Xboxlife forum

Farming Simulator 17....

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Farming Simulator 17....

Indlægaf RenéM » 27. dec 2016 13:05

Hej alle i hjælpsomme mennesker. Håber i har haft en dejlig uforglemmelig jul.

Jeg er jo en ren novice indenfor Xbox one og derfor også spil i almindelighed.
Jeg håber i kan (og vil) bære over med mig når jeg kommer med - i jeres øjne - helt vanvittige dumme naturlige spørgsmål.

Jeg er netop gået i gang med mit første spil Farming Simulator 17.
Har forsøgt mig med diverse tutorials mm, og har da også fundet frem til mange features og løsninger.

Jeg har fået høstet et par marker og fået læsset kornet på traktorens trailer og så er det hele læsset af til opbevaring i en silo.

Og så til spørgsmålene:
Hvordan kan man se hvor meget korn der er opbevaret i siloen og hvordan sælger man det videre - og til hvem?

Jeg har også været ude og køre en tur hen til banken, men jeg kan desværre heller ikke finde ud af hvordan man låner penge ved automaten.

Håber der er nogen med tid og lyst til at hjælpe mig lidt på vej.

På forhånd tusind tak.

René
RenéM
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Hesselager

Brugeravatar

Re: Farming Simulator 17....

Indlægaf Wizup » 27. dec 2016 14:17

Hej René

Jeg mener du skal gå hen til toget der er ved siloerne? Her kan du fylde det på toget, også skal du levere det ved at køre det til køber :)

Ang. banken ved jeg ikke lige, har ikke fået spillet 17 så meget.

Michael
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Farming Simulator 17....

Indlægaf RenéM » 27. dec 2016 22:43

Så har jeg fundet løsninger på kornaflæsning og salg - dejligt.

Jeg vil dog stadig være rigtig glad for hjælp til hvordan man låner penge i banken og ligeledes hvordan man flytter rundt på redskaber og værktøjer med den lille næsten usynlige firkant.

Der findes også en masse små lyseblå lysende cirkler med et lille + tegn indeni, når man kører rundt på vejene, men hvorfor de er der og hvilken gavn/nytte man kan have af dem, ved jeg heller ikke.

På forhånd tak for enhver hjælp.

René
RenéM
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Hesselager

Brugeravatar


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron