Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Anastacio » 21. nov 2015 17:10

Var det ikke meningen, at man med den seneste opdatering, skulle være i stand til, at spille Windows 10-spil som Candy Crush og Crossy Road på sin Xbox One?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 21. nov 2015 17:49

Anastacio skrev:Var det ikke meningen, at man med den seneste opdatering, skulle være i stand til, at spille Windows 10-spil som Candy Crush og Crossy Road på sin Xbox One?

Det er aldrig blevet sagt at alt man kan spille på Windows 10 på magisk vis bliver tilgængeligt på Xbox One men det skulle være en meget smal sag for udviklerne at få rettet deres eksisterende spil og apps til så de også kan afvikles på xbox nu
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TheoB » 3. dec 2015 14:14

Hey Xboxere. Jeg flytter fra min kammerat, der har ps4, her snart. Og jeg har da lige afsat lidt penge til at købe mig en ny konsol. Så jeg står og skal vælge mellem ps4 og xbox one.

PS4 er helt klart det populære valg blandt mine venner, så jeg kender alt til fordelene. Men jeg kunne godt bruge lidt input fra den stolte garde af Xbox tilhængere. Jeg har tidligere haft en XBOX 360, som jeg var glad for og egentlig vurderede som en uafgjort med PS3. Hvad tænker I ift. til fordele ved XBOX ONE?

Jeg kan se, at den er nogle hundrede kroner billigere, men det er ikke det, der afgør det:
-- url fjernet af moderator --
TheoB
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Brøndby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 3. dec 2015 14:19

Jeg skal forsøge at gøre det kort uden at starte en krig (Hvis du vil se hvad jeg mener med krig, så kig i Xboxlife's måske længste tråd : viewtopic.php?f=1&t=86852&p=1313307#p1313307 )

Hvis du spiller meget online, så køb det dine venner har ... Gør du ikke det, så kig på hvad der er af eksklusive spil nu og hvad der kommer i 2016, som du ikke vil leve uden og beslut dig udfra det.

end of story :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf XenturionxTc » 3. dec 2015 14:58

Helt enig.

Coop spillene er der det er sjovest, så køb den dine venner har
XenturionxTc
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TheoB » 4. dec 2015 12:13

Slimjay DK skrev:Jeg skal forsøge at gøre det kort uden at starte en krig (Hvis du vil se hvad jeg mener med krig, så kig i Xboxlife's måske længste tråd : viewtopic.php?f=1&t=86852&p=1313307#p1313307 )

Hvis du spiller meget online, så køb det dine venner har ... Gør du ikke det, så kig på hvad der er af eksklusive spil nu og hvad der kommer i 2016, som du ikke vil leve uden og beslut dig udfra det.

end of story :)


Hej Slimjay,
Tak for svaret.
Hold da op, de går amok i den tråd... Det er vist fanboy-tendenser...

Det giver god mening ift. Co-op spil. Jeg er dog nok mest tilhænger af open-world RPGs som Fallout, Elder Scrolls-serien, GTA, Witcher osv. Jeg overvejede selvfølgelig også PC ift. muligheder for editor, mods osv., men selve den fysiske spilleoplevelse og den plads hardwaren tager med en PC er jeg ikke fan af.

Ift. de open-world RPG-titler, er der så nogen, der har erfaring med ONE vs. PS4?
TheoB
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Brøndby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SteffenPoulsen » 4. dec 2015 19:26

Ps4 fanboys ligger utroligt meget vægt på når ps4 har et par pixels mere eller et par ekstra frames, men de spil du nævner der er stort set identiske på de 2 systemer. Denne generation er maskinerne sgu nærmest ens, så det giver mere mening at vælge den konsol du føler dig mest hjemme med og som du tror du vil have mest sjov med. Det er også en god ide at kigge på hvilken af de to lejre der har de exclusive titler du er mest interesseret i.
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg

+1

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 4. dec 2015 21:58

Hvis dine venner har en XB1 så er det en no-brainer, hvis du er den eneste der spiller konsol, så overvej det grundigt. Har ikke set nogen grund til at tænde min XB1 siden sommers, da multiplat-titlerne konsekvent afvikles bedre på PS4.

ELSKEDE min 360´er, men synes virkelig at MS har jokket i spinaten med hardwaren i XB1´eren

Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SteffenPoulsen » 4. dec 2015 22:29

Jokkede i spinaten ville jeg måske ikke ligefrem sige(bortset fra deres elendige launch). Maskinen kunne godt have været kraftigere, men det kunne ps4 nu også da de begge er bagefter en god pc lige fra start. Jeg er nu gået hen og er blevet ret glad for min Xbox One, syntes de kommer med den ene gode nyhed efter den anden bagud kompatibilitet/ stemmestyring med headset/ 4-5 gratis spil med gold hver måned og så selvfølgelig spillene som vælter ud Forza Horizon 2,Forza 5,Forza 6, sunset overdrive,Ryse,Rare Replay,Zoo Tycoon,Ori and the blind forest,Dead Rising 3,Titanfall,State of decay,Master chief collection,Halo 5,Gears of war:ultimate, Smite,Rise of the Tomb raider osv osv, og der er flere i vente end jeg har tid(og penge) til som Quantum break,Crackdown,Scalebound,Gears of war 4,fable Legends,Halo wars 2,Recore,Sea of thieves,Below,Cobalt,Cuphead,Gigantic, og det er endda kun for at nævne nogle af dem jeg er mest interesseret i, der er mange flere.
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SteffenPoulsen » 4. dec 2015 22:36

Major Oblivious skrev:Hvis dine venner har en XB1 så er det en no-brainer, hvis du er den eneste der spiller konsol, så overvej det grundigt. Har ikke set nogen grund til at tænde min XB1 siden sommers, da multiplat-titlerne konsekvent afvikles bedre på PS4.

ELSKEDE min 360´er, men synes virkelig at MS har jokket i spinaten med hardwaren i XB1´eren


Den der fps sammenligning fra just cause 3 syntes jeg da ikke er noget at prale med som ps4 mand. Begge maskiner dypper godt ned i 20'erne og de øjeblikke hvor det er værst på Xbox drejer han kammeraet rundt som en sindsyg mens han står næsten stille på ps4.
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg

+1

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 4. dec 2015 23:26

Major Oblivious skrev:Hvis dine venner har en XB1 så er det en no-brainer, hvis du er den eneste der spiller konsol, så overvej det grundigt. Har ikke set nogen grund til at tænde min XB1 siden sommers, da multiplat-titlerne konsekvent afvikles bedre på PS4.

ELSKEDE min 360´er, men synes virkelig at MS har jokket i spinaten med hardwaren i XB1´eren




Hold kæft en lort video være gang der sker nåde på skærmen på ps4 stå han helt stille men lige så snart det er på Xbox one så flyver han rundt med kameraet :shock:
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258

+1

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Psymatiq » 5. dec 2015 15:19

Folk flippede også ud over fallout 4 fordi DF fik nogle lag spikes på xb1...som jeg nu efter 60timers spille tid ikke har oplevet en eneste gang. DF er en fanboy troll maskine thats about it. Gaf elsker det lort og de er en stor Sony højborg.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund

+2

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SteffenPoulsen » 5. dec 2015 17:48

Har heller aldrig haft problemer med Fallout på min Xbox.
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Erroneus » 5. dec 2015 20:59

Psymatiq skrev:Folk flippede også ud over fallout 4 fordi DF fik nogle lag spikes på xb1...som jeg nu efter 60timers spille tid ikke har oplevet en eneste gang. DF er en fanboy troll maskine thats about it. Gaf elsker det lort og de er en stor Sony højborg.

Jeg syntes du skal kontakte DF og skrive, at deres konklusion er forkert, fordi du ikke har oplevet det. Og vi ved alle, at når man ikke har oplevet det, så kan det ikke ske fra andre, specielt ikke i open world spil hvor der er mange tilfældigheder på spil.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 5. dec 2015 21:35

Erroneus skrev:Jeg syntes du skal kontakte DF og skrive, at deres konklusion er forkert, fordi du ikke har oplevet det. Og vi ved alle, at når man ikke har oplevet det, så kan det ikke ske fra andre, specielt ikke i open world spil hvor der er mange tilfældigheder på spil.

...og vi ved alle, at DF og GAF har en ulastelig trackrecord med at være upartiske og ikke puste til fanboy-ilden, på samme måde som internettet aldrig benyttes til at præge letpåvirkelige mennesker for profit
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron