Xboxlife forum

CDON kontakt?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

CDON kontakt?

Indlægaf Benja190782 » 4. apr 2016 08:49

Hej,

Er der nogle som ved hvordan man kommer hurtigt i kontakt med CDON, da jeg ikke kan finde deres telefon nr. eller Live Chat?

Man kan simpelthen ikke annullere en ordre nogle steder!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn



Re: CDON kontakt?

Indlægaf Benja190782 » 4. apr 2016 09:04

Ja men der er ingen live chat du kan klikke på?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: CDON kontakt?

Indlægaf Morten Skou » 4. apr 2016 09:17

Får du ikke den her op? (Jeg skulle lige trykke på "Kontakt" i toppen af den der side som dækker deres normale side).

Billede

Dejlig blanding af engelsk og dansk i øvrigt :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Re: CDON kontakt?

Indlægaf BulletEyeDk » 4. apr 2016 09:43

God service fra xboxlife's side af i hvert fald ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: CDON kontakt?

Indlægaf Morten Skou » 4. apr 2016 10:20

BulletEyeDk skrev:God service fra xboxlife's side af i hvert fald ;)


Jeg håber på, at hvis jeg er flink over for Benja, så lader han mig køre forbi ham i næste løb :wink: Så mangler jeg kun at bestikke 14 personer mere, så er den 1. plads så godt som sikker!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Re: CDON kontakt?

Indlægaf KlumpeStumpen » 5. apr 2016 19:00

Morten Skou skrev:
BulletEyeDk skrev:God service fra xboxlife's side af i hvert fald ;)


Jeg håber på, at hvis jeg er flink over for Benja, så lader han mig køre forbi ham i næste løb :wink: Så mangler jeg kun at bestikke 14 personer mere, så er den 1. plads så godt som sikker!


Mig kan du ikke bestikke!! Panamapapers koster $$$$$$$$$$$
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: CDON kontakt?

Indlægaf Morten Skou » 5. apr 2016 19:25

KlumpeStumpen skrev:
Morten Skou skrev:
BulletEyeDk skrev:God service fra xboxlife's side af i hvert fald ;)


Jeg håber på, at hvis jeg er flink over for Benja, så lader han mig køre forbi ham i næste løb :wink: Så mangler jeg kun at bestikke 14 personer mere, så er den 1. plads så godt som sikker!


Mig kan du ikke bestikke!! Panamapapers koster $$$$$$$$$$$


Nu er det jo ikke nødvendigt at bestikke dig, du kører langsommere end mig alligevel =D> =D> :P :lol:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: CDON kontakt?

Indlægaf Benja190782 » 5. apr 2016 19:43

Tak Morten, det vidste sig åbenbart, at man ikke kunne bruge deres Live Chat på hverken telefon eller tablet. Det var først da jeg tændte min PC og gik derind, at det ikon kom frem..

At de så ikke har leveret mit DiRT Rally idag, er en anden historie. :D
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: CDON kontakt?

Indlægaf Morten Skou » 5. apr 2016 19:46

Benja190782 skrev:Tak Morten, det vidste sig åbenbart, at man ikke kunne bruge deres Live Chat på hverken telefon eller tablet. Det var først da jeg tændte min PC og gik derind, at det ikon kom frem..

At de så ikke har leveret mit DiRT Rally idag, er en anden historie. :D


Ah, det forklarer det :lol: Nederen med DiRT, men havde du ikke bestilt 2? (og betyder det, at du lader mig køre forbi næste løb?;))
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: CDON kontakt?

Indlægaf Benja190782 » 5. apr 2016 20:01

Morten Skou skrev:Ah, det forklarer det :lol: Nederen med DiRT, men havde du ikke bestilt 2? (og betyder det, at du lader mig køre forbi næste løb?;))


Jo jeg har bestilt 2 stk, så ét af dem burde i hvert fald ha' været landet idag til tiden - men uden held...

Haha, ja jeg lukker dig skam ganske frit igennem, hvis du kommer op bagved mig. :lol: Bare rolig.. :wink:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: CDON kontakt?

Indlægaf Rechain » 5. apr 2016 20:09

Benja190782 skrev:Tak Morten, det vidste sig åbenbart, at man ikke kunne bruge deres Live Chat på hverken telefon eller tablet. Det var først da jeg tændte min PC og gik derind, at det ikon kom frem..

At de så ikke har leveret mit DiRT Rally idag, er en anden historie. :D

Lyder mærkeligt, for sidste gang jeg brugte deres LIVE chat..virkede det fint via iPhone :? det er dog lang tid siden, så kan se de har fjernet den. Den lå som en knap på siden hele tiden, man kunne åbne og lukke den nemt mens man surfede på siden. Gad vide hvorfor de har ændret det? Men godt du fandt ud af det :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster