Xboxlife forum

Nyt menusystem m.m. til Preview ..

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Nyt menusystem m.m. til Preview ..

Indlægaf JohnH » 24. jan 2017 11:17

Skulle være på vej ud nu, der er da en del nye ting med, nyt menusystem, lettere at ændre optagetid på video og Dolby Atmos support også..

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+2

Re: Nyt menusystem m.m. til Preview ..

Indlægaf SilverFoxDK » 24. jan 2017 11:49

Det kan også kun blive bedre end det gamle. Har personligt altid synes at Xbox 360'erens menu system var bedre og mere overskueligt end Xbox One's. Måske det blot er fordi jeg er en gammel gut, men fortrækker det mere simpelt :)
Original Xbox - 8 GB
Xbox 360 Slim - 250 GB
Xbox One - 500GB
Xbox One X - 1000GB
SilverFoxDK
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: Ishøj

+1

Re: Nyt menusystem m.m. til Preview ..

Indlægaf Slimjay DK » 24. jan 2017 15:09

Jeg er også mere til det simple, jeg har på intet tidspunkt været specielt begejstret for One's system, men jeg bruger også kun min konsol til at spille på og ikke alt det andet fis :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Nyt menusystem m.m. til Preview ..

Indlægaf Morten Skou » 24. jan 2017 16:29

Jeg er glad, bare lortet kører hurtigere i menuerne, for det er da noget nær håbløst i øjeblikket.

For mig er Xbox One = opdaterings helvede. Næsten hver eneste gang jeg tænder den, så skal selve Xboxen opdatere... derefter skal spillet jeg vil spille opdatere... Hvis jeg lige vil se noget på Twitch, så skal Twich opdatere... Det er rimelig nederen, hvis man kun lige har et par timer at spille i, at den ene timer så går med opdateringer :cry:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Nyt menusystem m.m. til Preview ..

Indlægaf JohnH » 24. jan 2017 16:32

Morten Skou skrev:Jeg er glad, bare lortet kører hurtigere i menuerne, for det er da noget nær håbløst i øjeblikket.

For mig er Xbox One = opdaterings helvede. Næsten hver eneste gang jeg tænder den, så skal selve Xboxen opdatere... derefter skal spillet jeg vil spille opdatere... Hvis jeg lige vil se noget på Twitch, så skal Twich opdatere... Det er rimelig nederen, hvis man kun lige har et par timer at spille i, at den ene timer så går med opdateringer :cry:


Det er så derfor jeg er hoppet ud af preview for længe siden..... rart man kan tænde Xboxen og bare gå igang :D
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Nyt menusystem m.m. til Preview ..

Indlægaf Slimjay DK » 24. jan 2017 17:47

Morten Skou skrev:Jeg er glad, bare lortet kører hurtigere i menuerne, for det er da noget nær håbløst i øjeblikket.

For mig er Xbox One = opdaterings helvede. Næsten hver eneste gang jeg tænder den, så skal selve Xboxen opdatere... derefter skal spillet jeg vil spille opdatere... Hvis jeg lige vil se noget på Twitch, så skal Twich opdatere... Det er rimelig nederen, hvis man kun lige har et par timer at spille i, at den ene timer så går med opdateringer :cry:


Ja, det har jeg også bemærket .. Det er nok fordi man ikke bruger den tit nok :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Nyt menusystem m.m. til Preview ..

Indlægaf JohnH » 24. jan 2017 18:06

Slimjay DK skrev:
Morten Skou skrev:Jeg er glad, bare lortet kører hurtigere i menuerne, for det er da noget nær håbløst i øjeblikket.

For mig er Xbox One = opdaterings helvede. Næsten hver eneste gang jeg tænder den, så skal selve Xboxen opdatere... derefter skal spillet jeg vil spille opdatere... Hvis jeg lige vil se noget på Twitch, så skal Twich opdatere... Det er rimelig nederen, hvis man kun lige har et par timer at spille i, at den ene timer så går med opdateringer :cry:


Ja, det har jeg også bemærket .. Det er nok fordi man ikke bruger den tit nok :mrgreen:


Har oplevet 3 store opdateringer på en uge....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Nyt menusystem m.m. til Preview ..

Indlægaf Rechain » 24. jan 2017 20:03

SilverFoxDK skrev:Det kan også kun blive bedre end det gamle. Har personligt altid synes at Xbox 360'erens menu system var bedre og mere overskueligt end Xbox One's. Måske det blot er fordi jeg er en gammel gut, men fortrækker det mere simpelt :)

Helt enig :) savner det gamle "blade" menu system på Xbox 360 (launch) :P men ellers kan det kun blive bedre, hvis de fokusere på farten. Når jeg tænder min Xbox One..så tager det hundrede år før den viser min profil på dashboard og henter min baggrund og oplysninger. Har desuden ikke instant-on på, for jeg slukker alt hvad jeg ikke benytter i standby. Har haft adskillige opdateringer hver gang jeg tænder konsollen, så har sjældent brugt den. Jeg vil gerne have et hurtigt UI på en konsol, og de ekstra features er ikke livsvigtige for mig. Smooth og fart er vigtigst!

KOM SÅ MS! Håber ikke I klokker i det denne gang, med denne nye update.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Nyt menusystem m.m. til Preview ..

Indlægaf Theis Jensen » 26. jan 2017 15:19

Rechain skrev:
SilverFoxDK skrev:Det kan også kun blive bedre end det gamle. Har personligt altid synes at Xbox 360'erens menu system var bedre og mere overskueligt end Xbox One's. Måske det blot er fordi jeg er en gammel gut, men fortrækker det mere simpelt :)

Helt enig :) savner det gamle "blade" menu system på Xbox 360 (launch) :P men ellers kan det kun blive bedre, hvis de fokusere på farten. Når jeg tænder min Xbox One..så tager det hundrede år før den viser min profil på dashboard og henter min baggrund og oplysninger. Har desuden ikke instant-on på, for jeg slukker alt hvad jeg ikke benytter i standby. Har haft adskillige opdateringer hver gang jeg tænder konsollen, så har sjældent brugt den. Jeg vil gerne have et hurtigt UI på en konsol, og de ekstra features er ikke livsvigtige for mig. Smooth og fart er vigtigst!

KOM SÅ MS! Håber ikke I klokker i det denne gang, med denne nye update.

/Rechain


Det var mega fedt det gamle blade system fra xbox 360. Lad os få noget lignende tilbage. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Nyt menusystem m.m. til Preview ..

Indlægaf Lord Beef Jerky » 27. jan 2017 07:21

JohnH skrev:
Morten Skou skrev:Jeg er glad, bare lortet kører hurtigere i menuerne, for det er da noget nær håbløst i øjeblikket.

For mig er Xbox One = opdaterings helvede. Næsten hver eneste gang jeg tænder den, så skal selve Xboxen opdatere... derefter skal spillet jeg vil spille opdatere... Hvis jeg lige vil se noget på Twitch, så skal Twich opdatere... Det er rimelig nederen, hvis man kun lige har et par timer at spille i, at den ene timer så går med opdateringer :cry:


Det er så derfor jeg er hoppet ud af preview for længe siden..... rart man kan tænde Xboxen og bare gå igang :D


Jeg har gjort det samme... never looked back =)
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster

cron