Xboxlife forum

Forza Horizon 3 Tråden

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Jake242 » 23. sep 2016 09:01

Jeg har købt fra Canada, spillet var unlocket her til morgen da jeg checkede. Har købt ultimate og har warthog kode så jeg er good to go:-)

Styrer warthog som i Halo? ikke at jeg gider at køre med det lort:-)

Nogen der kan give update på auctionhouse? er det tilbage og hvordan fungere det?

IMO var auctionhouse det der gjorde forza serien stor... at de har fjernet det i FM5 og FM6 var en mega fejl fra turn10´s side
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Slimjay DK » 23. sep 2016 09:04

Thanks for being a loyal Halo fan! Redeem this code to unlock Halo’s iconic Warthog in Forza Horizon 3, releasing September 27th: :mrgreen:

Så er spørgsmålet bare om jeg skal have spillet :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Jake242 » 23. sep 2016 09:09

Heres looking at you URC Fightdogg - your time is back:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Slimjay DK » 23. sep 2016 09:10

En helt anden ting, så synes jeg det er underligt at man ikke kan finde ud af af at lave en wordlwide release .. bevares der er en tidsforskel alt efter hvor man er på kloden, men vi har ikke en tidsforskel der hedder 4/5 dage.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Jake242 » 23. sep 2016 09:17

Slimjay DK skrev:En helt anden ting, så synes jeg det er underligt at man ikke kan finde ud af af at lave en wordlwide release .. bevares der er en tidsforskel alt efter hvor man er på kloden, men vi har ikke en tidsforskel der hedder 4/5 dage.


Der er forskel om man har købt ultimate version eller normal version... ultimate starter 4 dage før :D Det er en del af det man betaler for
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Slimjay DK » 23. sep 2016 09:35

ahh, ok :) Det giver mening så ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Mike JezZ » 23. sep 2016 09:58

Damn hvor jeg glæder mig til at prøve spillet i aften :D Andre der har Ultimate Edition?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf famulor » 23. sep 2016 10:03

Mike JezZ skrev:Damn hvor jeg glæder mig til at prøve spillet i aften :D Andre der har Ultimate Edition?
Alle os der spiller lige nu har ultimate edition :P Spiller du på xbox eller pc?
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Mike JezZ » 23. sep 2016 10:09

famulor skrev:
Mike JezZ skrev:Damn hvor jeg glæder mig til at prøve spillet i aften :D Andre der har Ultimate Edition?
Alle os der spiller lige nu har ultimate edition :P Spiller du på xbox eller pc?


Skal spille på Xbox One i aften :) Er på job lige nu desværre!
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf kiil » 23. sep 2016 11:14

Mike JezZ skrev:
famulor skrev:
Mike JezZ skrev:Damn hvor jeg glæder mig til at prøve spillet i aften :D Andre der har Ultimate Edition?
Alle os der spiller lige nu har ultimate edition :P Spiller du på xbox eller pc?


Skal spille på Xbox One i aften :) Er på job lige nu desværre!


er også klar i aften :D
kiil
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf famulor » 23. sep 2016 11:37

Er også klar i aften :)
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Jake242 » 23. sep 2016 11:54

First impressions dem der spiller?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Jake242 » 23. sep 2016 15:13

Er jeg den eneste der har problemer med spillet? Første problem var da jeg skulle downloaded et design. Den blev bare ved med at stå i den samme dowloading screen. Da jeg efter 3 min valgte at quitte og starte forfra så har den ikke gemt og jeg er 3 events længere tilbage. Nu prøver jeg at save efter man får den anden gratis bil... men den er stuck og sigee bare saving og ser ud til den er igang... men nu er det 5 min siden, still the same. Denne gang står dermat man ikke skal turnoff console.... ufedt
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 23. sep 2016 15:49

Jake242 skrev:Er jeg den eneste der har problemer med spillet? Første problem var da jeg skulle downloaded et design. Den blev bare ved med at stå i den samme dowloading screen. Da jeg efter 3 min valgte at quitte og starte forfra så har den ikke gemt og jeg er 3 events længere tilbage. Nu prøver jeg at save efter man får den anden gratis bil... men den er stuck og sigee bare saving og ser ud til den er igang... men nu er det 5 min siden, still the same. Denne gang står dermat man ikke skal turnoff console.... ufedt


hvis du er medlem af preview programmet skal du hente den nyeste opdatering til styresystemet, ellers kan du miste dine saved i FH3
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 23. sep 2016 21:13

Er der nogen som laver en XBL klub ??
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster