Xboxlife forum

Fortsæt progression på Xbox 360

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Fortsæt progression på Xbox 360

Indlægaf Nqrlund » 21. dec 2016 18:05

Hej Alle

Jeg er i gang med at gennemføre Gears of War 2 på min Xbox One. Jeg skal hjem til familien i Juleferien hvor jeg har min gamle Xbox 360 til rådighed, jeg vil derfor høre om det er muligt at fortsætte min progression på min 360'er?

Et andet spørgsmål er Xbox Gold account bundet eller er det bundet til den enkelte konsol?

Mvh
Nqrlund
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Fortsæt progression på Xbox 360

Indlægaf Mysticurse » 21. dec 2016 18:23

Jeg er ikke helt sikker MHT det med din save game. Når du spiller det på din Xbox One køre det jo i en form for Xbox 360 emulator, så jeg kan ikke udelukke at hvis du overføre din save game til en USB pin F.eks, at du så kan sætte den i din Xbox 360 og spille videre.

MHT dit guld abonnement, så er det Account bundet, så det gælder både på din Xbox 360 og din Xbox One ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Fortsæt progression på Xbox 360

Indlægaf VIC » 21. dec 2016 18:42

Hvis det bare er X360 udgaven, og ikke en eller anden speciel HD/remastered/X1 udgave (kan ikke lige huske, om de har lavet det), så burde man bare kunne gemme sine savegames i skyen og så kunne tilgå dem fra X360.
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: Fortsæt progression på Xbox 360

Indlægaf Nqrlund » 21. dec 2016 19:42

Det er X360 udgaven, det var også det jeg kom frem til inde på Microsoft's hjemmeside. Så vidt jeg kan se gemmer X1 automatisk i skyen så går ikke ud fra jeg skal gøre noget.
Nqrlund
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Fortsæt progression på Xbox 360

Indlægaf BuBubbi » 25. dec 2016 08:57

Hvis du vil spille videre på et 360 save på din Xbox One på et backwards compatability spil, skal du overføre dit save til clouden på din 360 konsol. Derefter skulle du kunne hente det save game på din Xbox One.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron