Xboxlife forum

Digital - Borderlands Handsome Collection GRATIS

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Digital - Borderlands Handsome Collection GRATIS

Indlægaf Xozzi » 27. okt 2016 05:56

https://www.microsoft.com/en-us/store/p ... rk77xxgbwb

Synes ikke jeg har hørt noget om free weekend? Så måske det er en prisfejl? Anyways... Enjoy :)
Xozzi
Niveau 1
 
Indlæg: 62
By: Varde

+1

Re: Digital - Borderlands Handsome Collection GRATIS

Indlægaf Xozzi » 27. okt 2016 08:13

Der er sgu free weekend... Så de har nok bare åbnet op før tid ;-)
Xozzi
Niveau 1
 
Indlæg: 62
By: Varde


Re: Digital - Borderlands Handsome Collection GRATIS

Indlægaf Blade Dk » 27. okt 2016 08:27

Er det hele spillet der er gratis . eller er det kun gratis spilbar udgave i weekenden ..
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Digital - Borderlands Handsome Collection GRATIS

Indlægaf Xozzi » 27. okt 2016 11:31

Jeg er ikke helt sikker, det burde jo faktisk først være gratis til weekenden... Så måske microsoft er gavmilde med freeplay perioden, eller de har lavet en fejl og det faktisk er gratis køb... Vi må se efter weekenden :-D
Xozzi
Niveau 1
 
Indlæg: 62
By: Varde


Re: Digital - Borderlands Handsome Collection GRATIS

Indlægaf TerrificFalcon » 27. okt 2016 14:52

Det er blevet bekræftet, at de er tilgængelige fra nu af og til weekenden slutter, da der tidligere har været feedback omkring, at det er nederen at store spil først bliver tilgængelige i disse kampagner om fredagen, da det så for mange er nærmest umuligt at downloade og spille dem.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Digital - Borderlands Handsome Collection GRATIS

Indlægaf Henrik_s » 27. okt 2016 16:55

https://www.theguardian.com/technology/ ... y-accident

Måske er det ikke bare en free-to-play weekend :)
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: Digital - Borderlands Handsome Collection GRATIS

Indlægaf Loulourgas » 27. okt 2016 17:11

https://www.youtube.com/watch?v=RlFPVRfFEPU Det er gratis =) se info under videoen
Calling all friends!
Play online with friends FREE AND enjoy a free game unlock of Borderlands: The Handsome Collection on us!
Loulourgas
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Digital - Borderlands Handsome Collection GRATIS

Indlægaf TerrificFalcon » 27. okt 2016 18:41

Loulourgas skrev:https://www.youtube.com/watch?v=RlFPVRfFEPU Det er gratis =) se info under videoen
Calling all friends!
Play online with friends FREE AND enjoy a free game unlock of Borderlands: The Handsome Collection on us!


Der står bogstaveligt talt i videoen, at Borderlands er gratis mellem 27. oktober og 30. oktober.

I kan håbe lige så meget I vil, men det bedste I kan få ud af det, det er altså en skuffelse på mandag.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Digital - Borderlands Handsome Collection GRATIS

Indlægaf Loulourgas » 27. okt 2016 19:00

TerrificFalcon skrev:
Loulourgas skrev:https://www.youtube.com/watch?v=RlFPVRfFEPU Det er gratis =) se info under videoen
Calling all friends!
Play online with friends FREE AND enjoy a free game unlock of Borderlands: The Handsome Collection on us!


Der står bogstaveligt talt i videoen, at Borderlands er gratis mellem 27. oktober og 30. oktober.

I kan håbe lige så meget I vil, men det bedste I kan få ud af det, det er altså en skuffelse på mandag.


Der står en masse forskellige ting på nettet...
ja det står under borderlands i videoen, men der er jo også bf1 klip.. Traileren er jo bare for at sige heeeeey alle uden gold,kan spille online i fra d27 til d30 ! Altså a free game unlock, må da betyde GRATIS og ikke kun i den periode....
de lære at formulere sig lidt bedre i teksten under videoen =)

Nu må vi se
Loulourgas
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Digital - Borderlands Handsome Collection GRATIS

Indlægaf TerrificFalcon » 27. okt 2016 19:13

Det er formuleret som 27. til 30. oktober alle andre steder. Det er fint, at du håber på noget andet, men jeg vil gerne lige slå fast for alle, at Borderlands: The Handsome Collection kun er tilgængeligt som en "Free Play Days"-titel denne her weekend. Til gengæld er samlingen på tilbud, hvis man har lyst til at eje den permanent.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Digital - Borderlands Handsome Collection GRATIS

Indlægaf Loulourgas » 27. okt 2016 19:46

Jeg ejer dem allerede :) synes bare det er skrevet åndssvagt rundt omkring! Men ja ser ud til at det kun er de dage
Loulourgas
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Digital - Borderlands Handsome Collection GRATIS

Indlægaf Skillfulsheep » 31. okt 2016 17:19

Altså...jeg kan stadig spillet det - og jeg downloadede det gratis i torsdags. Min kammerat der hentede det igår, kan dog ikke få adgang til det. Skal jeg satse på, at jeg så bare har det permanent nu? Ellers køber jeg det bare for 200 kr. :)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Digital - Borderlands Handsome Collection GRATIS

Indlægaf DK Vendetta » 31. okt 2016 19:29

Skillfulsheep skrev:Altså...jeg kan stadig spillet det - og jeg downloadede det gratis i torsdags. Min kammerat der hentede det igår, kan dog ikke få adgang til det. Skal jeg satse på, at jeg så bare har det permanent nu? Ellers køber jeg det bare for 200 kr. :)


Tror altså ikke det forbliver ved med at være gratis at spille, men så længe den blir ved er det vel fino :D
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster