrev:Nogle der får spillet betaen?


Jeg fik spillet lidt i den første beta, men hold da op hvor bliver det hurtigt ensformigt! ... nå nej , ikke mere :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: For Honor (Beta)

Indlægaf Elgar » 12. feb 2017 19:48

Det er sjovt, men meget ensformigt. Ingen dedikerede servere er også til at grine af. Har flere gange prøvet at stå og kæmpe 1 v 2 eller 1 v 3 og få dem stille og roligt ned, hvor spillet så skal loade fordi en spiller joiner eller quitter, og da lortet er færdig så er jeg ude af guardmode og bliver spammet i smadder med det samme. Dét skal fixes hvis jeg skal købe spillet. Desuden virker der til der kun er assassin classes krydret med nogle shield classes i ny og næ.

Vil sige der er potentiale, men det er langt fra perfekt.


Edit: Fik også min bror til at prøve det, men han bliver som ny spiller matchet med spillere der ikke har spillet andet de sidste par dage. Det kan selvfølgelig være pga. Lav population i betaen, men det giver selvfølgelig et lidt kedeligt førstehåndsindtryk for ham. Ellers synes han også det var ganske sjovt.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: For Honor (Beta)

Indlægaf Bavi » 12. feb 2017 22:14

Efter at have spillet beta, er jeg blevet så forgabt, at jeg har købt spillet. Det er saftsuseme sjovt at rende et par stykker sammen også bare smadre løs! Jeg har oplevet ganske få øjeblikke med netværksproblemer. Jeg er satme klar til mere :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: For Honor

Indlægaf pongolle » 14. feb 2017 14:25

Kan ik helt beslutte mig, om jeg skal erhverve det...

Det er ret fedt, men som flere har beskrevet, bliver det måske en smule ensformigt.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: For Honor

Indlægaf Elgar » 14. feb 2017 17:00

Det er ihvertfald 100 gange sjovere hvis du spiller med nogen du kender. Jeg tror ikke jeg havde snuppet det til fuld pris, men nu gamesharer jeg med min bror og da han var med på det, så er det straks mere spiseligt. Hvis bare Yousee ikke var nogle shitfaces, så kunne jeg fortælle hvad jeg synes om release udgaven, men vand er vådt og alt det der..
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313

+1

Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster