Xboxlife forum

Fallout 4 Tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf ALIE » 11. nov 2015 00:19

ville lige høre om det kun var mig der misede en tutorial omkring vats :? .
har spillet 5 timer og tænkte det var mærkeligt, når det var det første man nærmest lære i fallout 3.

fandt også ud at jeg kunne gøre det med LB men husker ikke at spillet lærte mig det.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf dummiz » 11. nov 2015 01:30

ALIE skrev:ville lige høre om det kun var mig der misede en tutorial omkring vats :? .
har spillet 5 timer og tænkte det var mærkeligt, når det var det første man nærmest lære i fallout 3.

fandt også ud at jeg kunne gøre det med LB men husker ikke at spillet lærte mig det.


Tror kun det er dig :) man får det af vide når du er i vault 111. Der kommer en grøn boks i øverste højre hjørne af skærmen der fortæller dig at du skal prøve at bruge V.a.t.s mod nogle kakkelakker du møder i sådan en gang dernede. Så det er skam fortalt :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469

+1

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf dummiz » 11. nov 2015 01:32

SPOILER ALERT


Er der nogle der har prøvet IKKE at skrive under til vault 111 når man fra vault Tec kommer og banker på døren? Fordi jeg tænkte på om man kan undgå ens kone bliver skudt i starten og ens barn bliver kidnappet hvis man IKKE underskriver med vault Tec i starten ved hoveddøren. Eller dør man bare hvis ikke man skriver under?
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Rasmusdc » 11. nov 2015 08:37

nu spiller jeg godt nok på PC, men gætter mig til historien er den samme.

har desværre ikke rigtigt haft tid andet 1+ time i går, hvilket gjorde jeg nåede at få mit Power Armor, men kæmper en del med de her Fusions Cores, jeg har Fusion cells (80) kan jeg crafte cores? eller er det bare tilfældigt når jeg finder ting..

er træt af at gå rundt i et unpowered powerarmor, og ved ikke om jeg bare skal efterlade det.. og så rende tilbage og hente det engang når jeg har fået fundet nogle cores.

åhhh håber snart de får frigivet deres SLI profil, synes faktisk spillet ser godt ud.. kører ultra 3840x2160 men en 970 uden AA er 30fps, og 60 ville være lækkert, dog utroligt stabilt spil fps mæssigt.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Slimjay DK » 11. nov 2015 08:40

Rasmusdc skrev:åhhh håber snart de får frigivet deres SLI profil, synes faktisk spillet ser godt ud.. kører ultra 3840x2160 men en 970 uden AA er 30fps, og 60 ville være lækkert, dog utroligt stabilt spil fps mæssigt.


Det samme kan man vist ikke sige om Xbox One versionen, hvor jeg kan læse mig til at det stutter og på et tidspunkt er nede og ramme 0 frames ....

http://www.polygon.com/2015/11/10/97043 ... 4-xbox-one
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Rasmusdc » 11. nov 2015 08:51

Slimjay DK skrev:
Rasmusdc skrev:åhhh håber snart de får frigivet deres SLI profil, synes faktisk spillet ser godt ud.. kører ultra 3840x2160 men en 970 uden AA er 30fps, og 60 ville være lækkert, dog utroligt stabilt spil fps mæssigt.


Det samme kan man vist ikke sige om Xbox One versionen, hvor jeg kan læse mig til at det stutter og på et tidspunkt er nede og ramme 0 frames ....

http://www.polygon.com/2015/11/10/97043 ... 4-xbox-one


ja, kan ikke helt finde rundt i hvilken version der egentligt er den bedste, for de er begge ustabile på forskellige tidspunkter, hørte et andet sted, at XBox one havde stutter i nogle ikke action scener som var irriterende, men PS4 rent faktisk havde under gameplay, og PS4 burde jo være mere stabil...

Grafisk er spillet jo ikke super imponerende, selv i "4K" på PC.. ser godt ud i forhold til hvad det er, så er ikke skuffet. men burde ikke være super svært at trække.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf RaGa_MuFFiN » 11. nov 2015 09:19

Købte det i Elgiganten igen til 399,- Nøj jeg glæder mig til at komme igang!
RaGa_MuFFiN
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf dummiz » 11. nov 2015 11:29

Jeg har spillet godt 4 timer og jeg har kun lige klaret questen nede i concord og har valgt at tage tilbage med "oneminuteman" og de andre for at "bosætte" os. Jeg fiser rundt og undersøger ALT det er nok derfor jeg ikke er nået længere på 4 timer :D (ah jeg sad fast godt en time mod et mobs inde i concord) så det har nok også noget at sige :D men hvor var jeg bare træt af jeg allerede skal møde kl, 13 Idag så blev desværre nød til at slukke mod min vilje :D
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469

+1

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 11. nov 2015 11:46

dummiz skrev:Jeg har spillet godt 4 timer og jeg har kun lige klaret questen nede i concord og har valgt at tage tilbage med "oneminuteman" og de andre for at "bosætte" os. Jeg fiser rundt og undersøger ALT det er nok derfor jeg ikke er nået længere på 4 timer :D (ah jeg sad fast godt en time mod et mobs inde i concord) så det har nok også noget at sige :D men hvor var jeg bare træt af jeg allerede skal møde kl, 13 Idag så blev desværre nød til at slukke mod min vilje :D


Vi 2 har spillet præcist på samme måde. Samme med den time mod mobs i Concord. :D

Dog har jeg fri her kl 13. Overvejede at tage fri, men væbnede mig med tålmodighed.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Haislund1983 » 11. nov 2015 12:23

Jer der spiller Fallout 4 på xone - Oplever I det stuttering som ( 0 FPS ) som nettet flyder over med? Eller er det tilsyneladende blevet løst i day-one patch?
Haislund1983
Niveau 0
 
Indlæg: 45
By: Vordingborg


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 11. nov 2015 12:26

I de 7 timer jeg spillede igår har jeg intet oplevet med 0 fps. Mit har bare kørt perfekt :-)

Selv mod den i concord
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Haislund1983 » 11. nov 2015 12:33

Rasbred skrev:I de 7 timer jeg spillede igår har jeg intet oplevet med 0 fps. Mit har bare kørt perfekt :-)

Selv mod den i concord


Super - Så kunne det være at man skulle hoppe med på vognen :-)
- I øvrigt, syntes at have læst et eller andet sted at xone var lead platform under udviklingen?! Nogen der ved om det er korrekt?
Haislund1983
Niveau 0
 
Indlæg: 45
By: Vordingborg


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf A42Merlin » 11. nov 2015 13:01

Rasbred skrev:I de 7 timer jeg spillede igår har jeg intet oplevet med 0 fps. Mit har bare kørt perfekt :-)

Selv mod den i concord


jeg har heller ikke haft problemer i de første 4 timer.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf KingHans » 11. nov 2015 13:22

Haislund1983 skrev:
Rasbred skrev:I de 7 timer jeg spillede igår har jeg intet oplevet med 0 fps. Mit har bare kørt perfekt :-)

Selv mod den i concord


Super - Så kunne det være at man skulle hoppe med på vognen :-)
- I øvrigt, syntes at have læst et eller andet sted at xone var lead platform under udviklingen?! Nogen der ved om det er korrekt?

Det er hvad de selv siger bethesda
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Bavi » 11. nov 2015 13:36

Jeg har heller ikke noget 0 FPS, men har en hel del andre problemer med UI'en der forsvinder. Pip-boy der pludseligt er usynlig og undertekster der bliver hængende indtil genstart.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron