Xboxlife forum

Elite controller

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Elite controller

Indlægaf ezx » 23. jan 2016 10:25

Hej
Lige et lille spørgsmål. Kan man bruge chatpad og lyd adapter i elite controller??
Pslife : ezx
My Youtube Channel

Billede
ezx
Niveau 3
 
Indlæg: 285
By: Viborg


Re: Elite controller

Indlægaf JesperN2820 » 23. jan 2016 10:32

Chatpad: yeps, se fx her http://www.windowscentral.com/sites/wpc ... k=M6wi1NNZ

Mht lydadapter, mener du den adapter man skulle bruge på de oprindelige controllere for at kunne tilslutte et alm minijack? I så fald behøver du den ikke længere, da elitecontrolleren som alle nye controllere har en indgang til minijack.

Vh Jesper
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Elite controller

Indlægaf z0ntax » 23. jan 2016 14:17

JesperN2820 skrev:Chatpad: yeps, se fx her http://www.windowscentral.com/sites/wpc ... k=M6wi1NNZ

Mht lydadapter, mener du den adapter man skulle bruge på de oprindelige controllere for at kunne tilslutte et alm minijack? I så fald behøver du den ikke længere, da elitecontrolleren som alle nye controllere har en indgang til minijack.

Vh Jesper


Men Ja den kan bruges... Bruger den selv til tider da den er nem at skrue op og ned på :wink:
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Elite controller

Indlægaf BuBubbi » 25. jan 2016 06:27

JesperN2820 skrev:
Mht lydadapter, mener du den adapter man skulle bruge på de oprindelige controllere for at kunne tilslutte et alm minijack? I så fald behøver du den ikke længere, da elitecontrolleren som alle nye controllere har en indgang til minijack.

Vh Jesper


Men kan man?
Selvom man ikke længere behøver.

Jeg vil langt hellere bruge min Turtlebeach adapter også kunne justere lyden hurtigt i stedet for at skulle langt ind i indstillinger hver gang.

Så spørgsmålet er om man stadig kan bruge adapteren hvis man ønsker det.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Elite controller

Indlægaf Wizup » 25. jan 2016 09:01

@ BuBubbi Ja det kan sagtens lade sig gøre. Jeg kører f.eks selv med et setup med en Elite Controller og et Astro A50 med lyd adapter i controlleren.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Elite controller

Indlægaf BuBubbi » 28. jan 2016 18:24

Wizup skrev:@ BuBubbi Ja det kan sagtens lade sig gøre. Jeg kører f.eks selv med et setup med en Elite Controller og et Astro A50 med lyd adapter i controlleren.


Det lyder godt.
Kan sagtes se meningen med at have et 3,5 mm stik direkte i controlleren, men det er simpelthen for besværligt at justerer lydniveauer og balance mellem gamelyd og chat når man skal ind i settings hver gang.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Elite controller

Indlægaf Morten Skou » 28. jan 2016 18:32

BuBubbi skrev:
Wizup skrev:@ BuBubbi Ja det kan sagtens lade sig gøre. Jeg kører f.eks selv med et setup med en Elite Controller og et Astro A50 med lyd adapter i controlleren.


Det lyder godt.
Kan sagtes se meningen med at have et 3,5 mm stik direkte i controlleren, men det er simpelthen for besværligt at justerer lydniveauer og balance mellem gamelyd og chat når man skal ind i settings hver gang.


Helt enig :) Men det kan man sagtens.

Er SUPER glad for controlleren.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Elite controller

Indlægaf BuBubbi » 29. jan 2016 14:18

Jeg har ikke fået købt mig en endnu, men bliver nød til at have en inden længe.

Har godt nok 2 Scuf controllere som virker ganske fint.
En uden trigger stops og en uden til alt andet end FPS spil.
Meeen, det må snart være tid til noget nyt legetøj. :D
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Elite controller

Indlægaf XenturionxTc » 29. jan 2016 15:43

Elite controlleren er ikke noget andet.

Elite controlleren er da shit
XenturionxTc
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Re: Elite controller

Indlægaf JohnH » 29. jan 2016 16:26

XenturionxTc skrev:Elite controlleren er ikke noget andet.

Elite controlleren er da shit


Hvad snakker du om, har du prøvet en ? Den er meget mere lækker og smooth end den normale controller. Bare det at man kan skifte sticks og sætte ekstra triggere på undersiden, det retfærdiggør da halvdelen af prisen.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Elite controller

Indlægaf hackNICE1112@ » 29. jan 2016 16:40

XenturionxTc skrev:Elite controlleren er ikke noget andet.

Elite controlleren er da shit


Overhoved ikke enig med dig elite controller er vildt lækker hold kæft jeg er glad for mig :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258

+1

Re: Elite controller

Indlægaf JohnH » 29. jan 2016 16:59

BuBubbi skrev:
Wizup skrev:@ BuBubbi Ja det kan sagtens lade sig gøre. Jeg kører f.eks selv med et setup med en Elite Controller og et Astro A50 med lyd adapter i controlleren.


Det lyder godt.
Kan sagtes se meningen med at have et 3,5 mm stik direkte i controlleren, men det er simpelthen for besværligt at justerer lydniveauer og balance mellem gamelyd og chat når man skal ind i settings hver gang.


Jeg kan justere lyd og balance direkte på mit Steelseries H headset, det er rigtig fedt. Bruger dog stadig lyd adapteren, da jeg får støj i lyden når jeg sætter jacksticket direkte i min Elite controller.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Elite controller

Indlægaf XenturionxTc » 29. jan 2016 17:19

Tror der er gået fredagsøl i mit indlæg.

Da jeg skrev "da shit" mente jeg "best controller ever".

Skal forsøge fremover ikke at mixe xboxlife forum og fredags øl i min begejstring for controlleren
XenturionxTc
Niveau 2
 
Indlæg: 111

+1

Re: Elite controller

Indlægaf Morten Skou » 29. jan 2016 18:54

XenturionxTc skrev:Tror der er gået fredagsøl i mit indlæg.

Da jeg skrev "da shit" mente jeg "best controller ever".

Skal forsøge fremover ikke at mixe xboxlife forum og fredags øl i min begejstring for controlleren


Nu når du skriver "best controller ever"... mener du så i virkeligheden ikke "tha shit!"? :mrgreen: Fredagsøl er en dejlig ting 8)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Elite controller

Indlægaf XenturionxTc » 30. jan 2016 09:23

Mener det er den bedste controller jeg har haft.

Følelsen af kvalitet hele vejen igennem, og padles kan med fordel konfigureres i forskellige spil.

Har endvidere hjulpet kammerat med at skaffe en, grundet den lave lagerbeholdning
XenturionxTc
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron