Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 16. feb 2016 22:11

@YCSMS:
Jeg kan se hvad du mener - men jeg har aldrig haft det så sjovt med, at spille online i FIFA, som efter
jeg skiftede til 5-2-2-1. :D

Nu er guldet i 1. Division virkelig kommet inden for rækkevidde - har aldrig vundet 1. Division før.. ;)

Billede
Billede

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 17. feb 2016 07:23

Benja190782 skrev:@YCSMS:
Jeg kan se hvad du mener - men jeg har aldrig haft det så sjovt med, at spille online i FIFA, som efter
jeg skiftede til 5-2-2-1. :D

Nu er guldet i 1. Division virkelig kommet inden for rækkevidde - har aldrig vundet 1. Division før.. ;)

Billede
Billede

Billede


Udemærket Benja!! Hent så den titel. Husk du spiller for alle os der "endnu" ikke har vundet 1 div :D
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 17. feb 2016 09:43

At bruge 5atb i FIFA er lidt det samme som at campe i FPS-spil, det er en utrolig nem måde at få en god score på men bliver unægteligt trivielt. Jeg undgår altid at spille imod de typer online :o
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 17. feb 2016 12:22

Mitzurugi skrev:At bruge 5atb i FIFA er lidt det samme som at campe i FPS-spil, det er en utrolig nem måde at få en god score på men bliver unægteligt trivielt. Jeg undgår altid at spille imod de typer online :o


=D> :lol:
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 17. feb 2016 12:33

Mitzurugi skrev:At bruge 5atb i FIFA er lidt det samme som at campe i FPS-spil, det er en utrolig nem måde at få en god score på men bliver unægteligt trivielt. Jeg undgår altid at spille imod de typer online :o


Hent lige gulvkluden... der ligger mundlort ud over det hele her!

'amen hold kæft en gang fis - det kommer da 100% an på folks spillestil!
Hvis det virkelig var så "nem en måde at få en god score på" hvorfor spiller næsten alle så 4-3-3 (4) om jeg må spørge???

Jeg undgår også helst de typer der spiller 4-3-3 (4) fordi de oftes spiller med et konstant pres og helst stiller sig ind på stregen, med en spiller, når der er frispark til modstanderen - eller løber direkte fra kickoff mod mål! :roll:

Det kommer an på hvem man er som person - jeg stiller mig sgu ikke tilbage og venter på at slå en "ping pong passing-kontra" bare fordi jeg spiller 5-2-2-1.

Det er simpelthen en gang pjat, at nedgøre denne formation!
Jeg beklager meget, hvis jeg er stødt ind i dig på min vej mod guldet i 1. Division! :lol:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 17. feb 2016 12:41

Hvad med dig, 007 baker, hvordan går det med dig og 5xxx? Fik du spillet noget mere med den? :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 17. feb 2016 12:57

Mitzurugi skrev:At bruge 5atb i FIFA er lidt det samme som at campe i FPS-spil, det er en utrolig nem måde at få en god score på men bliver unægteligt trivielt. Jeg undgår altid at spille imod de typer online :o


Det var da en virkelig mærkelig samligning #-o
De formationer der er i FIFA er skabt fordi gamere ikke spiller spillet på den samme måde og der skal være afspredelse. Gudskelov for det :)

I din optik er Benja så den type når han spiller eks. Street fighter eller Mortal Kombat etc. Altid vælger karaktere der har ranged attacks fordi det giver ham en fordel.
Det der gør en gamer god er vel at man har en måde at tilpasse sit spil på om man enten møder en i FIFA der spiller 5-2-2-1 eller 4-3-3(4) eller Dhalsim, Ryu eller Scorpion i et beat em up spil.

Det er sgu for let at beklage sig [-X

@YCMS: Jeg har ikke spillet med den siden mod min kammerat. Jeg er lige rykket op i 1 div med mit Liga BBVA hvor jeg netop spiller 4-3-3(4) :) Så jeg tør ikke andre formation nu. Hvis jeg rykker ned lige så hurtigt som sidst vil jeg helt sikkert prøve 5-2-2-1 da jeg virkelig gerne vil vinde 1 Div :D
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+2

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 17. feb 2016 15:23

Jeg har forresten coins jeg gerne vil af med (sælge). Skriv hvisdet har interesse.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 17. feb 2016 15:42

Jeg har måske spillet imod 40-50 forskellige personer som har brugt 5atb, og det har altid været vanvittigt kedelige kampe. Time wasting og udelukkende afhængige af kontraspil. Jeg har ofte set formationen for folk som mangler defensive evner, så de har brug for en ekstra til at kompensere :) Rigtig mange folk spiller med 4-3-3(4) fordi den giver så mange offensive muligheder, og dermed en større underholdningsværdi :wink:
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 17. feb 2016 16:54

Mitzurugi skrev:Jeg har måske spillet imod 40-50 forskellige personer som har brugt 5atb, og det har altid været vanvittigt kedelige kampe. Time wasting og udelukkende afhængige af kontraspil. Jeg har ofte set formationen for folk som mangler defensive evner, så de har brug for en ekstra til at kompensere :) Rigtig mange folk spiller med 4-3-3(4) fordi den giver så mange offensive muligheder, og dermed en større underholdningsværdi :wink:


MAAA!! Forkert svar - rigtig mange vælger 4-3-3 (4) fordi de mangler offensive egenskaber og er derfor nød til, at have mindst 6 mand i angreb konstant!

Altså hold nu kæft, med alt det fis der - det er som jeg siger - det kommer an på hvilken spillestil man er til!

Uanset formation!

Ergo - jeg synes ikke 5-2-2-1 er defensiv fordi jeg spiller ikke defensivt! Mine kampe er fuld af chancer og masser af underholdning! ;)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf betterjoker » 17. feb 2016 17:00

Heller en 5-2-3 ind 4-3-3(4) brækker mig over deres high pressure spille stil
betterjoker
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 17. feb 2016 17:14

Benja190782

Du er på vej mod guld i 1.div (flot). Det kunne du ikke med 433-4 som du spillede før? Nu har du så valgt en formation, hvor du har én ekstra mand i forsvaret. Er det så rigtig forstået, at grunden til du nu owner i 1.div er ikke pga den ekstra mand i forsvaret som gør den mere defensiv, men derimod at formationen ifølge dig er mere offensiv? Eller er det forkert? :)

Edit: Hvad spillede du egentlig før 5xxx? :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 17. feb 2016 19:24

@YCSMS: som du ved er dette mit første år med FUT - da jeg startede spillede jeg 4-3-3 (4) og efter kort tid skiftede jeg til 4-1-2-1-2 (2) som jeg spillede med i lang tid. Indtil nu..

Som du kan se har jeg kun spillet 17 sæsoner i FUT, som næsten er det eneste jeg spiller.
Jeg gik direkte fra 10. Division til 1. Division og er derefter kun rykket ned én gang.
Der er ingen tvivl om, at jeg også ville kunne vinde 1. Division med 4-3-3 (4) men jeg havde ganske enkelt ikke et stærkt nok hold dengang. Der er immervæk noget forskel på, at have Atsu som LW, og så Hazard.

Det er ikke helt rigtigt forstået - det jeg oplever med 5-2-2-1 nu er flere offensive løb fra mine medspillere og et hold, der er mere i balance - angriber som et hold og forsvarer som et hold. Flere overlaps osv.

Min spillestil, altså min personlige mentalitet, har altid været den samme uanset formation.
Jeg er spilopbyggende og oftes mest i boldbesiddelse.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 18. feb 2016 11:37

Er titlen i hus, Benja? :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 18. feb 2016 12:06

YCSMS skrev:Er titlen i hus, Benja? :)


Nej har stadig de 3 kampe tilbage og mangler kun 4 point - men ville lige havde Kevin De Bruyne i hus først, inden jeg tager de sidste. Nerverne sidder jo uden på tøjet lige nu, hehe! :D
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster