Xboxlife forum

Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Spil med fart på

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 14. apr 2016 01:55

ShumwayDK skrev:
BoblereN skrev:Jeg kom til at tænke på, når nu multiplayer event bliver arrangeret fra dirtgame.com - Mon det så er muligt at køre mod hinanden på kryds af enhederne, her tænker jeg PS4,X1 og PC?


Det skulle man mene, men jeg tror det ikke. For det er ikke de samme ligaer man kan søge frem, nå man vælger forskellige platforme. F.eks. kan jeg ikke finde vores liga, hvis platformen står til Steam (hvilket den ofte gør når jeg logger ind :) )

Med mindre det er noget der kan sættes op når liga'en startes. Det kan være Tiger kan svare på det.


Der er ingen muligheder for at opsætte hvilken platform der spilles på. Det knytter sig til den platform man selv står på som bruger når man opretter. Min konto er fx knyttet til mit Xbox One gamertag. Og så er det automatisk der sæsonen oprettes.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 14. apr 2016 06:50

Event 3 stillingen som den helt aktuelt ser ud:

Billede
Havde en halvskidt sidste stage, hvor jeg desværre mistede en del sekunder, var ellers lidt foran Blodstrup inden sidste løb, men det blev hurtig sat over styr :shock:

EDIT: er der nu problemer med at nogle kørere blandes sammen ? - jeg er helt sikker på, at det var ZonicDK, der lå 1'er da jeg var færdig med at køre, nu figurerer han slet ikke, og i stedet har BoblereN taget hans plads ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 14. apr 2016 08:48

TigerJax007 skrev:Der er ingen muligheder for at opsætte hvilken platform der spilles på. Det knytter sig til den platform man selv står på som bruger når man opretter. Min konto er fx knyttet til mit Xbox One gamertag. Og så er det automatisk der sæsonen oprettes.


Tak for info. Så ikke noget cross-platform.


BulletEyeDk skrev:EDIT: er der nu problemer med at nogle kørere blandes sammen ? - jeg er helt sikker på, at det var ZonicDK, der lå 1'er da jeg var færdig med at køre, nu figurerer han slet ikke, og i stedet har BoblereN taget hans plads ?


De gange jeg har været inde og checke stillingen, har jeg ikke set Zonic på listen. Der har BoblereN været i front siden han satte sin tid.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 14. apr 2016 15:01

På min skærm blandes folk ikke sammen. Jeg ved ikke om Zonic har kørt det nuværende event og det er den du mener. Hvis det er den du mener, så kan jeg ikke se ham.

Men i den samlede stilling ligger han nr. 2 med 25 point og Renoldo ligger nr. 1 med 30 point. For mig at se så figurerer alle stadig korrekt i den samlede stilling. Ingen mangler og ingen står dobbelt. Og det plejer at være i den samlede stilling, at vi kan se om der er problemer. Men Zonic må jo selv kunne svare på om han har postet en tid i event 3?
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 14. apr 2016 15:03

...og så har jeg godkendt he1nz som 11. medlem af ligaen. Du ser også ud til at figurere fint i den samlede stilling. Ved ikke om du har læst hele tråden, men vi har haft en del problemer, og har været nødt til at efterlade 2 medlemmer bagude fordi der var knas med brugernavne der blev vist dobbelt og alt muligt andet skrammel.

Men som sagt: Du ser ud til at figurere fint i den samlede stilling, hvor du dog er røget over på side 2 - der er kun plads til 10 på hver side.

Velkommen til :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 14. apr 2016 15:04

I øvrigt vildt nok, at skous bil gik så meget i stykker på stage 2 af event 1, at hans team stadig ikke har fået repareret den.... :-D :-D :-D
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 14. apr 2016 15:09

TigerJax007 skrev:I øvrigt vildt nok, at skous bil gik så meget i stykker på stage 2 af event 1, at hans team stadig ikke har fået repareret den.... :-D :-D :-D


Ja jeg er faktisk i tvivl om Skou selv er kommet sig over det crash, har intet hørt fra ham siden... måske man lige skulle checke op på ham :mrgreen:

Vedr. Zonic/BoblereN så er det sgu nok bare mig der har set forkert... 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 14. apr 2016 16:10

Nå....

Det var nederen nok. Synes virkelig det var svært at dreje bilen nok i Grækenland, hvilket betød, at jeg kørte ud over afgrunden og fik strafsekunder 3 gange i første løb og 4 gange i andet løb.

Det tog mig i alt 2,5 stage at finde ud af, at min steering saturation, som jeg har sat til 70 var hoppet tilbage til 100. Så det var jo meget fedt :-( Så ved jeg det til en anden gang - det er værd lige at checke om indstillingerne var som man satte dem... Dyre lærepenge :-)

Udover det så er det her spil jo så også bare vanvittig svært, så det skal ikke lyde som dårlige undskyldninger det hele - selv uden alle straffene har jeg enormt svært ved at følge med de hurtigste af jer. Men hva' fa'n - det er stadig skidesjovt. Og det er jo det vigtigste :-D
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 14. apr 2016 17:02

Hvis du har startet spillet op med controller siden sidst er dine indstillinger reset... det fandt jeg også ud af på den hårde måde...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 14. apr 2016 17:04

Billede

EDIT: godt kørt der he1nz, ikke meget der skiller os to :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf he1nz » 14. apr 2016 17:08

TigerJax007 skrev:...og så har jeg godkendt he1nz som 11. medlem af ligaen. Du ser også ud til at figurere fint i den samlede stilling. Ved ikke om du har læst hele tråden, men vi har haft en del problemer, og har været nødt til at efterlade 2 medlemmer bagude fordi der var knas med brugernavne der blev vist dobbelt og alt muligt andet skrammel.

Men som sagt: Du ser ud til at figurere fint i den samlede stilling, hvor du dog er røget over på side 2 - der er kun plads til 10 på hver side.

Velkommen til :-)


Mange tak ☺ Og øv, at der er to der ikke kan være med.. håber det bliver fikset.
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf he1nz » 14. apr 2016 17:18

BulletEyeDk skrev:EDIT: godt kørt der he1nz, ikke meget der skiller os to :mrgreen:


Tak ☺ Det gik rimelig godt i den langsomme spand, ind til jeg måtte lave recoveries 3-4 gange på stage 4.
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 15. apr 2016 09:00

Der bliver godt nok kørt stærkt på event 3:

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BoblereN » 15. apr 2016 10:08

BulletEyeDk skrev:Der bliver godt nok kørt stærkt på event 3:


Hæhæ.. Jeg kørte hele stage 2 med et forhjul... Den foreslog at jeg kunne repair, men det ville give en straf på 1 minut og så meget forsinket mente jeg ikke jeg ville blive ved at gennemføre uden dæk på :P
Hårnålene var dog noget besværlige at komme igennem !

Og forresten en vildt fed stage om natten... !
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 15. apr 2016 11:22

BoblereN skrev:
BulletEyeDk skrev:Der bliver godt nok kørt stærkt på event 3:


Hæhæ.. Jeg kørte hele stage 2 med et forhjul... Den foreslog at jeg kunne repair, men det ville give en straf på 1 minut og så meget forsinket mente jeg ikke jeg ville blive ved at gennemføre uden dæk på :P
Hårnålene var dog noget besværlige at komme igennem !

Og forresten en vildt fed stage om natten... !


Shit.. det er alligevel imponerende kørt så =D>

Ja, den nat stage var vild, jeg selv endte med at køre knap 1.5 km uden noget forlys, da det var knust ved påkørsel :shock:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron