Xboxlife forum

Challenge Mode Lørdag!

Challenge Mode Lørdag!

Indlægaf WEZL_DK » 4. apr 2016 19:29

Challenge Mode i The Division er en fantastisk oplevelse, og giver især en god ide om, hvad vi kan forvente os af Incursion i den første store update i næste uge. Endvidere giver det et stykke garanteret High-End Gear + 30 Phoenix Coins hver gang man gennemføre en CM.

I dag mødte jeg 2 andre danskere i DZ, og vi kom til at snakke om Challenge Mode, og hvordan de endnu ikke havde "turde" at kaste sig ud i det.

Det fik mig til at tænke på, om der er andre der har holdt sig væk fra Challenge Mode, måske fordi man synes det er for svært, men ikke har haft held med Matchmaking eller ikke lige har kunne finde 3 andre at spille med.

Derfor holder jeg (GT: Dropdat_DK) og Wizup (GT: Sn0wyWolf) Challenge Mode Lørdag, og vil være behjælpelig med at få så mange som mulig igennem en Challenge Mode mission. Endvidere vil vi også forklarer vores strategi, og valg af skills, hvis man er interesseret i det.

Det foregår på lørdag d. 9. april fra kl. 12-16 og 18-23.

Missionen bliver Lincoln Tunnel. Denne er valgt fordi det er den "nemmeste" af de 4 CM Missioner, og hvis Massive ikke lige ændre i rækkefølgen af Daily CM, så er denne mission på lørdag Daily Challenge Mode, og giver 50 Phoenix coins, den første gang men gennemføre den.

Alt efter hvor mange der vil være med, kan vi spille missionen igennem flere gang.

Det eneste vi vil have af dig er, du selvfølgelig er blevet Level 30, har headset, eller som minimum har aktiveret VOiP, så du kan høre os, og du er med på at have en hyggelig dag med massere af Bananer (vores safeword for High-End drops).

Hvis du er interesseret, så skriv dit Gamertag + hvilken tid der passer dig bedst, i denne tråd.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+1

Re: Challenge Mode Lørdag!

Indlægaf Wizup » 4. apr 2016 21:09

Skulle i have nogle spørgsmål, skal i være meget velkomne til at sende dem til os, enten her, privat på Xboxlife eller på Xbox.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Challenge Mode Lørdag!

Indlægaf pede B » 5. apr 2016 19:13

Godt initiativ!
Kender personligt ikke selv nogle der har haft de store problemer med det, men spiller også i en større gruppe.
Jeg kan også sagtens tilbyde min hjælp, altid hyggeligt med nye mennesker.

Lincoln Tunnel er en af de nemmeste, ja, men Lexington er da også ret ligetil - man skal bare campe dørene de kommer ud af. Desuden må det da også være kedeligt for jer, at spille den samme CM 50 gange i træk :-)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Challenge Mode Lørdag!

Indlægaf DK Vendetta » 5. apr 2016 19:50

Hej folkens. Hvis I stadig mangler hjælp, vil min fætter og jeg gerne være med. Vi er begge lvl 30 og spiller pt missionerne igennem på hard. Det vil passe os bedst lørdag aften, ca fra kl 2000. Mvh lll JiNX DK lll og klipsch jhj.
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Challenge Mode Lørdag!

Indlægaf WEZL_DK » 5. apr 2016 21:21

@Pede B - det er rigtig, men Shotgun rushers i Lexington kan godt være en skræmmende førstegangs oplevelse :) plus der er flere "pauser" i Lincoln hvor der kan forklares hvorfor vi har den strategi, som vi nu har.

Hvis der bliver tid til flere gange pr gruppe vil vi nok også overveje at prøve de andre CM missioner, så folk kan prøve dem også. Men jeg vil personligt ikke have noget problem med den samme mission 50 gange. Får noget ud af det hver gang :)

@DK Vendetta - lyder godt, jeg sender venneinvites ud når vi kommer tættere på lørdag
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Challenge Mode Lørdag!

Indlægaf WEZL_DK » 7. apr 2016 20:03

Ingen andre der vil være med?
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Challenge Mode Lørdag!

Indlægaf Bavi » 7. apr 2016 20:06

Jeg er evigt frisk. Men vil selvfølgelig ikke hapse pladsen fra andre.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Challenge Mode Lørdag!

Indlægaf WEZL_DK » 7. apr 2016 20:11

Bavi skrev:Jeg er evigt frisk. Men vil selvfølgelig ikke hapse pladsen fra andre.


Der er ingen der hapser pladser, der er plads til alle :)
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Challenge Mode Lørdag!

Indlægaf citysleeps » 8. apr 2016 08:18

Jeg kunne godt være frisk fra 12-16 :- )
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Challenge Mode Lørdag!

Indlægaf WEZL_DK » 8. apr 2016 11:56

citysleeps skrev:Jeg kunne godt være frisk fra 12-16 :- )


Perfekt :) jeg sender invites når vi er klar.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Challenge Mode Lørdag!

Indlægaf WEZL_DK » 9. apr 2016 11:00

Så er vi startet. Dem der har skrevet her i tråden, i får invites når jeg ser jer onine.

Til jer andre der gerne vil være med, i kan skrive her i tråden eller send en besked/venneanmodning over Xbox.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+1

Re: Challenge Mode Lørdag!

Indlægaf Morten Skou » 9. apr 2016 11:02

Jeg er desværre kun level 10 eller sådan noget, så der går et stykke tid før jeg kan være med :D Det lyder ellers hyggeligt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Challenge Mode Lørdag!

Indlægaf Bavi » 9. apr 2016 18:57

Er i færdige for i aften? Vi er to flotte fyre som er friske på nogle runder.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Challenge Mode Lørdag!

Indlægaf WEZL_DK » 9. apr 2016 19:00

Vi har 2 der vist er klar her kl 20. Men hvis i er på senere så sender jeg invites :)
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Challenge Mode Lørdag!

Indlægaf hackNICE1112@ » 9. apr 2016 19:01

WEZL_DK skrev:Vi har 2 der vist er klar her kl 20. Men hvis i er på senere så sender jeg invites :)


Ville da godt være med :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Næste

Tilbage til The Division

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron