Xboxlife forum

Gears Of War 4 Multiplayer Beta

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Gears Of War 4 Multiplayer Beta

Indlægaf Slimjay DK » 15. mar 2016 15:32

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+3

Re: Gears Of War 4 Multiplayer Beta

Indlægaf Mikael Nielsen » 15. mar 2016 16:05

En go nyhed, det ser jeg frem til
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Gears Of War 4 Multiplayer Beta

Indlægaf Wizup » 15. mar 2016 16:57

SWEET! Jeg glæder mig :)
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Gears Of War 4 Multiplayer Beta

Indlægaf wMikkel » 23. mar 2016 17:35

Det bliver fantastisk !
Håber sgu det minder om Gears 3.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Gears Of War 4 Multiplayer Beta

Indlægaf Underdog dk » 24. mar 2016 11:06

Hvordan får man adgang..?
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 402


Re: Gears Of War 4 Multiplayer Beta

Indlægaf wMikkel » 24. mar 2016 12:20

18 april hvis du har spillet Ultimate Edition (du har indtil 11 april).

Ellers starter den for alle Gold medlemmer D. 24 april
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København

+1

Re: Gears Of War 4 Multiplayer Beta

Indlægaf Slimjay DK » 24. mar 2016 17:46

Hvilket også står på det fine billed :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gears Of War 4 Multiplayer Beta

Indlægaf Slimjay DK » 6. apr 2016 14:54

Det ser ud til at spillet får release d. 11 October 2016 :)

http://www.ew.com/article/2016/04/06/ge ... -cover-art
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gears Of War 4 Multiplayer Beta

Indlægaf wMikkel » 14. apr 2016 14:35



Ser godt ud !!

Edit:

Der streames LIVE lige her:

wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Gears Of War 4 Multiplayer Beta

Indlægaf Slimjay DK » 14. apr 2016 17:42

Synes godt nok det grafiske halter en del ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gears Of War 4 Multiplayer Beta

Indlægaf wMikkel » 14. apr 2016 19:07

Slimjay DK skrev:Synes godt nok det grafiske halter en del ...


Nej umiddelbart er det ikke det vilde løft fra Gears of War 3. Til gengæld kører det 60FPS og så er det en 'technical beta' for et spil der udkommer om et halvt år. Tror nu nok de skal finpudse det :)

Rod Fergusson har nemlig udtalt at der er tale om en RIGTIG beta. Med det mente han at mange de vælger at udgive en beta mere for PR delen og for at få folk hyped op til release, hvorimod at denne beta er rent faktisk for at teste ny teknologi, på nye servere, nye tiltag og for at få feedback til at ændre på spillet.

Jeg tror det bliver flot til oktober ;) og forhåbentlig også med en smooth launch der ikke byder på problemer online.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København

+1

Re: Gears Of War 4 Multiplayer Beta

Indlægaf Slimjay DK » 15. apr 2016 07:42

Ja, spørgsmålet er så om det også kører 60FPS når det er finpudset ;) eller om de har valgt at skrue ned for charmen netop for at ramme de 60 .. Lur mig om SP delen ikke bliver flottere med kun køre 30FPS.

Min opfattelse er at netop en MP Beta er for at teste belastning på serverne og for at få folk der tester til at melde eventuelle fejl og glitches ind .. Så det kunne da være interessant hvilket spil Rod Fergusson mener kun har en beta for PR delen. :roll: 90% af de spil der kommer beta på er MP, det er der nok en grund til. Så at han slynger sådan noget ud er i min optik noget sludder. Men det er jo god PR ....

Gears Beta'en står lige så meget i PR som alt andet, i det at Folk der køber Gears Of War Ultimate for tidligere adgang til beta'en.

EDIT : For at give svar på mine egne spekulationer, så bliver SP delen 30FPS : https://www.vg247.com/2016/03/10/gears- ... -possible/
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gears Of War 4 Multiplayer Beta

Indlægaf Dinz » 15. apr 2016 12:32

Slimjay DK skrev:Ja, spørgsmålet er så om det også kører 60FPS når det er finpudset ;) eller om de har valgt at skrue ned for charmen netop for at ramme de 60 .. Lur mig om SP delen ikke bliver flottere med kun køre 30FPS.

Min opfattelse er at netop en MP Beta er for at teste belastning på serverne og for at få folk der tester til at melde eventuelle fejl og glitches ind .. Så det kunne da være interessant hvilket spil Rod Fergusson mener kun har en beta for PR delen. :roll: 90% af de spil der kommer beta på er MP, det er der nok en grund til. Så at han slynger sådan noget ud er i min optik noget sludder. Men det er jo god PR ....

Gears Beta'en står lige så meget i PR som alt andet, i det at Folk der køber Gears Of War Ultimate for tidligere adgang til beta'en.

EDIT : For at give svar på mine egne spekulationer, så bliver SP delen 30FPS : https://www.vg247.com/2016/03/10/gears- ... -possible/


Jeg tror, at det vMikkel mente, var at det ofte er et mere eller mindre færdigt spil der bliver lavet offentlig BETA på. Altså er det så tæt på release at der ikke kan nå at laves nogle store ændringer eller forbedringer grafisk.

Under alle omstændigheder glæder jeg mig helt vildt til at prøve BETA'en. Har aldrig spillet Gears for at få flot grafik, så at niveauet ikke er løftet så meget (endnu) gør mig ikke rigtig noget
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Re: Gears Of War 4 Multiplayer Beta

Indlægaf wMikkel » 15. apr 2016 15:16

Dinz skrev:
Slimjay DK skrev:Ja, spørgsmålet er så om det også kører 60FPS når det er finpudset ;) eller om de har valgt at skrue ned for charmen netop for at ramme de 60 .. Lur mig om SP delen ikke bliver flottere med kun køre 30FPS.

Min opfattelse er at netop en MP Beta er for at teste belastning på serverne og for at få folk der tester til at melde eventuelle fejl og glitches ind .. Så det kunne da være interessant hvilket spil Rod Fergusson mener kun har en beta for PR delen. :roll: 90% af de spil der kommer beta på er MP, det er der nok en grund til. Så at han slynger sådan noget ud er i min optik noget sludder. Men det er jo god PR ....

Gears Beta'en står lige så meget i PR som alt andet, i det at Folk der køber Gears Of War Ultimate for tidligere adgang til beta'en.

EDIT : For at give svar på mine egne spekulationer, så bliver SP delen 30FPS : https://www.vg247.com/2016/03/10/gears- ... -possible/


Jeg tror, at det vMikkel mente, var at det ofte er et mere eller mindre færdigt spil der bliver lavet offentlig BETA på. Altså er det så tæt på release at der ikke kan nå at laves nogle store ændringer eller forbedringer grafisk.

Under alle omstændigheder glæder jeg mig helt vildt til at prøve BETA'en. Har aldrig spillet Gears for at få flot grafik, så at niveauet ikke er løftet så meget (endnu) gør mig ikke rigtig noget


Det var det jeg mente ja.
Da Black Ops 3 betaen kørte i September, der var spillet nok så tæt på release at man snakkede om ændringer og balanceringer i våben osv. Ikke grafiske finpudserier.

Rod Fergusson har udtalt at der er tale om en teknisk beta, hvor de tjekker servere, våben balancering, XP, ny teknologi osv.
Han har desuden bekræftet på Twitter at spillets grafik bliver finpudset.

Hvis jeg har formuleret mig forkert, beklager jeg.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Gears Of War 4 Multiplayer Beta

Indlægaf Slimjay DK » 15. apr 2016 23:36

Det er vel bare mig der har tolket det forkert ...

Anyway, så skal det ejes :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Næste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster