Xboxlife forum

Elder Scrolls online - vis mig vejen :)

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Elder Scrolls online - vis mig vejen :)

Indlægaf Underdog dk » 16. aug 2016 18:26

Hejsa

Jeg kan godt li Oblivion og Skyrim, men af en eller anden årsag er Online for stort til mig. Er der en herinde med nogle gode erfaringer som kan guide mig lidt(evt. kender en god online guide).
På den måde ved jeg lidt, hvor jeg bør starte med at tage på eventyr. I kender det sikkert at ens tid som familiefar, og arbejde - kan gøre det svært at finde plads til at fordybe sig foran box'en.

Håber der er nogle som kan hjælpe :)
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 402


Re: Elder Scrolls online - vis mig vejen :)

Indlægaf Jake242 » 18. aug 2016 22:18

Du bliver ledt igennem spillet... får konstante quest som du kan tage i vilkårlig rækkefølge. Når du er et tilpas level vil main story selv præsentere sig for dig... det er utroligt lineært. Kan sammenlignes med GTA, der er bare flere side quests

Det er ikke et stort spil, kun hvis du vil undersøge alt.

Find ud af hvad dit gamer niveau er og tag quest farver der passer til dit niveau... du bestemmer selv farten på hvor hurtigt du stige i level.

Jeg mistede interesseren da jeg nåede level 42 og til det sidste kort... Jeg kan stadig spille skyrim og skal have den remasterede version når den kommer, online er jeg færdgi med:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Elder Scrolls online - vis mig vejen :)

Indlægaf Underdog dk » 19. aug 2016 11:18

Jake242 skrev:Du bliver ledt igennem spillet... får konstante quest som du kan tage i vilkårlig rækkefølge. Når du er et tilpas level vil main story selv præsentere sig for dig... det er utroligt lineært. Kan sammenlignes med GTA, der er bare flere side quests

Det er ikke et stort spil, kun hvis du vil undersøge alt.

Find ud af hvad dit gamer niveau er og tag quest farver der passer til dit niveau... du bestemmer selv farten på hvor hurtigt du stige i level.

Jeg mistede interesseren da jeg nåede level 42 og til det sidste kort... Jeg kan stadig spille skyrim og skal have den remasterede version når den kommer, online er jeg færdgi med:-)

Tak for info.. undrede mig over hvor hoved quest'en blev af, da jeg bare blev placeret på en strand.

Øh quest farver? Det har jeg ikke lagt mærke til før nu - det skal undersøges :)

Skyrim: Giver den remastered version mening, er det ikke bare nøjagtig samme spil blot med opdateret grafik?
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 402


Re: Elder Scrolls online - vis mig vejen :)

Indlægaf Jake242 » 19. aug 2016 18:25

Såvidt jeg husker skrives quests i 4 farver. Hvid er under dit niveau, grøn er dit niveau, orange er challenging og rød er umulig.

Jeg mener det bare er en remastered version af Skyrim der kommer, men eftersom jeg stadig har lyst til at spille Skyrim er der en større chance for at jeg køber det end at jeg spiller online igen:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster

cron