Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

FIFA 17

Indlægaf pongolle » 6. sep 2016 07:32



Kunne ikke finde en tråd, om det nye FIFA.

Nogle der er faldet over et godt pre-order tilbud?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf Morten Skou » 6. sep 2016 07:58

Det billigste vi har i vores prisdatabase er 449 FIFA 17.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: FIFA 17

Indlægaf citysleeps » 6. sep 2016 08:45

Overvejer kraftigt at springe 17'erne over hvis den er lige så korrupt som 16'eren. FUT er stort set det eneste jeg spiller, og det var alt for frustrerende i 16.
Ser frem til demoen dog.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 6. sep 2016 10:18

Jeg er en sucker for FIFA og specielt FUT.
Jeg har købt Super Deluxe edition for omkring 680 kr.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 6. sep 2016 14:08

Ja nu har jeg købt FIFA hver eneste år siden 1998, så selvfølgelig har jeg også forudbestillt FIFA 17.
Jeg håber det bedste, men frygter det værste - min oplevelse af FUT 16, som er mit første FUT år nogensinde var egentlig okay - jeg vandt endda 1 Division (online)
Men spillet bar tydeligvis præg af ren og skær scripting! En stikning på gul, kunne ofte resultere i et højt spark ud over baglinjen, som om jeg havde trykket på blå.

FUT er sjovest i starten, hvor man skal bygge op - til sidst bliver det lidt ensformigt.
Hvis alle online modstandere kunne spille spillet "realistisk" som på TV og ikke konstant udnytte spillets fejl, som at løbe direkte mod mål fra kickoff, stille sig ind på stregen ved frispark osv. ville det også gøre online delen sjovere.

Dog mener JEG at den største synder for arcade-agtigt gameplay, er alt det ping pong passing man ser - det er simpelthen for nemt og kræver absolut INGEN fodbold viden, eller egenskaber overhovedet! Dem der har prøvet at spille med controlleren sat på manuel eller bare semi styring, ved hvad jeg mener.

Jeg håber at FIFA 17 belønner dem der rent faktisk kan spille fodbold - og ikke dem der leder efter programmeringsfejl.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: FIFA 17

Indlægaf Chokofanten » 6. sep 2016 15:02

Benja190782 skrev:Ja nu har jeg købt FIFA hver eneste år siden 1998, så selvfølgelig har jeg også forudbestillt FIFA 17.
Jeg håber det bedste, men frygter det værste - min oplevelse af FUT 16, som er mit første FUT år nogensinde var egentlig okay - jeg vandt endda 1 Division (online)
Men spillet bar tydeligvis præg af ren og skær scripting! En stikning på gul, kunne ofte resultere i et højt spark ud over baglinjen, som om jeg havde trykket på blå.

FUT er sjovest i starten, hvor man skal bygge op - til sidst bliver det lidt ensformigt.
Hvis alle online modstandere kunne spille spillet "realistisk" som på TV og ikke konstant udnytte spillets fejl, som at løbe direkte mod mål fra kickoff, stille sig ind på stregen ved frispark osv. ville det også gøre online delen sjovere.

Dog mener JEG at den største synder for arcade-agtigt gameplay, er alt det ping pong passing man ser - det er simpelthen for nemt og kræver absolut INGEN fodbold viden, eller egenskaber overhovedet! Dem der har prøvet at spille med controlleren sat på manuel eller bare semi styring, ved hvad jeg mener.

Jeg håber at FIFA 17 belønner dem der rent faktisk kan spille fodbold - og ikke dem der leder efter programmeringsfejl.


Jeg har det ligeledes.
Jeg overvejer Fifa 17.
Jeg har også købt det siden Dennis Bergkamp var på forsiden.
Jeg synes, at man kæmper, tackler, men der sker ikke en meter.
Så det er lidt frustrerende nogle gange.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: FIFA 17

Indlægaf citysleeps » 6. sep 2016 15:41

Håber at de dropper cross-divison matchmaking, men tvivler på at EA gider at forbedre sig på det punkt..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 17

Indlægaf TigerJax007 » 6. sep 2016 16:07

Jeg overvejer at springe FIFA over hvert år og prøve PES i stedet, fordi jeg er så p.... træt af alle de skjulte parametre, som EA konsekvent nægter eksisterer.

Hvert år (inklusiv i år regner jeg med) ender jeg dog med at købe det alligevel. Jeg synes ganske enkelt PES er for grimt. Grimme menuer, der ligner noget fra 90'erne og manglende licenser - selvom der er kommet flere. Ved godt folk der sværger til PES roser det til skyerne for godt gameplay, og normalt vil jeg foretrække godt gameplay frem for alt muligt andet. Men jeg kan simpelthen ikke holde ud at kigge på det.

I sidste ende er jeg bare FIFA-mand. Det ser godt ud, menuerne er lækre, der er sjove spilfeatures, spillere, klubber, trøjer og stadions er som vi kender dem. Jeg er bare en sucker for "det ægte" udtryk spillet har.

Svaret i min drømmeverden ville være, at kongerne af sportsspil - 2K Games - bestemte sig for at kaste sig over fodbold og sætte den lige så meget i skabet som de har gjort med basketball og ishockey.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+3

Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 6. sep 2016 16:29

^^
Spot on!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf Morten Skou » 6. sep 2016 16:47

Jeg regner også med at skulle have det, ligesom alle de andre år :D Gætter på at jeg har under 30 kampe i FIFA 16, sådan er det næsten gået hvert år. Men det er nu meget hyggeligt alligevel.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: FIFA 17

Indlægaf Elgar » 6. sep 2016 19:22

TigerJax007 skrev:Jeg overvejer at springe FIFA over hvert år og prøve PES i stedet, fordi jeg er så p.... træt af alle de skjulte parametre, som EA konsekvent nægter eksisterer.

Hvert år (inklusiv i år regner jeg med) ender jeg dog med at købe det alligevel. Jeg synes ganske enkelt PES er for grimt. Grimme menuer, der ligner noget fra 90'erne og manglende licenser - selvom der er kommet flere. Ved godt folk der sværger til PES roser det til skyerne for godt gameplay, og normalt vil jeg foretrække godt gameplay frem for alt muligt andet. Men jeg kan simpelthen ikke holde ud at kigge på det.

I sidste ende er jeg bare FIFA-mand. Det ser godt ud, menuerne er lækre, der er sjove spilfeatures, spillere, klubber, trøjer og stadions er som vi kender dem. Jeg er bare en sucker for "det ægte" udtryk spillet har.

Svaret i min drømmeverden ville være, at kongerne af sportsspil - 2K Games - bestemte sig for at kaste sig over fodbold og sætte den lige så meget i skabet som de har gjort med basketball og ishockey.


Du har beskrevet mit forhold til FIFA og PES til perfektion. Jeg vil så gerne kunne lide PES, men de gør det altså svært for mig. Det hjælper ikke, at jeg spiller Xbone og derfor ikke kan downloade custom navneændringer osv. Som de kan på PS4. Prøvede demoen i år, og ved ikke hvad de har lavet ved opløsningen i gameplay, men det er altså ikke godt nok.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 9. sep 2016 09:28

Bliver ens coins i FUT overført fra 16'eren til 17'eren?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 9. sep 2016 09:35

Nej
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 9. sep 2016 19:26

Så er FIFA 17 demo'en klar på tirsdag d. 13/9 ;)

-og det er inkl. "The Journey" som helt klart skal afprøves! 8)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 12. sep 2016 10:26

Er det rigtigt antaget, at hvis man forudbestiller over EA Access, så har man spillet tilgængeligt fra d. 22/9? - Altså en uge før den "officielle" udgivelse.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron