Xboxlife forum

Battlefield 1

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 1

Indlægaf wMikkel » 22. okt 2016 09:01

En hurtig google søgning siger der er problemer med disse achievements/trophies.
Har selv problemet.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Battlefield 1

Indlægaf Firephreakk » 22. okt 2016 09:07

De dinger lidt forskelligt. Fik min medic achievement som lvl 3.
Den kom lige pludselig, så der er nok knas i maskineriet.

Der er en del ting, der lige skal patches.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Battlefield 1

Indlægaf bbentover » 23. okt 2016 13:44

Er der nogle der ved om der er hardcore mod og hvordan?
bbentover
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Re: Battlefield 1

Indlægaf JohnH » 23. okt 2016 15:06

bbentover skrev:Er der nogle der ved om der er hardcore mod og hvordan?


Hardcore og nogle andre gamemodes kommer senere/snart.

https://www.reddit.com/r/battlefield_on ... ming_soon/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 1

Indlægaf Zt3pH » 23. okt 2016 15:08

Ja der er en bugs de skal have klaret, har flere gange oplevet at sidde fast, hvis man i kådhed hopper op på en kampvogn eller lign. Har også oplevet nogle sjove ting når man kører ind i bygninger med disse. Mon ikke de fixer det.

Men er det bare mig, eller er det her det flotteste spil på one indtil videre? Jeg bliver ved med at blive forbløffet over hvor godt lyset og naturen og lign ser ud. Personligt synes jeg det er mega flot! Og lyden... elsker lyden af de der headshot mod hjelmene :D
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Battlefield 1

Indlægaf Phimosis » 23. okt 2016 17:08

Har ikke spillet så meget igen desværre, men var i en bane, hvor det pludselig begyndte at storme, var helt solgt :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 1

Indlægaf CvKM » 24. okt 2016 00:14

Jeg spillede igår det der operations halløj med en ven, det var nu meget sjovt. Jeg synes det var helt underligt at se tyske soldater fra den tidsperiode i et spil, da jeg kun har set sådan noget i Call of Duty 2 og deslige for en del år siden, fordi jeg kan kende en tyskerhjelm på lang afstand og dem fra 1. Verdenskrig meget ligner dem der blev brugt senere hen. Følte lidt, at jeg var med i en krigsfilm når Fritz, Heinz og Hans kom løbende rundt om et hjørne og man blev pløkket ned i en storm af kugler. :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.

+2

Re: Battlefield 1

Indlægaf citysleeps » 24. okt 2016 09:27

Macheta skrev:Okay, håber der er nogle der kan hjælpe mig. Der er to achievements hvor man skal opnå Rank 2 med alle fire klasser. Jeg er netop kommet i Rank 2 med Assault-klassen og jeg er Rank 5 snart 6 med Scout-klassen. Jeg har endnu ingen achievements fået for nogle af dem. Skal jeg gøre noget specielt for at unlocke dem eller hvad? Kæft det ville være træls hvis det er fordi de er bugget, men det går jeg da bestemt ikke ud fra!


Ingen bugs her. Har fået mine rank achievements løbende. Den sidste fik jeg i weekenden.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Battlefield 1

Indlægaf Firephreakk » 24. okt 2016 09:32

citysleeps skrev:
Macheta skrev:Okay, håber der er nogle der kan hjælpe mig. Der er to achievements hvor man skal opnå Rank 2 med alle fire klasser. Jeg er netop kommet i Rank 2 med Assault-klassen og jeg er Rank 5 snart 6 med Scout-klassen. Jeg har endnu ingen achievements fået for nogle af dem. Skal jeg gøre noget specielt for at unlocke dem eller hvad? Kæft det ville være træls hvis det er fordi de er bugget, men det går jeg da bestemt ikke ud fra!


Ingen bugs her. Har fået mine rank achievements løbende. Den sidste fik jeg i weekenden.


Din Assault rank er ikke aktiveret. Der står du som lvl 1.
Din Scout rank er heller ikke gået ind.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Battlefield 1

Indlægaf Firephreakk » 24. okt 2016 12:49

Der er lige kommet en patch ud. Jeg startede spillet og ding! Så kom den
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Battlefield 1

Indlægaf citysleeps » 24. okt 2016 13:25

Firephreakk skrev:
citysleeps skrev:
Macheta skrev:Okay, håber der er nogle der kan hjælpe mig. Der er to achievements hvor man skal opnå Rank 2 med alle fire klasser. Jeg er netop kommet i Rank 2 med Assault-klassen og jeg er Rank 5 snart 6 med Scout-klassen. Jeg har endnu ingen achievements fået for nogle af dem. Skal jeg gøre noget specielt for at unlocke dem eller hvad? Kæft det ville være træls hvis det er fordi de er bugget, men det går jeg da bestemt ikke ud fra!


Ingen bugs her. Har fået mine rank achievements løbende. Den sidste fik jeg i weekenden.


Din Assault rank er ikke aktiveret. Der står du som lvl 1.
Din Scout rank er heller ikke gået ind.


Jeg fik min Support rank i weekenden. Og min Medic i sidste uge. Men jeg skulle måske have skrevet "den seneste" og ikke "den sidste" :- )
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Battlefield 1

Indlægaf JohnH » 24. okt 2016 15:05

Eksplosionerne er godt nok imponerende... denne med sekundær eksplosion er den mest imponerende jeg har set indtil nu :shock: :D

http://xboxclips.com/JOHNHJ/dea08c09-da ... 8a8f8edea3
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 1

Indlægaf livekiller92 » 24. okt 2016 15:42

Ja jeg kan så ikke spille efter den seneste update... hvad der er sket er mig en gåde men kan intet downloade
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Battlefield 1

Indlægaf trigger » 24. okt 2016 18:40

JohnH skrev:Eksplosionerne er godt nok imponerende... denne med sekundær eksplosion er den mest imponerende jeg har set indtil nu :shock: :D

http://xboxclips.com/JOHNHJ/dea08c09-da ... 8a8f8edea3



Damn det ser fedt ud ! :-)
trigger
Niveau 4
 
Indlæg: 475


Re: Battlefield 1

Indlægaf JohnH » 24. okt 2016 20:37

trigger skrev:
JohnH skrev:Eksplosionerne er godt nok imponerende... denne med sekundær eksplosion er den mest imponerende jeg har set indtil nu :shock: :D

http://xboxclips.com/JOHNHJ/dea08c09-da ... 8a8f8edea3



Damn det ser fedt ud ! :-)


Jep, er det også .. og så fuld lyd på 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron