Xboxlife forum

Fallout 4 Tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 12. nov 2015 21:42

lige en god video som intro til bygge tingen i spillet..

rimelig basal.. men ret mange gode tips i..

Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+2

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 12. nov 2015 23:22

Rasbred skrev:lige en god video som intro til bygge tingen i spillet..

rimelig basal.. men ret mange gode tips i..



Tak. Jeg er slet ikke begyndt på at bygge endnu, så vil helt sikkert give den et kig.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 13. nov 2015 12:20

NVM
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Kourosh » 13. nov 2015 15:44

Nogen af jer der har problemer med achievements?
Er kommet til Diamond City og prøver at få Homerun, men lagde mærke til at jeg kun har fået to achievements i spillet. Ikke engang Sanctuary, selvom jeg har gennemført den.
Kourosh
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Kourosh » 13. nov 2015 16:35

Damnit... Uden at tænke gik jeg tilbage i mine saves og prøvede at unlocke Sanctuary achievement. Men det virkede ikke, og har kigget på nettet og virker som et MS server problem. Men oh well, den overskrev min første save ved Diamond City... -.- 6 timers gameplay fra i nat er gone. Nå, igang igen.
Kourosh
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf boblerne32 » 13. nov 2015 18:17

Ved I hvor der er "safe containers"? Altså hvor man kan gemme sine ting, og forhåbentlig finde dem igen...

Og en anden ting...

Jeg "droppede" nogle ting, for at "scrappe" dem, men nu kan jeg ikke se, at jeg har fået det "scrap", som jeg skulle have ud af tingene.

Andre der har oplevet det?
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 13. nov 2015 18:58

Er det bare mig, eller er der slet ikke den samme frihed til at slå folk ihjel, som i 3eren og NV? Der kunne man sagtens udslette en by, hvis man vil. I 4eren kan jeg ikke slå borgmestre ihjel fx.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 13. nov 2015 20:25

Er vi ikke ude i at skulle have en Fallout - Show off tråd hvor man kan fremvise sit hus eller våben og lign ??

jeg har lige lavet mig dette slot her :)

Billede

:mrgreen: :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+2

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Phimosis » 14. nov 2015 17:15

Fedt må man sige :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf zordiak » 14. nov 2015 23:58

boblerne32 skrev:Ved I hvor der er "safe containers"? Altså hvor man kan gemme sine ting, og forhåbentlig finde dem igen...

Og en anden ting...

Jeg "droppede" nogle ting, for at "scrappe" dem, men nu kan jeg ikke se, at jeg har fået det "scrap", som jeg skulle have ud af tingene.

Andre der har oplevet det?


det er der i alle dine settlements. du kan gemmer alle dine ting i din workstation eller der hvor du crafter våben og armor. og det du ligger i din workstation kan du også få fat i fra der hvir du crafter. de deler pladsen hvis man kan kalde det, det. hvis du så har charisma til at få local leader perken kan du lave supply lines imellem alle dine settlements og så deles hele dit junk lager, altså alle dine crafting mats imellem de settlements, som indgår i supply linen. håber det giver mening.
zordiak
Niveau 1
 
Indlæg: 67
By: Odense V


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 15. nov 2015 00:23

Nu er vi alle vel efterhånden så godt inde i spillet, at vi kan snakke om dette uden det er kæmpe spoilers. Hvem 'kæmper' I for og hvorfor?

Jeg er pt. Paladin i brotherhood. Jeg er dog kommer til en mission, hvor jeg aldrig vil kunne blive venner med The institute, hvis jeg tager den. Den er jeg lidt tilbageholden med :)

Ved I, om man kan forsætte med spillet efter main quest?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf boblerne32 » 15. nov 2015 08:09

zordiak skrev:
boblerne32 skrev:Ved I hvor der er "safe containers"? Altså hvor man kan gemme sine ting, og forhåbentlig finde dem igen...

Og en anden ting...

Jeg "droppede" nogle ting, for at "scrappe" dem, men nu kan jeg ikke se, at jeg har fået det "scrap", som jeg skulle have ud af tingene.

Andre der har oplevet det?


det er der i alle dine settlements. du kan gemmer alle dine ting i din workstation eller der hvor du crafter våben og armor. og det du ligger i din workstation kan du også få fat i fra der hvir du crafter. de deler pladsen hvis man kan kalde det, det. hvis du så har charisma til at få local leader perken kan du lave supply lines imellem alle dine settlements og så deles hele dit junk lager, altså alle dine crafting mats imellem de settlements, som indgår i supply linen. håber det giver mening.


Det giver fint mening, tak :)
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf fodbod1232 » 19. nov 2015 20:25

Billede :)
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537

+2

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf A42Merlin » 20. nov 2015 07:55

Hvor skulle hunden vide fra at de lys var farlige? :D
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod

+1

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Adampantic » 21. nov 2015 02:21

Andre der oplever, at hvis man placere ting i sine hus på borde, reoler og lignende at de forsvinder eller går igennem?
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron