Xboxlife forum

Games with gold Oktober 2016

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Games with gold Oktober 2016

Indlægaf JohnH » 22. sep 2016 19:23

https://majornelson.com/2016/09/21/xbox ... ober-2016/

Til Xbox One
Super Mega Baseball: Extra Innings
The Escapists


Til Xbox 360 og Xbox One
MX vs ATV Reflex
I Am Alive


Senest rettet af JohnH 24. sep 2016 06:54, rettet i alt 1 gang.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Games with gold Oktober 2016

Indlægaf Slimjay DK » 23. sep 2016 08:40

Det er set bedre :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Games with gold Oktober 2016

Indlægaf Mysticurse » 23. sep 2016 08:50

Hvis MX vs ATV Reflex er bare halvt så sjovt som Pure, så glæder jeg mig til det. Men ellers glæder jeg mig helt vildt til I am Alive. Det har jeg flere gange overvejet at købe nemlig ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1

Re: Games with gold Oktober 2016

Indlægaf JohnH » 23. sep 2016 09:15

Slimjay DK skrev:Det er set bedre :)


Jep, hende har jeg også set :mrgreen: =D>
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Games with gold Oktober 2016

Indlægaf heinstach » 23. sep 2016 20:15

Mysticurse skrev:Hvis MX vs ATV Reflex er bare halvt så sjovt som Pure, så glæder jeg mig til det. Men ellers glæder jeg mig helt vildt til I am Alive. Det har jeg flere gange overvejet at købe nemlig ;-)


Så er jeg også på. Pure er det bedste racerspil til Xbox 360 efter min mening. Fantastisk styring og megasjovt.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Games with gold Oktober 2016

Indlægaf Akandreasen » 24. sep 2016 00:46

Jeg kan klart anbefale I Am Alive! En sjov og anderledes oplevelse en det meste andet man møder, og det formår at drage én godt ind i miljøet. Desværre er det liige lidt kort.
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: Games with gold Oktober 2016

Indlægaf allanb » 24. sep 2016 06:10

Endnu en god måned fra MS, dog har jeg forsøgt mig med The Escapists, det var ikke lige noget..
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Games with gold Oktober 2016

Indlægaf Mysticurse » 24. sep 2016 07:25

heinstach skrev:Så er jeg også på. Pure er det bedste racerspil til Xbox 360 efter min mening. Fantastisk styring og megasjovt.


Sidder her og prøver på at komme i tanke om et racerspil der skulle være federe, men må nok give dig ret. Der findes ikke et som er federe end Pure ;-)

Akandreasen skrev:Jeg kan klart anbefale I Am Alive! En sjov og anderledes oplevelse en det meste andet man møder, og det formår at drage én godt ind i miljøet. Desværre er det liige lidt kort.


Jeg har prøvet Alan Wake, men det var ikke lige mig, selv om det ser fedt ud. Så håber meget på I am Alive er federe... Det ser ihvertfald anderledes og spændende ud.
Er glad for jeg ikke købte det her sidste mdr, for det overvejede jeg nemlig :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Games with gold Oktober 2016

Indlægaf Slimjay DK » 24. sep 2016 12:06

heinstach skrev:
Mysticurse skrev:Hvis MX vs ATV Reflex er bare halvt så sjovt som Pure, så glæder jeg mig til det. Men ellers glæder jeg mig helt vildt til I am Alive. Det har jeg flere gange overvejet at købe nemlig ;-)


Så er jeg også på. Pure er det bedste racerspil til Xbox 360 efter min mening. Fantastisk styring og megasjovt.


Split Second er også ret fedt :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Games with gold Oktober 2016

Indlægaf Mysticurse » 24. sep 2016 12:16

Slimjay DK skrev:Split Second er også ret fedt :)

Ja det er nu heller ikke helt dårligt. Et anderledes fedt spil ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster