Xboxlife forum

Nogen som har/eller overvejer at købe en cosair lapdog?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Nogen som har/eller overvejer at købe en cosair lapdog?

Indlægaf Sportifax » 16. jun 2016 08:10

Hey forum,

Jeg håber det er i orden at stille dette spørgsmål her? Ellers må jeg slette opslaget.
Jeg faldt over dette stykke udstyr i går:

http://www.corsair.com/en-us/landing/lapdog

Det er et "transportabelt skrivebord" - dog er jeg usikker på hvor godt det fungerer og hvilke platforme det understøtter? Er det kun til en computer eller går det også til fx xbox eller ps4?

Er der nogen som allerede har erhvervet sig dette gadget? Hvis der er, hvordan fungerer det så?

På forhånd tak for alle inputs.
//
Eat, Work, xbox, sleep repeat!
Sportifax
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Herning


Re: Nogen som har/eller overvejer at købe en cosair lapdog?

Indlægaf Major Oblivious » 16. jun 2016 08:57

Den ser sku lidt vild ud - men i forhold til Xbox / PS4 - så tror jeg faktisk ikke, at der findes nogle spil som understøtter keyboard/mus.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Nogen som har/eller overvejer at købe en cosair lapdog?

Indlægaf Sportifax » 16. jun 2016 09:47

Ja jeg tænker det kunne "revolutionere" gamer branchen.
Nej det kan du selvfølgelig have ret i? Hmm det undersøger jeg lige senere i dag (y)
Eat, Work, xbox, sleep repeat!
Sportifax
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Herning


Re: Nogen som har/eller overvejer at købe en cosair lapdog?

Indlægaf Blauwy » 16. jun 2016 12:42

Sportifax skrev:Ja jeg tænker det kunne "revolutionere" gamer branchen.


Hvorfor skulle den gøre det? Det er intet andet end en holder til mus og keyboard så man kan spille PC i sofaen med dem. Et langt stykke træ med en musemåtte ville praktisk set gøre det samme. :)
Det er ikke beregnet til konsoller. Ikke før XBO indfører mus og keyboard kontrol som det rygtes. Men de fleste konsol spillere gider vel ikke bruge mus og keyboard alligevel.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: Nogen som har/eller overvejer at købe en cosair lapdog?

Indlægaf Major Oblivious » 16. jun 2016 13:18

Blauwy skrev:
Sportifax skrev:Ja jeg tænker det kunne "revolutionere" gamer branchen.


Hvorfor skulle den gøre det? Det er intet andet end en holder til mus og keyboard så man kan spille PC i sofaen med dem. Et langt stykke træ med en musemåtte ville praktisk set gøre det samme. :)
Det er ikke beregnet til konsoller. Ikke før XBO indfører mus og keyboard kontrol som det rygtes. Men de fleste konsol spillere gider vel ikke bruge mus og keyboard alligevel.


Hell to the no.. Regner med at købe en PC til efteråret, men det bliver også med controller. Det virker bare forkert, at sidde i en sofa med keyboard og mus. Kan ikke forestille mig, at det er særlig behageligt.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Nogen som har/eller overvejer at købe en cosair lapdog?

Indlægaf Blauwy » 16. jun 2016 14:59

Nej helt enig. Kan heller ikke se det helt indbydende ved den. Men der er vel nogle PC elite gutter der vil have en :P

Ærlig talt, jeg spiller de fleste af mine spil med controller også. Jeg prøver stadig at blive bedre til FPS med keyboard, men jeg er stadig ultra noob til det :lol: Det fede er man kan bruge alle slags, bruger selv DS4 med Inputmapper. Nogle spil, som Rocket League, understøtter DS4 native, så jeg tror bestemt der er flere spil på vej der gør det. Men det er jo en smagssag hvilken controller man helst vil bruge.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Nogen som har/eller overvejer at købe en cosair lapdog?

Indlægaf Sportifax » 16. jun 2016 15:03

Personligt kan jeg kun sige at jeg var kæmpe nørd med keyboard og mus, og er selv først ved at lære at bruge andre controller. Hvis jeg fortsat gamede meget, så var dette et helt sikkert must have for mig, da jeg så ville sætte min pc til mit 50" og så læne mig godt tilbage og game lidt fra sofaen :)
Eat, Work, xbox, sleep repeat!
Sportifax
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Herning


Re: Nogen som har/eller overvejer at købe en cosair lapdog?

Indlægaf EagleConcept » 20. jun 2016 04:37

Jeg har en Couchmaster og den klarer jobbet fremragende. Skal du købe noget i den stil, skal du virkelig tænke på dine lår. Køb et setup der ikke smider din mus og keyboard af helvede til, når dine ben skal skifte position.



Du kan købe den her: http://www.nerdytec.com
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: Nogen som har/eller overvejer at købe en cosair lapdog?

Indlægaf Phimosis » 13. aug 2016 11:26

Sportifax skrev:Ja jeg tænker det kunne "revolutionere" gamer branchen.
Nej det kan du selvfølgelig have ret i? Hmm det undersøger jeg lige senere i dag (y)


Alle spil kan spillet med mus og tastetur, hvis du bare køber et stykke elektronik til omkring de 1200 kroner ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron