Xboxlife forum

Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Spil med fart på

Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf BulletEyeDk » 11. okt 2016 11:04

dalingo skrev:Jeg prøver at melde mig til. Er ikke helt sat op I det nye hus men ser om jeg ikke får lidt styr på det i aften. Men det bliver uden meget forberedelse fra min side.

Team: Mercedes


Kommer også pænt uforberedt... satser på kaos i feltet og måske SC :lol:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf BoblereN » 12. okt 2016 18:07

Det kan være en god idé at få tændt for boksen i god tid. Der ligger en 500mb's opdatering og venter.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf BulletEyeDk » 12. okt 2016 19:00

ferrari har tilbudt mig et sæde i aften
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf BulletEyeDk » 12. okt 2016 21:25

Første tur i F1 2016 multiplayer-delen for mit vedkommende, er overrasket over hvor godt og flydende det kører 8)

Fedt med al den taktik der spiller ind, imponerende frækt træk af DalingoDK med en et stopper, det var der ikke rigtig andre som havde set =D> Tillykke med sejren...

Personligt er jeg ganske ok tilfreds med en 9.plads og lidt point til kontoen...

Jeg er helt klar frisk på flere løb, der følger kalenderen, og hvis der er basis for det, må vi se, om vi skal lave en mindre F1 serie efterfølgende... det kunne være meget sjovt.

EDIT: nogle der har et klip fra pressekonferencen med ShumwayDK efterfølgende?? rygterne siger, at der blev talt med store bogstaver overfor et par backmarkers, ha ha :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf BoblereN » 12. okt 2016 21:47

Haha. Ja tak for underholdende ræs! Ja, der tog Dalingo sku fusen på os og mødte velforberedt op...
Jeg er sikker på at min pit ingeniør må have haft drukket af flasken, han mente Dalingo havde mindst to stop tilbage med to omgange igen... :)

Fik også lige kørt albert park Gp færdig, det måtte gennemføres over tre sessioner, kæft sådan et full length løb er langt.. :)

Kiggede lige lidt replay bagefter, og stødte på en fed kameravinkel hvor bilen bliver fulgt fra helikopter rundt på banen:

BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf ShumwayDK » 12. okt 2016 21:52

Det var bare de forventelige undskyldninger. "Banen er smal, og vi kan ikke bare opløse os selv" :lol:

Men Palmer må have haft røde ører, med den han lavede på mig. Jeg kommer ud af pitten, ved godt han er et eller andet sted på venstre side, men da jeg drejer ind i svinget, så bliver jeg bare hamret af banen. Og han var endda en omgang bagud :twisted:

Men fed online oplevelse. Det spil leverer bare. Dog ærgerligt at man ikke kan gemme replay. Over det meste af en omgang havde jeg en fed duel med Räikkonen, jeg gerne ville gense.
Genialt kørt af Dalingo =D> Overraskende strategi, og stabilt kørt. Det kunne man ikke just sige om min kørsel :)

Glæder mig til en tur på Circuit of the Americas.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf brilleabendk » 12. okt 2016 23:21

Hvordan spillere i, er det med skade osv? Tænker det kræver sit at holde et bæst af en f1 bil ude af ulykker :)
brilleabendk
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf ShumwayDK » 13. okt 2016 06:29

Vi kører uden damage. Derudover er det tilladt at køre med abs og op til medium traction control. Så alle kan være med. :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf BoblereN » 13. okt 2016 06:30

brilleabendk skrev:Hvordan spillere i, er det med skade osv? Tænker det kræver sit at holde et bæst af en f1 bil ude af ulykker :)


I de første løb vi har kørt, har vi kørt uden damage. Jeg forventer og regner med at vi på sigt kommer over på realistisk/full damage for at komme tættere på virkeligheden.
Det er for mit vedkommende en af aspekterne der er med til at gøre udfordringen komplet :) Ikke nok med at man skal køre stærkt, skal man også holde hovedet koldt i forhold til strategi, passe på sine dæk og så skal man heller ikke køre over grænsen for så havner man bare med en totalskadet racer...

Det behøver jo ikke nødvendigvis at være den hurtigste der vinder :) Det kan ligeså vel være den bedst forberedte og sikre kører.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf ShumwayDK » 13. okt 2016 06:34

@BoblereN:
Var der noget med at de tilladte hjælpemidler er slået til som default, når sessionen starter?

Jeg synes min bil opførte sig en smule anderledes i går, i forhold til da vi trænede i mandags. Og jeg kom nu i tanker om, at jeg ikke slog noget fra, som jeg gjorde til træningen i mandags. :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf BoblereN » 13. okt 2016 06:45

ShumwayDK skrev:@BoblereN:
Var der noget med at de tilladte hjælpemidler er slået til som default, når sessionen starter?

Jeg synes min bil opførte sig en smule anderledes i går, i forhold til da vi trænede i mandags. Og jeg kom nu i tanker om, at jeg ikke slog noget fra, som jeg gjorde til træningen i mandags. :)


Jeg gjorde heller ikke noget forud for løbet og mine indstillinger (går jeg ud fra stod uden alle assists og jeg kunne stadig låse hjulene !!, så ABS var der i hvert fald ikke på, og pit stop assists var også slået fra.)

Den første online session (som i første jeg spillede overhovedet) jeg prøvede at lave, der matchede mine assists de hjælpemidler der var tilladt i sessionen. Da jeg fik slået dem fra i menu'en under lobbyen, har den ikke slået noget til igen.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf Wizup » 13. okt 2016 06:46

BoblereN skrev:
brilleabendk skrev:Hvordan spillere i, er det med skade osv? Tænker det kræver sit at holde et bæst af en f1 bil ude af ulykker :)


I de første løb vi har kørt, har vi kørt uden damage. Jeg forventer og regner med at vi på sigt kommer over på realistisk/full damage for at komme tættere på virkeligheden.
Det er for mit vedkommende en af aspekterne der er med til at gøre udfordringen komplet :) Ikke nok med at man skal køre stærkt, skal man også holde hovedet koldt i forhold til strategi, passe på sine dæk og så skal man heller ikke køre over grænsen for så havner man bare med en totalskadet racer...

Det behøver jo ikke nødvendigvis at være den hurtigste der vinder :) Det kan ligeså vel være den bedst forberedte og sikre kører.


Samt vi mangler nogle Safety cars..... Så kan jeg også hente lidt ind igen og måske en dag "host" tage en sejr "host"
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf BoblereN » 13. okt 2016 06:51

@Wizup - Safety car har været slået til, men så længe damage er slået fra er jeg ikke sikker på at den kommer ud?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf BulletEyeDk » 13. okt 2016 07:28

ja det må næsten være derfor vi i hvert fald ikke så en SC i går ? har i ikke kørt et løb tidligere, hvor SC blev sendt ud på banen ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf BoblereN » 13. okt 2016 07:40

Jeg har ikke kørt online hvor damage har været slået til, og jeg har ikke oplevet safety car.

I karrieredelen har jeg dog oplevet safetycar adskillige gange, og somregel i forbindelse med et exit af en køre, der skader sin racer eller på anden vis får smidt vragdele på banen.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron