Xboxlife forum

Watch dogs 2 - folks erfaringer med det

Diskussion om third-person action spil her.

Watch dogs 2 - folks erfaringer med det

Indlægaf mrnybroe » 8. jan 2017 18:49

Hej,

Jeg overvejer at købe watch dogs 2, bare for at have en spil og slappe af til. Hvor jeg ikke skal spille så meget online med andre.
Hvad er folks erfaringer med spillet? Fungere det? Er det godt?
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Watch dogs 2 - folks erfaringer med det

Indlægaf Blade Dk » 8. jan 2017 20:04

Jeg var lidt skuffet .. det har som sådan ingen historie .. målet er som deadsec at lave rav i den .. sys helt klart det første er bedre
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472

+1

Re: Watch dogs 2 - folks erfaringer med det

Indlægaf Rechain » 8. jan 2017 20:28

Jeg er godt underholdt af Watch Dogs 2, og det er klart en forbedring af det første. Jeg fanger mig selv i at spille det mere end det første, er tæt på at gennemføre historien. Den er som nævnt ikke noget særligt, men kan godt lide sammenholdet mellem Marcus og de andre Dedsec medlemmer..der er gentagelser i missioner..men hvilke spil er der ikke det i? Hvis du kan lide denne type sandkasse spil med hacking, så gå efter det til billige penge. Jeg kan godt finde på at spille det mere også efter gennemførelsen, som jeg ikke gjorde med det første i serien. Det er klart en 8/10 og ser meget frem til Watch Dogs 3, hvor de måske får gjort yderligere ud af historien. Watch Dogs 2 er besøget værd og jeg kan meget bedre lide det lyse San Francisco med Marcus end det mørke Chicago med Aiden :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+1

Re: Watch dogs 2 - folks erfaringer med det

Indlægaf Renoldo » 8. jan 2017 22:50

Jeg har lige købt det på tilbud, og har spillet ca 4 - 5 timer.
Efter min mening er det bedre end det første og jeg føler mig også godt underholdt.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

+1


Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron