Xboxlife forum

DiRT 4

Spil med fart på

DiRT 4

Indlægaf BulletEyeDk » 6. feb 2017 08:49

Tillader mig at oprette en særskilt tråd om dette kommende spil, kan se en del af snakken indtil videre har kørt under DiRT Rally tråden, tænker dette spil fortjener sin egen tråd.

Der har været afholdt et specielt arrangement her den 2.februar hvor en del informationer er kommet frem ligesom, gameplay osv...

DiRT 4 bliver helt sikkert en titel jeg skal følge og formentlig have til launch, alt vedrørende dette spil ser spændende ud =D>

En video fra eventet, dog med en del interviews, men der kommer mange rigtig fine informationer...


EDIT: fra 13:00 og frem viser de hvordan man konfigurerer en stage, og jvf. video'en så er der nærmest uendeligt mange muligheder for at generere forskellige banekonfigurationer, der ser vildt ud :shock:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum

+2

Re: DiRT 4

Indlægaf Niki Lauda DK » 6. feb 2017 09:27

Jamen så er der bare endnu større grund til at deltage i TEAM EASY OFF, så man er rustet til at køre toptider i Dirt 4 på launchdagen :mrgreen:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: DiRT 4

Indlægaf Cena » 6. feb 2017 09:31

Jeg ved sku ikke om det bliver et køb. Jeg har købt Dirt Rally og syntes egentlig det er fedt nok det er så svært. Men jeg har bare ikke fået sat mig ned og kørt nok til jeg er blevet god nok til det. Det er lidt det samme der sker hver gang jeg køber Rally. Så medmindre Dirt Rally får tændt noget i mig, så bliver det sku nok ikke et køb herfra :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: DiRT 4

Indlægaf BulletEyeDk » 6. feb 2017 10:03

@Cena

DiRT 4 bliver for alle, casual og simkørere, det har været et ønske fra udviklernes side, at det både var et spil for deres casual brugere og stadigvæk også for deres sim kørere som vil have realisme.

Dvs. ønsker du en casual oplevelse, så vil styring osv. føles mere som DiRT3 men med en forbedret fysik fra DiRT Rally...

Dem der vil have en oplevelse lig DiRT rally vælger bare sim i options og får samme svære oplevelse som DiRT Rally dog med en forbedret fysik...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum

+1

Re: DiRT 4

Indlægaf Benja190782 » 6. feb 2017 18:37

Glæder mig som en gal til DiRT 4 kommer! Det bliver et must buy herfra! ;)

@Cena: jeg har nogle SINDSYGT gode controller-indstillinger til DiRT Rally, hvis du ikke har rat og pedaler.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: DiRT 4

Indlægaf Renoldo » 6. feb 2017 21:51

Benja190782 skrev:Glæder mig som en gal til DiRT 4 kommer! Det bliver et must buy herfra! ;)

@Cena: jeg har nogle SINDSYGT gode controller-indstillinger til DiRT Rally, hvis du ikke har rat og pedaler.


Ja jeg er helt sikkert også klar på Dirt 4.

Jeg vil meget gerne høre hvilke indstillinger du har til controller Benja. :D
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

+1

Re: DiRT 4

Indlægaf Niki Lauda DK » 7. feb 2017 09:15

Jeg hopper sgu nok også med på 4'eren selvom jeg slet ikke er færdig med Dirt rally. Men så er der bare endnu mere underholdning på xboxen :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: DiRT 4

Indlægaf Benja190782 » 4. apr 2017 19:54

Kender i det at man skriger så højt af begejstring, at lyden forsvinder helt!? :shock:

Nå, det er nok bare mig der overreagere! :lol: -men fuck hvor er det her bare møgfedt!! 8)
Tjek lyden, når de går onboard og præsentere "IN-GAME AUDIO".

Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+3

Re: DiRT 4

Indlægaf Niki Lauda DK » 4. apr 2017 20:33

Lyd og fysik fra Dirt Rally kombineret med de bedste gameplayelementer fra de tidligere spil - det lover godt !
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: DiRT 4

Indlægaf Morten Skou » 11. jun 2017 15:46

Jeg er i fuld gang med anmeldelsen af DiRT 4, og indtil videre synes jeg at det er ganske positivt :D

Lille video med en af de sjove "joyride" udfordringer som der er i spillet:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: DiRT 4

Indlægaf Svovler » 22. jun 2017 17:25

Jeg må indrømme, jeg er stadig i tvivl om jeg skal have det købt. For synes ikke der er så meget som fænger eller råber på at jeg skal købe. Ud fra hvad jeg har kunne se på det få streams der er, så virker grafikken fantasiløs og mangler liv og stemning og så synes jeg ud fra det jeg har set via streams, at der mangler sgu noget indhold.

Det kan jo betyde to ting, at der er flere som streamer Farming simulator 17 end Dirt 4, enten er den så god at folk ikke har tid til at streame det eller gider glo på det, eller også er spillet bare en døgnflue:-/

Og så virker co-piloten, som om han bare læser ligegyldigt op af de pacenotes, og det giver sgu en flad oplevelse når man ser en stream eller et gameplay.

Så er sgu i tvivl, måske springer jeg over og ser om Forza 7 er bedre end 5'eren og 6'eren.
Svovler
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: DiRT 4

Indlægaf Benja190782 » 22. jun 2017 19:25

Svovler skrev:Jeg må indrømme, jeg er stadig i tvivl om jeg skal have det købt. For synes ikke der er så meget som fænger eller råber på at jeg skal købe. Ud fra hvad jeg har kunne se på det få streams der er, så virker grafikken fantasiløs og mangler liv og stemning og så synes jeg ud fra det jeg har set via streams, at der mangler sgu noget indhold.

Det kan jo betyde to ting, at der er flere som streamer Farming simulator 17 end Dirt 4, enten er den så god at folk ikke har tid til at streame det eller gider glo på det, eller også er spillet bare en døgnflue:-/

Og så virker co-piloten, som om han bare læser ligegyldigt op af de pacenotes, og det giver sgu en flad oplevelse når man ser en stream eller et gameplay.

Så er sgu i tvivl, måske springer jeg over og ser om Forza 7 er bedre end 5'eren og 6'eren.


Jeg er selv meget i tvivl og har ikke købt det endnu, fordi folk på diverse forums hagler DiRT 4 ned. Langt de fleste mener, at DiRT Rally føles bedre med et rat. Dog virker grafik og lyd til at have fået et lille løft i DiRT 4. Generelt er spillet meget mere arkade præget, end DiRT Rally, selv uden assists og med simulation styring.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: DiRT 4

Indlægaf Svovler » 22. jun 2017 19:33

Benja190782 skrev:
Svovler skrev:Jeg må indrømme, jeg er stadig i tvivl om jeg skal have det købt. For synes ikke der er så meget som fænger eller råber på at jeg skal købe. Ud fra hvad jeg har kunne se på det få streams der er, så virker grafikken fantasiløs og mangler liv og stemning og så synes jeg ud fra det jeg har set via streams, at der mangler sgu noget indhold.

Det kan jo betyde to ting, at der er flere som streamer Farming simulator 17 end Dirt 4, enten er den så god at folk ikke har tid til at streame det eller gider glo på det, eller også er spillet bare en døgnflue:-/

Og så virker co-piloten, som om han bare læser ligegyldigt op af de pacenotes, og det giver sgu en flad oplevelse når man ser en stream eller et gameplay.

Så er sgu i tvivl, måske springer jeg over og ser om Forza 7 er bedre end 5'eren og 6'eren.


Jeg er selv meget i tvivl og har ikke købt det endnu, fordi folk på diverse forums hagler DiRT 4 ned. Langt de fleste mener, at DiRT Rally føles bedre med et rat. Dog virker grafik og lyd til at have fået et lille løft i DiRT 4. Generelt er spillet meget mere arkade præget, end DiRT Rally, selv uden assists og med simulation styring.


Det er lidt det mange gør forkert, de sammenligner det med Dirt rally, som var 110% rally sim, men jeg tænker tilbage på DiRt 2. Men et er jo at se en stream og et andet er at sidde med spillet på sin egen tv skærm. Men der hvor jeg er mest i tvivl, er på det indhold der er. Heldigvis er der ingen drifting i, som i Dirt 3.

For den er stage generator, stage'erne virker ret ensformige synes jeg. Men nu der er jo heller ikke en overflod af racing games at vælge mellem, så måske man skulle tage chancen :-D
Svovler
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: DiRT 4

Indlægaf Niki Lauda DK » 23. jun 2017 07:44

Jeg køber det helt sikkert. Muligvis i næste måned. Så er der også en grund til at finde simriggen frem igen :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: DiRT 4

Indlægaf Blade Dk » 23. jun 2017 14:37

Nogen der kan forklare mig når man har vundet et championship .. så er der et lille trophy .. I hjørnet hvilket jo i sig selv giver god mening .. Men det ser ud som der er flere muligheder for at vinde yderligere på netop samme championship.. jeg tænkte at hvis man valgte en anden klasse så ville man få et Hak i progress baren .. Men der sker ikke rigtig noget ??
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster