Xboxlife forum

Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf JohnH » 2. feb 2016 07:39

Ink129 skrev:
JohnH skrev:Har fået spillet det i et par timer nu, og er blevet lidt omvendt .. troede ellers ikke det var noget for mig, men det er faktisk rigtigt fænglende. Grafikken er ikke helt i top, men gameplayet fejler ikke noget og med mit nye surround-headset kan jeg rigtig nyde lydene i spillet, det har de lavet rigtig godt, det er meget let at høre fodtrin, reb på væggen m.m.
Skal bare have øvet mig noget mere :mrgreen:


Jeg skal selv have købt et surround sound headset til min One - må jeg høre, hvilket du har købt? Og vil du anbefale det?


Det er et Steelseries H jeg har købt og jeg er superglad for det =D>

Kvaliteten er rigtig god og det virker perfekt sammen med skydespil m.m. Man kan styre næsten alt med lyd via headsettet og/eller den fede boks med OLED-display. Den eneste lille ulempe er at der stadig skal en chatledning fra headset til controller for chatlyd.

http://www.elgiganten.dk/product/konsol ... src=aw.ds#
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf Ink129 » 2. feb 2016 11:57

JohnH skrev:
Ink129 skrev:
JohnH skrev:Har fået spillet det i et par timer nu, og er blevet lidt omvendt .. troede ellers ikke det var noget for mig, men det er faktisk rigtigt fænglende. Grafikken er ikke helt i top, men gameplayet fejler ikke noget og med mit nye surround-headset kan jeg rigtig nyde lydene i spillet, det har de lavet rigtig godt, det er meget let at høre fodtrin, reb på væggen m.m.
Skal bare have øvet mig noget mere :mrgreen:


Jeg skal selv have købt et surround sound headset til min One - må jeg høre, hvilket du har købt? Og vil du anbefale det?


Det er et Steelseries H jeg har købt og jeg er superglad for det =D>

Kvaliteten er rigtig god og det virker perfekt sammen med skydespil m.m. Man kan styre næsten alt med lyd via headsettet og/eller den fede boks med OLED-display. Den eneste lille ulempe er at der stadig skal en chatledning fra headset til controller for chatlyd.

http://www.elgiganten.dk/product/konsol ... src=aw.ds#


Uh, det ser mums ud - jeg skal ud og kigge på det i dag samt en kopi af Siege. Jeg har et gammel Steelseries headset, som jeg har brugt til min PC i mange år, men det er efterhånden ved at være slidt, og så er det uden Surround Sound selvfølgelig - men kvalitetsmæssigt har det sgu holdt godt. Og chatledning ville jeg sagtens kunne leve med, hvis det er. Tak for respons - jeg vil lige holde øje med denne, når jeg kigger.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf Ink129 » 2. feb 2016 14:58

Jeps, så har jeg også investeret i spillet - bare add mig, hvis I vil. Jeg har spillet Siege på Playstation, så jeg er ikke helt noob :wink:

Og så er der kommet ny patch med nyt map, og to nye operators for dem med season pass - vi andre må vente en uges tid på dem.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf Fubzter » 3. feb 2016 23:37

Afd mig hvis i mangler en til lidt teamplay gamertag er fubzter
Fubzter
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Århus n


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf hackNICE1112@ » 8. feb 2016 21:11

Nogle der har lyst til at team op i morgen aften ved en 17 tiden og spille et par timer :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf Ink129 » 9. feb 2016 15:21

hackNICE1112@ skrev:Nogle der har lyst til at team op i morgen aften ved en 17 tiden og spille et par timer :-)


Jeg er måske på der, men jeg vil ikke garantere det - jeg adder dig lige, og så ser vi lige tiden an her om et par timer. Hvis du ser jeg er på, så inviterer du bare :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306

+1

Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf petethedawg » 16. feb 2016 12:55

Nogen der er klar på siege i eftermiddag,er klar fra 15 tiden måske lidt før
Billede
petethedawg
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: tårs


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf hackNICE1112@ » 16. feb 2016 13:02

petethedawg skrev:Nogen der er klar på siege i eftermiddag,er klar fra 15 tiden måske lidt før


Jo måske :-) er først hjem hvad en 16 tiden :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf Wizup » 16. feb 2016 16:29

Hey. Ville lige minde folk om at de af jer der har forudbestilt The Division digitalt gennem Microsoft også får 1200 R6 Credits. I kan indløse dem i Xbox storen :)
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf petethedawg » 16. feb 2016 19:04

tak for info, det var jeg ikke klar over
Billede
petethedawg
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: tårs


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf PrimarybechDk » 21. aug 2016 19:47

Hvis der stadig er nogen der spiller det her fantastiske spil, så må i meget gerne ADD mig. Er ikke i så højt level på Xbox endnu, men er på level 116 på ps4.
PrimarybechDk
PrimarybechDk
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron