Xboxlife forum

amazon video

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

amazon video

Indlægaf Mikael Nielsen » 15. dec 2016 18:53

Er der nogen der har prøvet det nye amazon video. Hvordan er udvalget af film og tv serier, vil gerne se the grand tour og the man in the high castle. Hvad apps findes der eller kan man se det i xbox one browser.
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: amazon video

Indlægaf JohnH » 15. dec 2016 20:17

Prøvede det igår på mit Samsung tv. Billedkvaliteten er ikke på højde med f.eks. Netflix og de tilbyder ikke 4K endnu. Men der er masser af gode serier på og en masse gode gamle film.

Her er lidt mere info om tjenesten
http://www.computerworld.dk/art/238807/ ... mpaign=RSS
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: amazon video

Indlægaf Rasbred » 15. dec 2016 20:22

JohnH skrev:Prøvede det igår på mit Samsung tv. Billedkvaliteten er ikke på højde med f.eks. Netflix og de tilbyder ikke 4K endnu. Men der er masser af gode serier på og en masse gode gamle film.

Her er lidt mere info om tjenesten
http://www.computerworld.dk/art/238807/ ... mpaign=RSS


på mit samsung tv er der 4k ?

de reklamere da med 4k HDR i appen ?

det ser sindsygt fedt ! fik lige set The Grand Tour =D> =D> der er ingen tvivl.. det er hvertfald ikke 1080p :mrgreen: :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: amazon video

Indlægaf JohnH » 15. dec 2016 21:28

Rasbred skrev:
JohnH skrev:Prøvede det igår på mit Samsung tv. Billedkvaliteten er ikke på højde med f.eks. Netflix og de tilbyder ikke 4K endnu. Men der er masser af gode serier på og en masse gode gamle film.

Her er lidt mere info om tjenesten
http://www.computerworld.dk/art/238807/ ... mpaign=RSS


på mit samsung tv er der 4k ?

de reklamere da med 4k HDR i appen ?

det ser sindsygt fedt ! fik lige set The Grand Tour =D> =D> der er ingen tvivl.. det er hvertfald ikke 1080p :mrgreen: :mrgreen:


Ok, du har da ret, så ikke The Grand Tour igår og læste mig til at 4k & HDR først kom senere til DK.... ser flot ud ja.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: amazon video

Indlægaf Mikael Nielsen » 15. dec 2016 23:10

Når man har en uk amazon account til deres web butik skal man bruge den, eller skal man lave en ny specielt til amazon video tjeneste.
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: amazon video

Indlægaf Slimjay DK » 16. dec 2016 08:41

Fik lige browset den amerikanske og tænkte yes, The walking dead .. men næææ nej ikke i DK . Ingen Chromecast support (sikkert fordi de vil sælge deres Amazon firestick), ingen AppleTV support, ganske få titler med DK undertekster (Kan sagtens leve uden, hvis indholdet er godt), og indholdet er en anelse tyndt ud.

Man får vist hvad man betaler for ...

I min optik skal man lade være med at presse en tjeneste ud i 200+ lande, hvis man ikke kan gøre det ordentligt.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: amazon video

Indlægaf GrillBillerDK » 18. dec 2016 13:09

Hvert gang jeg logger på primevideo.com får jeg besked om at jeg befinder mig i udlandet og kan derefter kun vælge mellem grand tour og en 3-4 andre amazon prime exclusive tv serier...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: amazon video

Indlægaf Mikael Nielsen » 18. dec 2016 18:29

GrillBillerDK skrev:Hvert gang jeg logger på primevideo.com får jeg besked om at jeg befinder mig i udlandet og kan derefter kun vælge mellem grand tour og en 3-4 andre amazon prime exclusive tv serier...



Jeg vil gerne se the man in the high castle sæson 2 og får også samme besked, det er ellers amazon der står bag serien, er det ikke en fejl fra amazon side udvalget er lidt tyndt. de har nok haft travlt med at få lanceret the grand tour, der skal nok penge i kassen
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: amazon video

Indlægaf GrillBillerDK » 20. dec 2016 07:07

Jeg fik den til at rette det... Noget med landekoden da jeg oprettede amazon kontoer for længe længe siden...
Skrev en mail lørdag aften og de havde rettet det søndag formiddag... Så ok service der... Nu manglet vi så bare at amazon app til xbox one bliver opdateret med dansk adgang...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron