Xboxlife forum

LMP2 - 3 Afdelings serie

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 22. jan 2017 09:23

Update: Serien er udsat til d. 22.02.2017 og efterfølgende to onsdage.

Jeg påtager mig taktstokken og kalder ind til første løbsserie i 2017.

Denne gang prøver vi kræfter med LMP2 klassen. Der er frit valg på hylden i mellem følgende biler:

Alpine A450
Marek RP 219D LMP2
Oreca 03 Nissan
RWD P20 LMP2

Serien består af 3 afdelinger med 2 løb på hver løbsaften, de afvikles efter nedenstående princip:

Løb #1
20.45 - Kvalifikation 15 minutter.
21.05 - Sprint løb af ca. 20 minutters varighed, start fra grid i henhold til kvalifikationens resultat.

Løb #2
Warmup - 5 minutter (bruges til justering af fuel, setup etc. inden afvikling af løb #2
Main løb ca. 35 minutter. rullende start, startrækkefølge omvendt af resultat fra løb #1. - Tvunget 1 pitstop.

Vi tager næsten en tur rundt om kloden.

22-02-2017: Mazda Raceway Laguna Seca
01-03-2017: Dubai Autodromo GP
08-02-2017: Road America

Serien afvikles udelukkende såfremt vi når 8 tilmeldinger ;)
Tilmelding i denne tråd

Tilmeldte
BoblereN
Racing Bull DK
Grabovac88
smolle
Dalingo
mrnyebroe
Chokofanten
ShumwayDK
Senest rettet af BoblereN 29. jan 2017 16:44, rettet i alt 8 gange.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+6

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BulletEyeDk » 22. jan 2017 12:42

Ja jeg mangler sgu stadig at få det sidste løb opdateret, har bare koblet helt af pCARS mæssigt, skal selvfølgelig nok få det seneste løb opdateret, tænker også at få optimeret opdateringsdelen, så det bør være nemmere at få smidt tingene på efter de enkelte løb....

Super initiativ med en lille opstartsserie her i 2017... ser lige hvordan det passer ind ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf normann » 22. jan 2017 19:39

Jeg vil gerne melde mig til og i samme åndedrag kan jeg sige at jeg glæder mig til asetto får privat lobby's for det er kanon selv uden at man justere sig gul og grøn på bilen
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 22. jan 2017 20:24

normann skrev:Jeg vil gerne melde mig til og i samme åndedrag kan jeg sige at jeg glæder mig til asetto får privat lobby's for det er kanon selv uden at man justere sig gul og grøn på bilen


jeg ser også frem til private lobbies i AC, fysikken overgår alt jeg har prøvet, og da jeg forleden startede op i pcars igen blev jeg overrasket over hvor stor forskellen er... selvom jeg stadig synes pcars er et super spil :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf dalingo » 23. jan 2017 09:14

Super Bobler. Jeg er selvfølgelig med!
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Grabovac88 » 23. jan 2017 10:15

Jeg er også klar, godt initiativ :)
Grabovac88
Niveau 1
 
Indlæg: 88
By: Silkeborg

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Smolle » 24. jan 2017 18:21

LMP2 er normalt ikke lige min type biler, men vil gerne melde mig til alligevel. Kan ikke love, at jeg kan være med i alle tre løb dog.

Jeg har for øvrigt lige tjekket mine NAT settings, som jeg havde fået anbefalet. Min Xbox rapporterer, at "NAT-type" er "Åben" hvad enten jeg kører via WiFi eller kabel. Burde det ikke været godt nok så, eller kan der være restriktioner som Xbox'en ikke selv opdager? De steder jeg har fundet information om det på nettet står der, at man bare skal sørge for, at Xbox'en netop rapporterer Nat-type som åben, så går ud fra det er i orden. Har dog ikke ændret på noget, så det er samme indstillinger som jeg hele tiden har brugt...

Fik desuden også et nyt headset i julegave, som er produceret til Xbox One, så der er muligvis håb for, at jeg rent faktisk kan deltage i samtale på chatten til næste løb! :P
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf mrnybroe » 25. jan 2017 13:46

Jeg er også klar - hvornår skulle denne serie evt. starte op ?
kan jo være der kommer endnu flere til, nu hvor pcars er gratis spil i næste mdr :)

Jeg skal ihvertfald ned i gamestop og aflevere min skive, nu hvor jeg kan hente det digitalt :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+2

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 25. jan 2017 17:48

Umiddelbart går starten jo d. 1. Februar, men for mit vedkommende kan vi godt rykke start til d. 15/2
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Chokofanten » 25. jan 2017 18:02

Jeg er også med, og synes vi skal udskyde det til d. 15/2
Har spillet lidt Assetto Corsa, og må sige, at der er noget forskel på de to spil når det gælder Nordschleife.
Den er sværere i Assetto Corsa, for der har de fået alle bump med, tror jeg.
Jeg har ikke kørt den i virkeligheden. :)
Vi ses snart.
Måske med nogle nye, da spillet er gratis i februar måned.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+2

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 25. jan 2017 19:52

@Smolle - Havde ikke set din post, jo umiddelbart burde alt være i skønneste orden når din nat står åben :)
LMP2'erne er ganske sjove at køre i, de har meget greb og gode køreegenskaber.. Nemme at køre hurtigt i, men svære at køre RIGTIG hurtigt i :P
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 25. jan 2017 19:53

Hvis alle der har meldt til synes der er stemning for det, kan vi udskyde serien til start onsdagen efter pcars er gratis på xbox live gold, så vi måske får nogle nye med?? :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf normann » 25. jan 2017 21:54

God ide
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Smolle » 25. jan 2017 22:12

Jeg er også frisk på, at udskyde starten af serien. Vil sandsynligvis ikke kunne deltage på onsdag alligevel og har slet ikke tid, at træne inden da heller.

Forresten rigtig gode valg af baner! Har ikke kørt dem i pCARS endnu, men det er alle tre baner som jeg synes er rigtig fede i Forza. Glæder mig til, at prøve dem i pCARS og med LMP2 biler!
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf dalingo » 26. jan 2017 11:37

15/2 er ok for mig!
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Næste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster