Xboxlife forum

The Division

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Division

Indlægaf Wizup » 9. okt 2016 21:52

Rygtet siger sidste Torsdag i Oktober :)
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 12. okt 2016 07:25

Ville være fantastisk ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf A42Merlin » 12. okt 2016 08:40

Er der andre end mig der har problemer med spillet når man er inde i DZ?
Mit spil begynder nogle gange at hakke og droppe frames. Den eneste måde at stoppe det er at gå ud på dashboard og vente 5-10 sek. så kører den igen i noget tid.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: The Division

Indlægaf Wizup » 12. okt 2016 08:47

A42Merlin skrev:Er der andre end mig der har problemer med spillet når man er inde i DZ?
Mit spil begynder nogle gange at hakke og droppe frames. Den eneste måde at stoppe det er at gå ud på dashboard og vente 5-10 sek. så kører den igen i noget tid.


Har helt droppet DZ. Det er simpelthen ikke sjovt lige pt. Så der kan jeg desværre ikke hjælpe dig.
Kører lidt Underground en gang om ugen :)
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: The Division

Indlægaf A42Merlin » 12. okt 2016 18:42

Wizup skrev:
A42Merlin skrev:Er der andre end mig der har problemer med spillet når man er inde i DZ?
Mit spil begynder nogle gange at hakke og droppe frames. Den eneste måde at stoppe det er at gå ud på dashboard og vente 5-10 sek. så kører den igen i noget tid.


Har helt droppet DZ. Det er simpelthen ikke sjovt lige pt. Så der kan jeg desværre ikke hjælpe dig.
Kører lidt Underground en gang om ugen :)


når jeg har fået den sidste achievement inde fra DZ er det slut herfra
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 20. okt 2016 14:49

De har endeligt meldt ud. Patch 1.4 kommer på tirsdag den 25. oktober 2016. Alle platforme, gratis.
Alle gearsets vil være tilgængelig for alle nu.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 23. okt 2016 12:26

Fantastisk
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach

+1

Re: The Division

Indlægaf Wizup » 23. okt 2016 21:56

Jeg skal i hvertfald spille Tirsdag aften hvis der er nogle som kunne være friske?
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V

+1

Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 26. okt 2016 00:07

Wizup skrev:Jeg skal i hvertfald spille Tirsdag aften hvis der er nogle som kunne være friske?

En fornøjelse som altid at spille med dig. Må også sige at jeg er helt skudt i det spil, for pokker hvor har de bare ramt en perfekt balance :mrgreen:
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf Wizup » 26. okt 2016 07:52

DePeCHe DK skrev:
Wizup skrev:Jeg skal i hvertfald spille Tirsdag aften hvis der er nogle som kunne være friske?

En fornøjelse som altid at spille med dig. Må også sige at jeg er helt skudt i det spil, for pokker hvor har de bare ramt en perfekt balance :mrgreen:



I lige måde. De har ramt en suveræn balance.
Alle våben føles som om de er brugbare :) det er blevet både lettere og svære på samme tid. Man skal holde fokus når man laver noget nu, ellers bliver man gevaldig straffet. På den anden side bliver man belønnet for at være 100% til stede. Det var satme nogle fede kampe vi havde
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 27. okt 2016 16:29

Rigtig lækkert at være tilbage i The Division. 1.4 har ændret spillet meget, og har ændret alle de ting der gjorde at jeg stoppede med at spille det.

Spillet er blevet 10 gange større fordi alt nu er end-game, og lige meget hvad man vælger at spille, så får man noget ud af det. Det er også fedt at man kan eksperimentere mere med forskellige builds. Før jeg stoppede med at spille (lige før 1.2) havde man investeret så meget tid, mats og penge til rerolls til et build, og følte det at starte på et nyt build som et kæmpe arbejde. Jeg har nu spillet i to dage, og har allerede grundstenen til mine 3 build jeg gerne vil lave.

Loot loopet er også perfekt, og der er godt sammenhæng i de forskellige penge former der er i spillet. Det eneste jeg mangler meget er bare min 229 Midas :D

Senere i dag vil jeg også lige lave et indlæg omkring medlemslisten til klanen, og få den opdateret. Og måske se om vi kan få vores Challenge mode lørdag op og køre igen.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf SEQU3L » 16. nov 2016 09:31

Så fikk jeg sku klaret Dragon Nest Incursion solo på Challenge mode :)

Næste skridt er Heroic :)
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 1. dec 2016 13:24

Jeg skal lige spørge efter noget her, jeg vil gerne spille tank, og helst med et LMG og en bolt-action, hvilket gør jeg skal holde mig til Final Measure sætter, har fået samlet 4 stk, og en gul rygsæk og gasmaske.

Jeg rammer så en toughness på 447.115
Men synes ikke jeg kan overleve mere af den grund.
Kan så se armod kun mitigates 43,68% af våben skaden, er det grunden til jeg ikke kan holde til en skid?

En der evt kan give en hånd på det område?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf Wizup » 1. dec 2016 14:00

Hvis du ville holde dig til dit nuværende build, vil jeg stacke armor på alt hvad der kan rolle armor og stacke Stamina og Armor mods i alt dit gear. Herefter skal du også have "Protection from elites" på alle de pieces der kan rolle det.
Resten af stats kan du lidt vælge efter hvordan du spiller.

Hvis du virkelig vil spille tank, som bare kan tage nogle tæske vil jeg foreslå at droppe din bolt action, skifte dit sæt til D3-FNC, bruge ballistic shield og så med en SMG i din main hand. Det er helt vildt sjovt men kræver også at du er vågen. For efter patch 1.4 bliver man ret let flankeret.

Jeg har spillet det siden 1.5 kom ud og det er bare at du skal give det en chance :)
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: The Division

Indlægaf mrnybroe » 1. dec 2016 15:03

Lige for at spørge ind til dette armor - er der et cap som i "gamle dage" ?
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster