Xboxlife forum

Fallout 4 Tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 9. nov 2015 13:56

Andre der også har fået en mail fra Coolshop om, at spillet ikke bliver leveret i morgen pga forsinkelse? :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Ink129 » 9. nov 2015 14:02

9 på Gamespot - tyder godt indtil videre. Vi må se, når andre følger trop.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 9. nov 2015 14:04

10/10 fra en anden side, jeg nok ikke må nævne.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf SvAmP » 9. nov 2015 14:14

L1TTL3GiRL skrev:Er det bare mig? Eller ser det virkelig skidt ud?

Har nu kigget streams og haft det på skærmen nogle timer nu og må indrømme at det ser ud af lort..

Jeg er selv kæmpe fanboy af serien men er dybt skuffet over det jeg ser lige nu..

Havde regnet med det ville bliver under medium for tror ikke de kan leve op til hypen..

Og det ser ud til jeg har ret..

Jeg har slettet min forudbestilling..

Men håbet er der stadigvæk <3

Lortet får åbenbart rigtig gode anmeldelser :)
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf L1TTL3GiRL » 9. nov 2015 14:14

9.5 på IGN !!

Virkelig flotte reviews..

Men venter stadigvæk på det dropper i pris..

syntes ikke det lever op til hvad jeg gerne vil have..

Men det jo en smagssag..

Men flotte reviews
L1TTL3GiRL
Niveau 0
 
Indlæg: 13
By: Taastrup


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf ALIE » 9. nov 2015 14:16

har fallout lagt ign ned :)
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf L1TTL3GiRL » 9. nov 2015 14:17

SvAmP skrev:
L1TTL3GiRL skrev:Er det bare mig? Eller ser det virkelig skidt ud?

Har nu kigget streams og haft det på skærmen nogle timer nu og må indrømme at det ser ud af lort..

Jeg er selv kæmpe fanboy af serien men er dybt skuffet over det jeg ser lige nu..

Havde regnet med det ville bliver under medium for tror ikke de kan leve op til hypen..

Og det ser ud til jeg har ret..

Jeg har slettet min forudbestilling..

Men håbet er der stadigvæk <3

Lortet får åbenbart rigtig gode anmeldelser :)


Det har du ret i det for.. Men det for FIFA også !! Men det sku ikke ensbetydende med det godt :p

Ikke min kop tea desværre
L1TTL3GiRL
Niveau 0
 
Indlæg: 13
By: Taastrup


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Ink129 » 9. nov 2015 14:23

Topkarakter på Gamesradar - det er jo guf det her. Har kun set videoen til Gamespot-anmeldelsen, og nu læser/ser jeg ikke flere anmeldelser. Jeg nøjes bare med at skimte karakterer her og der, da jeg ikke ønsker potentielle spoilers. I morgen kan ikke komme hurtigt nok!
Senest rettet af Ink129 9. nov 2015 14:24, rettet i alt 1 gang.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf L1TTL3GiRL » 9. nov 2015 14:24

Men nu er gamespot og IGN heller ikke steder jeg går for at få reviews..

Tror jeg napper angryjoe og polygon..

Efter min mening er det jo bare fallout 3 bare stører med my grafik ..

7år og de har ikke kunne finder på mere?

Ja for mig er det ikke godt nok :)

Men nu må vi se hvad de drenge som virkelig går i dybten med spil siger :)

Håber på det bedste
L1TTL3GiRL
Niveau 0
 
Indlæg: 13
By: Taastrup


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Ink129 » 9. nov 2015 14:27

L1TTL3GiRL skrev:Men nu er gamespot og IGN heller ikke steder jeg går for at få reviews..

Tror jeg napper angryjoe og polygon..

Efter min mening er det jo bare fallout 3 bare stører med my grafik ..

7år og de har ikke kunne finder på mere?

Ja for mig er det ikke godt nok :)

Men nu må vi se hvad de drenge som virkelig går i dybten med spil siger :)

Håber på det bedste


Polygon 9.5 - og det er endda en side, som jeg normalt ikke giver meget for, da de ofte er for meget optaget af sexisme i videospil.
Senest rettet af Ink129 9. nov 2015 14:27, rettet i alt 1 gang.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 9. nov 2015 14:27

Ville virkelig gerne læse anmeldelserne, men nu har jeg ikke set noget fra spillet siden E3, så jeg må lige holde 1 dage mere til jeg kan spille det! Men fedt med så mange flotte anmeldelser.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 9. nov 2015 14:28

Mon ikke L1TTL3GiRL også er ligeglad med Polygon når det kommer til stykket. Vedkommenede har jo åbenlyst besluttet sig for, hvad han/hun synes om spillet.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Ink129 » 9. nov 2015 14:32

CaptainKicker skrev:Ville virkelig gerne læse anmeldelserne, men nu har jeg ikke set noget fra spillet siden E3, så jeg må lige holde 1 dage mere til jeg kan spille det! Men fedt med så mange flotte anmeldelser.


Så er der heller ingen grund til at få spoilet noget for sig selv. Kan man normalt godt lide Bethesdas RPG'er og ved, hvilken type gameplay man får ud af dem, så er det jo også nok bare at lade karaktererne tale for sig selv.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf magiske » 9. nov 2015 14:36

CoolShop har igen fucked mig. Så det bliver El Giganten, også billiger 399kr..
magiske
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Fredensborg


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 9. nov 2015 14:49

Ink129 skrev:
CaptainKicker skrev:Ville virkelig gerne læse anmeldelserne, men nu har jeg ikke set noget fra spillet siden E3, så jeg må lige holde 1 dage mere til jeg kan spille det! Men fedt med så mange flotte anmeldelser.


Så er der heller ingen grund til at få spoilet noget for sig selv. Kan man normalt godt lide Bethesdas RPG'er og ved, hvilken type gameplay man får ud af dem, så er det jo også nok bare at lade karaktererne tale for sig selv.


Præcis.

Kan huske at jeg med Fallout 3, sad og så gameplay fra starten og op til Megaton (de havde lagt gameplay-bider op i 7 kapitler på Xbox Marketplace). Det ødelagde lidt oplevelsen for mig da jeg kom, og startede spillet op... Derfor 'aftalte' jeg med mig selv, at jeg skulle være tålmodig, og tænke på hvor fedt det var, da jeg blindt gik i gang med Oblivion i sin tid. Efterfølgende stoppede jeg med at lade mig spoile i New Vegas og Skyrim, hvilket gjorde oplevelsen 1000 gange bedre.

Kan endda huske til Skyrim's midnatsrelease i Gamestop... der var jeg nr 2 i køen, og så begyndte en medarbejder, at starte spillet op på TV'et bag kassen, og spille det for at skabe stemning. Jeg brugte 2 min på at overtale vedkommende om, at menu-musikken var mere end rigelig, og at der ingen grund var til at vise hele starten. :D

Så jeg er blevet lidt mere tålmodig efter tidligere erfaringer.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron