Xboxlife forum

Astro kabel til XB1???

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Astro kabel til XB1???

Indlægaf wMikkel » 25. apr 2016 21:37

Hey.

Jeg købte et Astro A50 headset for et års tid siden, den gang med tanke om at bruge det til PS4 konsollen.
Nu er jeg begyndt at spille en masse på Xbox One og headsettet fungerer fint til den, altså med spillyden.

Det er sådan at man ikke "bare" kan bruge headsettet til chat også, man skal så vidt jeg kan forstå bruge et bestemt kabel til el. lign.
Jeg har købt chat adapteren til Xbox One, men det var åbenbart ikke nok. Der skal et 2.5 mm jack kabel fra den til headsettet, tror jeg?

Er der andre der ved hvad den bedste løsning er til dette? Jeg vil bare gerne kunne bruge headsettet til at snakke med folk online også. Om det blot er et 2.5 mm jack kabel, eller en bestemt adapter eller noget, så lad mig høre.

På forhånd, mange tak!
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Astro kabel til XB1???

Indlægaf Wizup » 25. apr 2016 22:01

Du kan købe en officielt Astro kabel 2,5 til 2,5mm jack. Jeg har prøvet andre kabeler, men hoveder er for store til at få i stikket. Men hvis du finder et 2,5 til 2,5 med små hoveder så burde det virke :)
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Astro kabel til XB1???

Indlægaf SupermarioDK » 26. apr 2016 18:05

Den her kan bruges og er fin kvalitet
http://www.elgiganten.dk/product/konsol ... chat-kabel
SupermarioDK
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Astro kabel til XB1???

Indlægaf JazzAss » 2. maj 2016 08:55

Du kan også købe den opdaterede controller, der har 3,5 mm indgang. Jeg har ikke haft andet end problemer med adaptere osv., men siden jeg fik den nye controller, har chat virket hver gang, og uden støj, ekko eller dunkelyde (don't ask..).
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Astro kabel til XB1???

Indlægaf BuBubbi » 7. maj 2016 08:13

JazzAss skrev:Du kan også købe den opdaterede controller, der har 3,5 mm indgang. Jeg har ikke haft andet end problemer med adaptere osv., men siden jeg fik den nye controller, har chat virket hver gang, og uden støj, ekko eller dunkelyde (don't ask..).


Hvis man hellere vil bruge en adapter, kan jeg anbefale Turtle Beachs adapter.
Det usmarte ved den nye controller er at man hele tiden skal ind i settings for at justere balance og lydniveau hvis man ikke kan det på headsetet.
TBs adapter er detsuden af langt bedre kvalitet end den originale adapter, og den kan bruges med alle headsets.

Den har mic monitoring, så man kan hære sig selv hvis man vil. Dette kan self. også slås fra.
Den har bass boost og et par andre fixe indstillingsmuligheder.

Billede
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Astro kabel til XB1???

Indlægaf JazzAss » 7. maj 2016 09:36

Det er sikkert en fin adapter, men balance og lydstyrke er ikke et problem med A50 (som OP har)
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Astro kabel til XB1???

Indlægaf hamdenfede » 8. maj 2016 02:16

Denne her er den originale, og Virker helt fint :P http://www.astrogaming.com/ag1-cable/3A ... ml#start=1
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron