Xboxlife forum

Play-date tråden.

Re: Play-date tråden.

Indlægaf Mike JezZ » 26. nov 2016 09:02

Spillet er lige nu på tilbud på Xbox. Anbefaler i spillet?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: Play-date tråden.

Indlægaf Wizup » 26. nov 2016 12:27

Mike JezZ skrev:Spillet er lige nu på tilbud på Xbox. Anbefaler i spillet?


Det kommer meget an på hvilke spil du er glade for at spille. Hvis du nyder at spille Destiny så tror jeg også du vil være stærkt begejstret for The Division. Med de nye patches har de også virkelig fået skabt et solidt End Game miljø med enormt mange muligheder for at spille lige præcis den funktion du har lyst til, i dit fireteam.

Jeg vil klart anbefale det, hvis du kender nogle som spiller, eller kan finde nogle her på Xboxlife at spille med. Det er i hvertfald enormt sjovt med 3 andre :)
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V

+1

Re: Play-date tråden.

Indlægaf DePeCHe DK » 26. nov 2016 17:36

Mike JezZ skrev:Spillet er lige nu på tilbud på Xbox. Anbefaler i spillet?

Det er det fedeste Co-Op spil jeg har spillet, og det bedste køb nogen sinde og jeg anser det som bedste spil 2016. Dog kommer det an på om man er til den type spil, men der er meget at holde af i spillet, og til prisen =D>
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: Play-date tråden.

Indlægaf Mike JezZ » 26. nov 2016 18:34

Tak drenge, det er købt :D

Det eneste triste lyder som om at snart er alt fly udgivet til spillet, og at de vil fortsætte i form af division 2 og ikke flere udvidelser. Det lyder trist i et spil der ser sig selv som et mmo :(
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Play-date tråden.

Indlægaf WEZL_DK » 26. nov 2016 19:46

Mike JezZ skrev:Tak drenge, det er købt :D

Det eneste triste lyder som om at snart er alt fly udgivet til spillet, og at de vil fortsætte i form af division 2 og ikke flere udvidelser. Det lyder trist i et spil der ser sig selv som et mmo :(


Der er mange flere ting der peger mod der kommer et year 2 DLC til spillet. For det første gik de stort set i sommers ud og sagde til spillerne, "Vores spil er noget lort lige nu, hjælp os!". Dette endte med en gennemgang af alle aspekter og gav os patch 1.4, som kom for kun en måned siden. Den patch er skelettet af spillet og fik en masse spillere tilbage (mig selv inklusiv). Endvidere arbejdes der også på en store ændring af PVP delen, og de to store ændringer tilsammen vil helt sikker give et spil der er værd at udvide på.

Patch 1.4 var gratis og det samme bliver PVP patchen, og det ekstra tid der er blevet brugt på dem, skal jo tjenes ind igen.

Endvidere blev der for 2 uger siden sendt et hemmelig spørgeskema ud til udvalgte spillere (som hurtig blev delt) og mange af de spørgsmål var omkring, hvad man synes vil være gode tilføjelser til spillet. Ikke til The Division som en franchise, men som et spil.

I det skema kunne man også vælge hvilke spil man ellers spiller, og hvis man i den liste valgte Destiny, kom der en masse spørgsmål om hvorfor man spiller Destiny og hvorfor man vender tilbage til det. Rigtig mange spiller begge spil, så der er en ide i for Massive at få af vide hvad der har skabt succes for Destiny.

Vi ved også at næste år nok bliver Destiny frit. Der er ingen planer om større DLC udvidelser og som det ser ud lige nu kommer Destiny 2 først i 2018.

Det vil give Massive et helt år på at udvide deres spillerbase ved at udvikle videre på The Division med en Year 2 plan, og vil give i hvertfald konsol spillere, en unik loot shooter. At bruge et år mere på at få fat på flere faste spillere med en Year 2 plan, vil give mere succes, end at stoppe efter Last Stand og så præsentere The Division 2.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Play-date tråden.

Indlægaf Mike JezZ » 26. nov 2016 20:08

Ja okay :) spændende.

Damn spillet lider helt vildt under screen tearing :( kan man gøre noget ved det?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Play-date tråden.

Indlægaf WEZL_DK » 26. nov 2016 20:24

Mike JezZ skrev:Ja okay :) spændende.

Damn spillet lider helt vildt under screen tearing :( kan man gøre noget ved det?


Har jeg aldrig oplevet. Der er nogle settings hvor man kan skrue ned og op for grafikken (ikke noget der er synligt, men skulle give mere stabilitet. Kan ikke huske hvad det hedder men er under settings. Prøv at ændre på det.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Foregående

Tilbage til The Division

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst