Xboxlife forum

Time Trials

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Time Trials

Indlægaf Smolle » 6. aug 2016 18:15

Nu er jeg så småt begyndt, at få fat i Project Cars og kan nogenlunde styre bilerne :P Derfor er jeg begyndt, at køre Time Trials for, at kunne sammenligne mig med andre kørere i spillet i samme bilklasse, så jeg kan få en fornemmelse af hvor langt jeg er bag de bedste. Det er dog ret begrænset hvor mange spillere, der har sat tider i Time Trials ser det ud til, så ved ikke hvor sigende det egentlig er. Eksempelvis er der kun sat omkring 160 tider på Hockenheim Short i Road klassen, som var den jeg lige startede ud med. Jeg ligger nummer 33 "kun" lige over 4 sekunder efter den bedste, hvilket jeg synes lyder for godt til, at være sandt :P

Derfor tænkte jeg om ikke der var folk herinde, som havde kørt nogle time trials, som jeg kan sammenligne mig selv med? Hvis jeg kan tilføje nogen af jer som venner, så kan jeg jo se jeres tider direkte i spillet, men ellers kunne folk måske skriver nogle tider her på forskellige baner og biler som de har kørt her i tråden, så jeg - og andre - kan prøve at sammenligne. Det er muligt, at sådan en tråd allerede eksisterer og i så fald må I gerne give et link :) Kunne ikke finde noget der lignede da jeg kiggede pCARS communitiet igennem.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+1

Re: Time Trials

Indlægaf BulletEyeDk » 6. aug 2016 20:50

Hockenheim har vi faktisk heller ikke kørt voldsom meget herinde i pCARS regi...

Dog kan jeg se, at vi har 2 ældre tider opdateret i vores interne træningstider, du kan evt. kigge lidt på det her -> http://pcars.xbl.dk/practice_times.php? ... d=all_cars

Antallet i parentes er hvor mange tider der er sat på banen
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Time Trials

Indlægaf mnygaard89 » 6. aug 2016 23:28

Jeg tror de fleste af os der kører herinde i Communitiet bruger pCARS hjemmesiden til at sammenligne tider. Der er en decideret side hvor du kan uploade dine practise tider, det er ihvertfald den jeg bruger til at sammenligne med.

Du skal dog bruge et login som du kan få af Bullet.

Du kan kun bruge den til at sammenligne med os andre herinde, men der er også nogle der kører utroligt stærkt! :D

Om ikke andet bliver der kørt forskellige løb hvor du kan køre med os andre herinde fra, vi har bl.a lige afsluttet en løbsserie, og der er et enkelt løb på næste onsdag som du også skulle overveje at melde dig til.

Jeg er stadig forholdsvis ny i dette Community, og der skal nok være andre der kan forklare dig tingene bedre, men det er super hyggeligt at køre med ligesindede nørder 8)
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted

+2

Re: Time Trials

Indlægaf Benja190782 » 6. aug 2016 23:34

Hvad er din tid da på Hockenheim Short, Smolle? :)
-og i hvilken bil tester du?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Time Trials

Indlægaf Smolle » 7. aug 2016 07:36

Jeg har skrevet til BulletEyeDk nu for, at blive medlem på pCARS Community-siden. Jeg ved ikke hvor mange løb jeg kan deltage i, men det må tiden vise. I det mindste kan jeg uploade nogle tider ind imellem og se hvor jeg står i forhold til jer andre.

Jeg afprøvede to biler på Hockenheim Short i går. Først Focus RS hvor min bedste tid blev 01:17:857 og derefter i Ariel Atom 500 V8 hvor jeg kom ned på 01:06:061.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+2

Re: Time Trials

Indlægaf mnygaard89 » 9. aug 2016 21:44

Hva er dit gamertag?
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Time Trials

Indlægaf mnygaard89 » 9. aug 2016 21:46

Never mind, glemte helt at tjekke på pCARS siden :wink:

Jeg tilføjer dig nok her en af dagene..
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted

+1


Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster