Xboxlife forum

skal have Xbox one - hjælp

Har du brug for hjælp, så spørg her.

skal have Xbox one - hjælp

Indlægaf armorking » 30. jun 2016 09:17

Jeg har fundet dette tilbud , er det godt eller skidt med hensyn til pris .

https://www.power.dk/spil-og-underholdn ... /p-251576/

kan I anbefale noget spil , alt andet end sportsspil :mrgreen:
armorking
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: skal have Xbox one - hjælp

Indlægaf Zt3pH » 30. jun 2016 09:26

Hey

Kender ikke så meget til markedspriser lige pt. Men det virker da umiddelbart ret billigt.
Der er mange gode spil, og det er jo helt holdent en meget subjektiv ting, hvad man kan lide :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: skal have Xbox one - hjælp

Indlægaf Morten Skou » 30. jun 2016 09:41

Jeg synes umiddelbart at det er en RIGTIG fornuftig pris, det er jo endda 1TB udgaven i limited Halo edition :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: skal have Xbox one - hjælp

Indlægaf BulletEyeDk » 30. jun 2016 09:44

Jeg har heller ikke helt styr på dagspriserne på xbox one's, men umiddelbart ser den pris ret skarp ud...

Mht. spil, så er det jo altid ret forskelligt, hvad man er til, men herfra kan jeg uden problemer anbefale disse titler:

Rainbow Six Siege (realistisk og taktisk shooter - primært multiplayer online)
Project Cars (Realistisk racerspil - køb kun dette, hvis du er til bilspil og finder Forza spillene for arkade agtige)

Du kan evt. overveje om du skulle betale for EA access i en måned ? - det giver dig adgang til en del spil for en lav pris, du kan altid tage en 12 måneders betaling efterfølgende, hvis du finder deres spilkatalog i din smag, men der er mange gode spil for næsten ingen penge, til at starte med.
Samtidig får du eksklusiv adgang til nogle spil forud for udgivelse, hvor man typisk har et antal timer til at spille pre-launch.

Se mere om EA access her -> http://www.ea.com/eaaccess/da_DK.html
NB. kan godt se, at der nok for dit vedkommende er lidt for mange sportsspil i det tilbud ??
Men ud over sportsspil, vil du også få adgang til -> Battlefield Hardline, Battlefield 4, Dragon Age Inqusition, Titalfall, Plant vs. Zombies Garden Warfare, Need for Speed Rivals, Peggle2, Plant vs. Zombies.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: skal have Xbox one - hjælp

Indlægaf armorking » 30. jun 2016 09:50

takker alle sammen :) jeg køber den så
armorking
Niveau 4
 
Indlæg: 757



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron