Xboxlife forum

Fallout 4 Tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf dummiz » 10. nov 2015 10:54

Macheta skrev:Så er vi ved at være gearet op til det her vidunder. 65% to go. And i'm gone.

Billede


Ostehaps og risalamande til fallout 4 det holder \:D/
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf A42Merlin » 10. nov 2015 10:56

JohnH skrev:Her kan man købe Fallout-øl og de leverer også til Danmark

http://www.drinksupermarket.com/fallout-beer-4x-330ml


Tak for info :)
men det er dælme nogle hamper priser. Specielt fragt prisen :(
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf spif2001 » 10. nov 2015 11:36

Så fik jeg også min kopi på mit arbejde. Bliver svært at holde koncentrationen helt til kl 16 når coveret ligger og stirrer på mig! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens

+1

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf gaxed » 10. nov 2015 12:16

tænkte på om der var nogen som var villige til, at købe et parti øl sammen, og dermed spare på udgiften til fragt...?
gaxed
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 10. nov 2015 16:00

Hva så, hvad synes folk om spillet so far?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Ink129 » 10. nov 2015 16:37

YCSMS skrev:Hva så, hvad synes folk om spillet so far?


Sgu meget cool. Har spillet omkring fire timer, men synes ikke rigtig, jeg har nået så meget endnu, da jeg bruger meget tid på at scavenge - selv junk har jo en praktisk funktion nu, så jeg ska' da ha'! :P

Shooting-mekanikken er blevet forbedret, hvilket er rart og interface på ens pip-boy er lækkert og overskueligt, synes jeg. Det eneste minus lige nu er, at frameraten dykker en gang imellem lidt for meget og dialogen er indtil videre ret begrænset. Man kan ikke få sig en så uddybende snak med NPC'er som før, føler jeg, men det er jo nok fordi, hovedkarakteren har en stemme denne gang.

Men damn, det er lækkert at være tilbage i The Wasteland! :D
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306

+3

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Phimosis » 10. nov 2015 16:59

Hvis det er noget, så jeg lige Fallout 4 koster 399 i Elgiganten til Xbox one
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 10. nov 2015 17:17

Ink129 skrev:
YCSMS skrev:Hva så, hvad synes folk om spillet so far?


Sgu meget cool. Har spillet omkring fire timer, men synes ikke rigtig, jeg har nået så meget endnu, da jeg bruger meget tid på at scavenge - selv junk har jo en praktisk funktion nu, så jeg ska' da ha'! :P

Shooting-mekanikken er blevet forbedret, hvilket er rart og interface på ens pip-boy er lækkert og overskueligt, synes jeg. Det eneste minus lige nu er, at frameraten dykker en gang imellem lidt for meget og dialogen er indtil videre ret begrænset. Man kan ikke få sig en så uddybende snak med NPC'er som før, føler jeg, men det er jo nok fordi, hovedkarakteren har en stemme denne gang.

Men damn, det er lækkert at være tilbage i The Wasteland! :D


Er helt enig i overstående. Præcis samme svar jeg ville have skrevet.

Der er lidt bugs hist og her, og jeg syntes starten var ret svag ift. F3 pg Vegas - selvom det story-mæssigt har en god forklaring på det. Ellers er det godt på vej til at blive mit "Game of the Year" - jeg er godt underholdt, og det er fedt at spille Fallout igen.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Haugboelle » 10. nov 2015 17:51

Hey

Har en uåbnet Pip boy edition til X1, nogen der er interesserede så smid en pb :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf KingHans » 10. nov 2015 20:53

Hvorfor mener at man ikke kan have samme dybe dialog, bare fordi man har en stemme denne gang?
Om det er game of the year er svært at sige endnu synes jeg, Witcher 3, kom jo også i år!
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 10. nov 2015 21:12

Hold op der er mange ting jeg ikke fatter :D

Det er sku super fedt!!! Nogen som har bygget et hus endnu og fået det til at ligne en normalt hus. Og ikke bare noget en to årig har lavet??
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Ink129 » 10. nov 2015 21:51

KingHans skrev:Hvorfor mener at man ikke kan have samme dybe dialog, bare fordi man har en stemme denne gang?
Om det er game of the year er svært at sige endnu synes jeg, Witcher 3, kom jo også i år!


Det kunne man også sagtens, men min teori er, at Bethesda har fravalgt det denne gang, fordi hovedpersonen har en stemme, og derfor har de begrænset dialogen i forhold til 3'eren. Pludselig har jo skulle indspille dialog til en hovedperson, som kan være begge køn, og det koster både tid og penge. Det er dog kun min egen lille hypotese, og så langt i spillet er jeg heller ikke kommet endny - det kan være dialogen rigtig kommer til sin ret og bliver mere uddybende i de større byer, hvor der vil være flere NPC'er at snakke med. Så mange har jeg nemlig ikke snakket med endnu, at jeg kan lave en "endelig vurdering", om man vil.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf dummiz » 10. nov 2015 23:26

Øh jeg har brug for et fif. Jeg er i concord og har sagt ja til at hjælpe "oneminuteman" med at rydde alle hostiles fra concord. MEN jeg har et kæmpe problem, jeg har brugt min "super" armod og alt min ammo til den minigun man tager oppe på taget. Alle "menneskelige fjender er fjernet men nu er der det her "firben" som har et dødningehoved ved sit navn som jo må betyde det er rimelig harsk at slå ihjel. Hvordan he****får jeg nakket den når jeg ikke har min super armor og minigun mere? Jeg kan ikke rigtig komme videre med den Quest for det skide mobs er slået ihjel.
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf spif2001 » 10. nov 2015 23:45

Spoiler alert...






Har du ikke et savegame lige før du tager power armoren på? Du kunne loade,prøve igen og så denne gang gå efter Death Claw færst?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf dummiz » 10. nov 2015 23:48

Nope ikke så vidt jeg ved :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron