Xboxlife forum

Forza 6 - Time Trial #12 - Gadernes konge

Spil med fart på

Re: Forza 6 - Time Trial #12 - Gadernes konge

Indlægaf EagleConcept » 28. feb 2016 16:01

1:57,337
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: Forza 6 - Time Trial #12 - Gadernes konge

Indlægaf DJones » 28. feb 2016 18:13

Fik da forbedret min tid: 1.54.078
DJones
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: Fredericia


Re: Forza 6 - Time Trial #12 - Gadernes konge

Indlægaf Morten Skou » 28. feb 2016 20:26

Så er det slut for denne gang.

Jeg får først startet næste løb i morgen, så I kan lige få jer en tiltrængt pause ;-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 6 - Time Trial #12 - Gadernes konge

Indlægaf Rasbred » 2. mar 2016 20:34

Morten Skou skrev:Så er det slut for denne gang.

Jeg får først startet næste løb i morgen, så I kan lige få jer en tiltrængt pause ;-)



.... ?? jeg venter spændt :) 8) =D> :lol:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza 6 - Time Trial #12 - Gadernes konge

Indlægaf Morten Skou » 2. mar 2016 20:36

Rasbred skrev:
Morten Skou skrev:Så er det slut for denne gang.

Jeg får først startet næste løb i morgen, så I kan lige få jer en tiltrængt pause ;-)



.... ?? jeg venter spændt :) 8) =D> :lol:


Har desværre travlt i de her dage, så næste omgang bliver sgu først næste søndag.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #12 - Gadernes konge

Indlægaf Rasbred » 2. mar 2016 20:37

Morten Skou skrev:
Rasbred skrev:
Morten Skou skrev:Så er det slut for denne gang.

Jeg får først startet næste løb i morgen, så I kan lige få jer en tiltrængt pause ;-)



.... ?? jeg venter spændt :) 8) =D> :lol:


Har desværre travlt i de her dage, så næste omgang bliver sgu først næste søndag.


øv tænkte det nok :) jeg har desv osse travlt med at kører rundt i Porsche =D>
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza 6 - Time Trial #12 - Gadernes konge

Indlægaf Smolle » 22. jul 2016 15:16

På forhånd undskyld for, at genoplive en gammel tråd, men kommer der ikke flere time trials? Jeg har ferie nu og derfor mulighed for, at lægge lidt flere timer i Forza. Jeg blev færdig med karriere-delen i dag, så nu er jeg gået over til, at køre mod Rivals og prøve, at sætte gode tider og derfor synes jeg det kunne være sjovt, at sammenligne sig med folk her på siden :) Jeg kan selvfølgelig starte med, at tage kampen op i tidligere time trials, men derfor kunne det da være meget sjovt, hvis der kom nogle nye også.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #12 - Gadernes konge

Indlægaf Morten Skou » 22. jul 2016 18:04

Jeg har desværre ikke mulighed for at lave time trials lige i øjeblikket, men det er jo bare at starte en tråd ud fra den skabelon som jeg tidligere har brugt og så vælge en bil og bane, invitere en masse fra vennelisten :wink: og så finde en vinder efter en ugestid.

Jeg skal gerne kigge på nogle præmier, hvis der er nogen der har lyst til at køre det selve "konkurrence"-delen.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 6 - Time Trial #12 - Gadernes konge

Indlægaf Smolle » 23. jul 2016 08:08

Er godt nok imponeret over folks tider, nu hvor jeg selv har prøvet kræfter med det. Efter 17 omgange rundt på banen fik jeg sat min personligt bedste tid på 1:57.302. Så jeg skal stadig skære 5 sekunder af, før jeg er nede, at kunne konkurrere med de bedste. Godt kørt, guys! ;)
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #12 - Gadernes konge

Indlægaf blazingnsane » 24. jul 2016 14:27

prøv at køre rivals, og så tager du en der er ½ sekund hurtigere end dig. Så begynder du at lære linjerne i banen og bremsetidspunkter. Bare klø på, så kommer det :-)
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Forza 6 - Time Trial #12 - Gadernes konge

Indlægaf Smolle » 24. jul 2016 14:36

blazingnsane skrev:prøv at køre rivals, og så tager du en der er ½ sekund hurtigere end dig. Så begynder du at lære linjerne i banen og bremsetidspunkter. Bare klø på, så kommer det :-)


Jeg har kørt Rivals de sidste par dage. Er startet i de lidt lavere klasser (C og B) og er kommet i top 1% på 3-4 baner nu. Arbejder mig langsomt op til de hurtigere biler, men har også slået en del assists fra, som jeg tidligere har brugt, for at klemme lidt ekstra sekunder ud af mine tider. Bruger kun traction control og automatisk kobling nu, hvilket jeg synes virker som en god balance, så kan være jeg snart prøver kræfter med Veyron'en igen ;)

Har også tilføjet alle dem, der har skrevet deres Gamertags i Forza 6 venne-tråden her på siden, så jeg går i første omgang efter, at slå de tider, der er sat af folk herinde, når jeg kører Rivals :)
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+2

Re: Forza 6 - Time Trial #12 - Gadernes konge

Indlægaf Blodstrup » 24. jul 2016 19:07

Godt arbejde Smolle.
Jeg kan se du har passeret mig på ranglisterne for nogle af banerne. Det lykkedes mig at passere dig igen på Brands Hatch Indy i C-klassen, men det var svært - godt kørt!
Blodstrup
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Forza 6 - Time Trial #12 - Gadernes konge

Indlægaf Smolle » 24. jul 2016 19:16

Blodstrup skrev:Godt arbejde Smolle.
Jeg kan se du har passeret mig på ranglisterne for nogle af banerne. Det lykkedes mig at passere dig igen på Brands Hatch Indy i C-klassen, men det var svært - godt kørt!


Ah, pokkers! ;) Jeg må se om jeg kan overhale dig igen i morgen!
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron