Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 15. maj 2016 10:58

Theis Jensen skrev:Min er ligeledes en launch model, og jeg kan næsten heller ikke høre den.


Lydfølsomhed er selvfølgelig også individuel. Jeg håber jeg får samme oplevelse, men synes nogle af de nyere titler har trukket noget på mine blæsere. Jeg bemærker dem dog ikke så meget hidtil.

Erroneus skrev:
tue69 skrev:
Erroneus skrev:Dog lige en advarsel ang. UC4. Hvis man har en af de ældre PS4 modeller, så kan man godt gøre sig klar på orkan fra blæseren, fordi det spil river maskinen rundt og udnytter alt, hvilket kan høres på blæseren ^^


Nå. Fedest... :( Så flyver min launch PS4 nok ud af stuen så snart jeg smider det i maskinen. Er det både fysisk og ved download?

Det gør ingen forskel, det er ikke drevet i maskinen som skaber støjen, men blæseren.

Det svinger naturligvis fra model til model, men jo ældre model men har, jo større chance er der. CUH-1016 modeller er mest udsat, CUH-1116 burde være acceptable og de nyeste CUH-1216 modeller som har været ude i godt og vel et år, er ret lydløse.


Min er launch, så det bliver nok den store blæser-tur.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf sc » 15. maj 2016 17:13

Ved godt tråden er "gammel" og med mange sider, hvor meget er skrevet, men dette er nu en kommentar til afstemningen.

Overraskende at Xbox får flest stemmer på dette forum, er samme spørgsmål sendt hos PS brugerne? ;) - Nogle har den ene, andre har den anden og så er der dem med "alle" konsoller, så længe man er glad og hygger sig med det så kunne de vel spille gameboy. - Bliver lidt træt ;)

Nå men godt at man kan udveksle erfaring og "problemer" med sin maskine istedet, så bruges tråden jo fornuftigt :)
sc
Niveau 4
 
Indlæg: 602


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 16. maj 2016 09:34

sc skrev:Overraskende at Xbox får flest stemmer på dette forum, er samme spørgsmål sendt hos PS brugerne? ;)

Afstemningen er ikke en "officiel" meningsmåling fra Xboxlife. Det er en bruger initieret tråd, der ikke skal tages specielt alvorligt. Ikke overraskende løber XBO med sejren på et Xbox site.

For at besvare dit spørgsmål; Ja, der er en tilsvarende afstemning på PSlife (startet af samme bruger i øvrigt, og med PS4 som klar vinder)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 24. maj 2016 19:11

Så er vi i pre-E3mode.
MS hiver en af sine store heavyhitters frem.

Prisstigning på Minecraft KUN gældende på playstation (ps3, ps4 og vita). Så hvis du vil spille minecraft billigt.. så skal det være på en MS platform :D

Søgt, men underholdende.

http://www.mcvuk.com/news/read/minecraf ... up/0167347
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 24. maj 2016 22:01

Jeg kunne ikke være mere ligeglad :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+3

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Niculla » 24. maj 2016 22:06

Jeg er mere interesseret i alle de dommedags-profetier vi blev lovet fra 2 år tilbage - alt imens min kæmpe power supply stadig larmer som en i helvede i standby-mode.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf CaptainKicker » 25. maj 2016 11:11

nakka skrev:Så er vi i pre-E3mode.
MS hiver en af sine store heavyhitters frem.

Prisstigning på Minecraft KUN gældende på playstation (ps3, ps4 og vita). Så hvis du vil spille minecraft billigt.. så skal det være på en MS platform :D

Søgt, men underholdende.

http://www.mcvuk.com/news/read/minecraf ... up/0167347


Here we go again...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 4. aug 2016 18:56

Den yngste fik min XBO, da jeg skiftede til PS4. den store havde allerede min gamle 360.
I sidste uge fik den fuld skrue i Disney Infinity 3.0 på XBOen, indtil de blev lidt uvenner over, hvem der egentlig skulle bestemme (det er en pigeting :roll: ).

Den store købte så en Dinsey Infinity 3.0 til sin 360'er for sine fødselsdagspenge, og de sidste 3 dage, har de så siddet på hende værelse og spillet samme spil men på sidste generations hardware.

Det er som om alt det med kræfter og grafik ikke betyder en skid for dem. De vil bare have det sjovt sammen.
Far er stolt :D
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+2

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 4. aug 2016 19:54

Det er jo det, det handler om .. At havde det sjovt og nyde en masse fede spil :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf -S- » 5. aug 2016 07:52

Buuuh! Det er ikke sådan en historie vi vil have..
Din yngste søn skulle selvfølgelig sige til den ældste, at han ikke ville spille på det gamle bras og håne ham med at hans Xbox kan MEGET mere. Her skal du selvfølgelig bakke om din yngstes syn på tingene - det kan jo ikke være rigtigt at man skal spille for spillenes skyld! Det her er et seriøst spørgsmål om ære og loyalitet for produkterne. Meget vigtigt for unger at lære i en tidlig alder.
-S-
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 5. aug 2016 13:38

Det er 2 bronzemedaljer jeg har, ikke guld ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Erroneus » 5. aug 2016 17:52

Og af samme årsag, så ved Nintendo godt de kan lancere NX med mindre godt hardware, så lang tid at de har spil til konsollen og deres "gimmick" virker godt, hvilket pt. ser ud til at NX bliver en hybrid af fast og håndholdt konsol.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 5. aug 2016 18:45

Ja, den er lidt spændende.
Ikke helt en klassisk konsol, og ikke helt en håndholdt ... og så alligevel.

Undrer mig hvis ikke den får noget cloud rendering. Det virker oplagt med en Nvidia GPU i maven
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf CaptainKicker » 9. sep 2016 15:36

CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Erroneus » 9. sep 2016 16:26

Hjernelam beslutning og det minder desværre om arrogante Sony fra de tidlige PS3 dage. En eller anden chef hos Sony har ingen ide om hvor stupid en beslutning det er.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron