Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 4. okt 2016 14:36

Ham her var fandeme god. Kæft han udspillede mig :)
Billede
17-18 redninger fra hans målmand, to stolpeskud og så selvfølgelig perlemål fra hans side. Jeg var heldig overhovedet at kommet i forlænget:
Billede
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 4. okt 2016 14:48

Når der kommer en patch skal den også løse trøje valget.
Den der bliver vist på skærmen er som regel ikke den der er valgt og det resulterer i nogle kampe hvor man ikke kan se forskel på hinanden.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 4. okt 2016 14:50

the 007 baker skrev:Når der kommer en patch skal den også løse trøje valget.
Den der bliver vist på skærmen er som regel ikke den der er valgt og det resulterer i nogle kampe hvor man ikke kan se forskel på hinanden.


Ja, det skal også fixes. Indtil da, så er det altid den trøje spilleren står i, som er med i kampen.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 4. okt 2016 21:24

Er det kun mig der synes, at der pt. er meget scripting igennem dommeren? Fx denne situation:
Billede
Fløjtes for frispark til forsvarsspilleren og gult til angriberen. Det er da helt galt?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 4. okt 2016 21:30

YCSMS skrev:Er det kun mig der synes, at der pt. er meget scripting igennem dommeren? Fx denne situation:
Billede
Fløjtes for frispark til forsvarsspilleren og gult til angriberen. Det er da helt galt?


Nej.
Der er generelt enormt mange underlige ting i FUT i år.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 5. okt 2016 15:50

the 007 baker

Du skal nok holde dig fra at kigge hvad Emobolo går til pt.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf brilleabendk » 5. okt 2016 18:56

nyt nr stadig lige elendig :P
brilleabendk
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: FIFA 17

Indlægaf Rytmeheimer » 5. okt 2016 19:25

Er det mig der er amatør, eller er priserne på markedet ikke forfærdeligt høje? Spillere som jeg umiddelbart ville tænke som gode valg, til at starte op med, går jo til gigantsummer. Er det på grund af spillets ret korte levetid?
Rytmeheimer
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: København


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 5. okt 2016 19:51

Når en spiller har spillet 10 kampe for din klub for vedkommende +1 i kemi.
Er der nogen derved om hvis man køber en spiller der har spillet 10 kampe for en anden klub automatisk også får +1 når man køber ham til klubben?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 5. okt 2016 20:10

the 007 baker skrev:Når en spiller har spillet 10 kampe for din klub for vedkommende +1 i kemi.
Er der nogen derved om hvis man køber en spiller der har spillet 10 kampe for en anden klub automatisk også får +1 når man køber ham til klubben?


Gør han ikke. 10 kampe for din klub, eller så skal han være pakket selv, for at få loyalitetsbonussen.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 5. okt 2016 20:37

YCSMS skrev:
the 007 baker skrev:Når en spiller har spillet 10 kampe for din klub for vedkommende +1 i kemi.
Er der nogen derved om hvis man køber en spiller der har spillet 10 kampe for en anden klub automatisk også får +1 når man køber ham til klubben?


Gør han ikke. 10 kampe for din klub, eller så skal han være pakket selv, for at få loyalitetsbonussen.


Okay tak. Jeg mangler 1 kemi for at få en 50k pack i squad builder #-o
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf citysleeps » 6. okt 2016 09:13

Rytmeheimer skrev:Er det mig der er amatør, eller er priserne på markedet ikke forfærdeligt høje? Spillere som jeg umiddelbart ville tænke som gode valg, til at starte op med, går jo til gigantsummer. Er det på grund af spillets ret korte levetid?


Alle har overpris i starten, så det er ret normalt.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf Rytmeheimer » 6. okt 2016 11:50

Hvad er så fornuftigt at bruge sine coins på nu? Skal man bare gemme dem til priserne falder?
Rytmeheimer
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: København


Re: FIFA 17

Indlægaf Wizup » 6. okt 2016 13:06

Rytmeheimer skrev:Hvad er så fornuftigt at bruge sine coins på nu? Skal man bare gemme dem til priserne falder?



Jeg har tjent helt vildt mange coins på at købe billigt ind og sælge dem dyrere. Du skal helst vælge få spiller at satse på og gerne nogle som er populære :)

Hvis det ikke lige er dig, ville jeg nok vente til priserne falder på de populære spillere.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 6. okt 2016 16:47

citysleeps skrev:
Rytmeheimer skrev:Er det mig der er amatør, eller er priserne på markedet ikke forfærdeligt høje? Spillere som jeg umiddelbart ville tænke som gode valg, til at starte op med, går jo til gigantsummer. Er det på grund af spillets ret korte levetid?


Alle har overpris i starten, så det er ret normalt.


Præcis derfor skal man købe og sælge - købe og sælge konstant for at følge markedet (og tjene mønt)

Jeg købte f.eks. Bellerín for 18.500 Cr. imorges og solgte ham i eftermiddag for 22.750 Cr.
Mandanda købt for 14.000 og solgt for 18.250
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron