Xboxlife forum

Xbox Scorpio vs PS Neo

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Scorpio eller Neo?

Scorpio
87
74%
Neo
12
10%
Ingen af dem
19
16%
 
Afgivne stemmer : 118

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Slimjay DK » 10. jun 2016 13:37

Så er "NEO" bekræftet :

http://www.videogamer.com/news/sony_con ... at_e3.html

The new console will not be revealed at E3 next week, however, with Sony instead waiting to "ensure we have a full range of the best experiences on the new system that we can showcase in their entirety," House says.

Så kan vi se "Best Experinces on the new system" vs. The old =D>
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Niculla » 10. jun 2016 16:59

Slimjay DK skrev:Så er "NEO" bekræftet :

http://www.videogamer.com/news/sony_con ... at_e3.html

The new console will not be revealed at E3 next week, however, with Sony instead waiting to "ensure we have a full range of the best experiences on the new system that we can showcase in their entirety," House says.

Så kan vi se "Best Experinces on the new system" vs. The old =D>


Så fik Cigi da lidt ret i, at PS4 var meget gammeldags og ikke kunne holde særligt lang tid.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde

+2

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Morten Skou » 10. jun 2016 18:53

Niculla skrev:
Slimjay DK skrev:Så er "NEO" bekræftet :

http://www.videogamer.com/news/sony_con ... at_e3.html

The new console will not be revealed at E3 next week, however, with Sony instead waiting to "ensure we have a full range of the best experiences on the new system that we can showcase in their entirety," House says.

Så kan vi se "Best Experinces on the new system" vs. The old =D>


Så fik Cigi da lidt ret i, at PS4 var meget gammeldags og ikke kunne holde særligt lang tid.


Mon ikke bare de først vil se hvad Microsoft har, og så lige smide lidt mere power i?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Erroneus » 10. jun 2016 19:02

Tror ikke de kan ændre meget på det her tidspunkt. Det er nok mere et spørgsmål om pris og udvikling af spil der faktisk kan udnytte de ekstra kræfter.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Elgaard » 11. jun 2016 08:24

Niculla skrev:Så fik Cigi da lidt ret i, at PS4 var meget gammeldags og ikke kunne holde særligt lang tid.


Nej, egentlig ikke.

Cigis argument var at PS4 ville blive efterladt i støvet når Xbox One stak af med sine hemmelige chips, DX12, 100 andre spændende buzzwords, og en overflod af secret sauce. Hvis Cigi skulle have ret, så var det slet ikke nødvendigt for Microsoft at lancere ny hardware for at følge med Neo.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Niculla » 11. jun 2016 14:55

Elgaard skrev:
Niculla skrev:Så fik Cigi da lidt ret i, at PS4 var meget gammeldags og ikke kunne holde særligt lang tid.


Nej, egentlig ikke.

Cigis argument var at PS4 ville blive efterladt i støvet når Xbox One stak af med sine hemmelige chips, DX12, 100 andre spændende buzzwords, og en overflod af secret sauce. Hvis Cigi skulle have ret, så var det slet ikke nødvendigt for Microsoft at lancere ny hardware for at følge med Neo.


Super Powers i Xbox One bliver vel annonceret ved denne E3, ligesom det skulle have været ved de 2 foregående. Scorpio er sikkert bare navnet for den hemmelige marketing-strategi, som altid har været meningen. Og ifølge et onenote billede med en pirat-ø og nogle tilfældige tal, så er det klart at dette understøtter denne pirat-marketing-strategi. The plot thickens.

Xbox One hed oprindeligt Project Durango, som jo betegnes som skorpionernes hovedstad i Mexico:

Xbox Project Durango: http://www.idigitaltimes.com/xbox-720-r ... lub-347837
Durango City: http://geo-mexico.com/?p=4593


Jeg skal nok holde mig lidt fra kaffen for idag............ Men det er sq meget hyggeligt.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde

+2

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf tue69 » 11. jun 2016 20:38

Ha ha. Stærkt indlæg Niculla.

Jeg glæder mig til årets E3. Håber, igen, at spillene tager rampelyset
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf cigi silk » 12. jun 2016 11:02

Niculla skrev:
Elgaard skrev:
Niculla skrev:Så fik Cigi da lidt ret i, at PS4 var meget gammeldags og ikke kunne holde særligt lang tid.


Nej, egentlig ikke.

Cigis argument var at PS4 ville blive efterladt i støvet når Xbox One stak af med sine hemmelige chips, DX12, 100 andre spændende buzzwords, og en overflod af secret sauce. Hvis Cigi skulle have ret, så var det slet ikke nødvendigt for Microsoft at lancere ny hardware for at følge med Neo.


Super Powers i Xbox One bliver vel annonceret ved denne E3, ligesom det skulle have været ved de 2 foregående. Scorpio er sikkert bare navnet for den hemmelige marketing-strategi, som altid har været meningen. Og ifølge et onenote billede med en pirat-ø og nogle tilfældige tal, så er det klart at dette understøtter denne pirat-marketing-strategi. The plot thickens.

Xbox One hed oprindeligt Project Durango, som jo betegnes som skorpionernes hovedstad i Mexico:

Xbox Project Durango: http://www.idigitaltimes.com/xbox-720-r ... lub-347837
Durango City: http://geo-mexico.com/?p=4593


Jeg skal nok holde mig lidt fra kaffen for idag............ Men det er sq meget hyggeligt.


Ja det bliver et spændende E3 - BOOM!!!
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf cigi silk » 12. jun 2016 11:16

Mht. valget af konsol - så vælger jeg Scorpio - men det er ikke så svært - jeg har den allerede ... BOOM!
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf -S- » 12. jun 2016 11:55

Så du mener XBone kan opgraderes? Lad mig høre mere cigi! :D
-S-
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Blauwy » 12. jun 2016 14:10

cigi silk skrev:Ja det bliver et spændende E3 - BOOM!!!


Ja, ligesom sidste år og forrige, ikke? :mrgreen:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2016 16:23

Jeg håber stadig på, at Microsoft præsenterer en Xbox som kan opgraderes med nye indstiksmoduler :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Slimjay DK » 12. jun 2016 17:31

Morten Skou skrev:Jeg håber stadig på, at Microsoft præsenterer en Xbox som kan opgraderes med nye indstiksmoduler :D


Det er det man kalder for en PC :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+2

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf tue69 » 12. jun 2016 18:00

Blauwy skrev:
cigi silk skrev:Ja det bliver et spændende E3 - BOOM!!!


Ja, ligesom sidste år og forrige, ikke? :mrgreen:


BOOOOM.... Dead Rising 4. Og The Last of Us 2 og en masse Mass Effect og Battlefield 1. Så kan MS og Sony stoppe deres nye konsoller op i røven på hinanden.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+2

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Blauwy » 12. jun 2016 18:19

tue69 skrev:
Blauwy skrev:
cigi silk skrev:Ja det bliver et spændende E3 - BOOM!!!


Ja, ligesom sidste år og forrige, ikke? :mrgreen:


BOOOOM.... Dead Rising 4. Og The Last of Us 2 og en masse Mass Effect og Battlefield 1. Så kan MS og Sony stoppe deres nye konsoller op i røven på hinanden.


Her prøver du at starte en sober debat også slutter du bare ved at proppe...behagelige billeder ind i mit hoved. Tak, Tue! :mrgreen:

Ot dog, jeg mindes ikke at sidste år var noget særligt. Men jeg kan dog heller ikke huske hvad jeg lavede sidste uge, så det er måske mere et personligt problem.

Noget helt andet; jeg håber dog for en gangs skyld at folk indser at alle trailere der bliver vist frem i år er 99% sikkert at de ikke bliver kørt fra deres respektive konsoller. Vi har folk hvert år der bliver mega hyped over grafikken på de nye spil, og bliver sygt skuffede når de første rigtige gameplay videoer kommer ud.

Jeg ser frem til E3 hvert år og håber på nogle dejlige overraskelser, men synes dog ikke de sidste år har været noget helt specielt. Kan være fordi jeg er mere PC orienteret nu end jeg var engang, også kan det jo være svært at imponere et snobbet røvhul.. :mrgreen:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron