Xboxlife forum

Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 2. nov 2015 00:37

Det håber jeg, for det var sjovt sidste år, mens nu føles det ikke som det samme, det virker lidt dødt. Håber vi bliver bedre til at spille og få ligaen til at køre ordenligt
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 2. nov 2015 13:20

Jeg er tilbage fra kursus i dag - har som bekendt været væk i et stykke tid pga. det. Men nu er det overstået :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TigerJax007 » 2. nov 2015 16:21

Jeg må ærligt erkende, at jeg er én af dem, der ikke får spillet mine kampe. Jeg gider ikke rigtig spille i øjeblikket, og jeg melder fra til næste sæson. Der er alt for mange andre spil, der tager min opmærksomhed, og det bliver ikke mindre når også spil som Fallout 4, Siege, Just Cause 3, Star Wars Battlefront m.fl. udkommer.

Det hjælper bestemt heller ikke på min entusiasme, at jeg aldrig spiller mod andre end computeren. Der er så få med, at det altid er computeren jeg spiller imod. Det er selvfølgelig forskelligt alt afhængig af hvilket hold man har valgt, og deraf hvilke hold man er i division og kampprogram med. Men som eksempel kan jeg nævne, at jeg hele sæsonen kun spiller 2 gange imod en anden bruger. Og det er endda inklusiv preseason. Jeg har ikke spillet en eneste uge imod en bruger i regular season - og jeg tror først jeg skal det i uge 14-15 stykker...

Jeg må erkende, at jeg har for mange andre spil om ørerne, der trækker væsentligt mere, samt diverse spilanmeldelser, samt vores Xboxlife Racing Liga i Project CARS, som også løber hver uge. Jeg var for ambitiøs da jeg troede, at jeg kunne bide over det hele. Det kan jeg ikke - og der må jeg blankt erkende, at det bliver Madden, der trækker det korteste strå.

For det første skal jeg personligt have mere tid til det - for det andet, så bliver sådan en liga her først en rigtig succes, den dag der er deltagere nok til at man spiller imod hinanden og KUN UNDTAGELSESVIS spiller imod computeren.

Beklager :?
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 2. nov 2015 16:40

Lige hurtigt, vi mødte hinanden i uge 3… men ellers har du ret, der er desværre for mange kampe mod computeren. Det er fair nok at der er andre spil der trækker, for så er det bedre at gå ud når sæsonen er slut.
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J

+1

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf emilrener » 12. nov 2015 09:53

Jeg ved godt jeg ikke har været den mest aktive herinde, men er meget aktiv i Madden og det ærger mig meget at ligaen er ved at dø.
Synes det er irriterende at der ikke bliver opdateret onsdag og søndag, som vi aftalte i starten, da jeg altid glæder mig til at spille min kampe :D
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 12. nov 2015 10:20

emilrener skrev:Jeg ved godt jeg ikke har været den mest aktive herinde, men er meget aktiv i Madden og det ærger mig meget at ligaen er ved at dø.
Synes det er irriterende at der ikke bliver opdateret onsdag og søndag, som vi aftalte i starten, da jeg altid glæder mig til at spille min kampe :D


Min fejl. Havde fuldstændig glemt at avancere, på trods af jeg spillede det hele aftenen igår. Jeg avancere med det samme :). Og tak for kampen igen :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 18. nov 2015 23:31

Mr. Kaos - vi har har hinanden. Hvornår passer det dig? :)

Vil lige høre dem der ikke har spillet deres kampe på det seneste - Bengals, Patriots, Chiefs og Bucs (er han stadig med?), er der nogen der bare vil sendes ud af ligaen?
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf jesperbadeand » 19. nov 2015 08:15

Hejsa;
what? Så skal jeg ha klø igen ? Jeg kan i dag mellem 16-18, efter kl: 20. Lørdag før kl: 1300. Søndag efter kl: 1600.

mvh
Jesper
jesperbadeand
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 19. nov 2015 09:54

jesperbadeand skrev:Hejsa;
what? Så skal jeg ha klø igen ? Jeg kan i dag mellem 16-18, efter kl: 20. Lørdag før kl: 1300. Søndag efter kl: 1600.

mvh
Jesper


Skal vi forsøge mellem 16-18? :)

Og optimisme er vejen frem :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf jesperbadeand » 19. nov 2015 10:37

Det gør vi
jesperbadeand
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 19. nov 2015 16:18

Der er kommet noget i vejen, så jeg var/er kun ledig frem til kl 17... Hvad siger du til imorgen kl 11?
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf jesperbadeand » 19. nov 2015 17:25

Hej

Tak for kampen , det lyder måske skørt, men det gik lidt bedre end jeg forventede... Lidt

Mvh
Jesper
jesperbadeand
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 19. nov 2015 21:36

Selv tak :)

Ved ikk hvorfor dommeren ikke kunne lide Webb, siden der ved 2 interceptions skulle dømmes Holding :).. Hakkede den også ved dig? Oplevede lige inden et par kast at den hakkede, så,de kom lidt sent afsted.

Men lækkert at spille mod brugere på det seneste :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf jesperbadeand » 19. nov 2015 21:51

Hej igen,

Ja, jeg var lidt heldig med de to inceptions der blev kaldt tilbage. Jeg oplevede også en hakken , men kun når du var i angreb.

Mvh
Jesper
jesperbadeand
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 23. nov 2015 23:36

TigerJax vi har hinanden i denne runde. Ønsker du at spille den?
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron