Xboxlife forum

Xbox360 på XB1, hente profil?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Xbox360 på XB1, hente profil?

Indlægaf wMikkel » 21. mar 2016 23:26

Hej.

Jeg har fået henter Gears of War 3 ned på min Xbox Ond i dag og ville spille det. Jeg starter spillet op og den beder mig logge ind. Det eneste jeg kan gøre et at trykke "Download profile". Det trykker jeg så, den loader og siger "Testing connection" el. lign. Der går længere tid og så siger den jeg skal teste mit internet, hvorefter den smider mig i Xbox One settings hvor alt internet fungerer.

Nogle der kender til problemet og hvad man kan gøre?

På forhånd tak
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Xbox360 på XB1, hente profil?

Indlægaf wMikkel » 22. mar 2016 15:57

Anyone?
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Xbox360 på XB1, hente profil?

Indlægaf JohnH » 22. mar 2016 17:06

wMikkel skrev:Hej.

Jeg har fået henter Gears of War 3 ned på min Xbox Ond i dag og ville spille det. Jeg starter spillet op og den beder mig logge ind. Det eneste jeg kan gøre et at trykke "Download profile". Det trykker jeg så, den loader og siger "Testing connection" el. lign. Der går længere tid og så siger den jeg skal teste mit internet, hvorefter den smider mig i Xbox One settings hvor alt internet fungerer.

Nogle der kender til problemet og hvad man kan gøre?

På forhånd tak


Har du husket at gemme din spilprofil på 'skyen' fra din Xbox 360 ?
Var dit spil digitalt eller på skive? Hvis det er på skive så skal du bruge den for at spille på Xbox One.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox360 på XB1, hente profil?

Indlægaf wMikkel » 22. mar 2016 17:29

JohnH skrev:
wMikkel skrev:Hej.

Jeg har fået henter Gears of War 3 ned på min Xbox Ond i dag og ville spille det. Jeg starter spillet op og den beder mig logge ind. Det eneste jeg kan gøre et at trykke "Download profile". Det trykker jeg så, den loader og siger "Testing connection" el. lign. Der går længere tid og så siger den jeg skal teste mit internet, hvorefter den smider mig i Xbox One settings hvor alt internet fungerer.

Nogle der kender til problemet og hvad man kan gøre?

På forhånd tak


Har du husket at gemme din spilprofil på 'skyen' fra din Xbox 360 ?
Var dit spil digitalt eller på skive? Hvis det er på skive så skal du bruge den for at spille på Xbox One.


Gemme den på skyen? Hvordan?

Det er digitalt :)
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Xbox360 på XB1, hente profil?

Indlægaf JohnH » 22. mar 2016 17:45

wMikkel skrev:
Gemme den på skyen? Hvordan?

Det er digitalt :)


Det er spillets savegame man gemmer på 'skyen' istedet for på Xbox 360's harddisk, men du burde kunne spille det på Xbox One alligevel. Har du prøvet nogle andre tilbagekompatible spil på Xbox One?
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox360 på XB1, hente profil?

Indlægaf wMikkel » 28. mar 2016 19:28

Jeg er ikke helt sikker på jeg er med.
Men er jeg er forbundet til Live med min profil, det virker ikke.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Xbox360 på XB1, hente profil?

Indlægaf Elgaard » 28. mar 2016 20:36

Når du starter et spil op på din 360'er, får du en valgmulighed lignende billedet nedenfor, hvor du kan vælge hvor den skal lagre dine savegames. Du skal have valgt "Cloud Saved Games" dengang, ellers har dit savegame kun været gemt lokalt på din 360'er.

Hvis du stadig har 360'eren, så kan du flytte dine savegames til skyen via Settings -> Storage Management.

Billede
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Xbox360 på XB1, hente profil?

Indlægaf wMikkel » 28. mar 2016 22:17

Hvad så hvis man ikke har sin Xbox360 længere?

Det kan vel ikke være rigtigt man ikke kan benytte sig af bagudkompatibiliteten uden sin Xbox Live profil medmindre man har gjort lige det trin på Xbox360? :)

Savegames er jeg lidt ligeglad med, det er mere at kunne bruge min Xbox Live profil til de bagudkompatible 360 spil så jeg bla kan spille online i Gears 3.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron